Manny Este singurul Mamut Dar si cel Mai intelept dintre toate animalele .Toti il vedeau ca pe un rege.Acesta era intodeauna morocanos si tot Ce Isi dorea era sa-si faca o turma si sa gaseasca o femela Mamut cu care sa se inteleaga.
Dupa Ce Manny Trece pe langa un copac ,Este Zarit de catre un lenes,Sid care Isi dorea sa I se alature.Manny il refuza si il goneste nepoliticos insa Sid Nu se da batut si incepe sa-l sacaie Pana Acesta va accepta sa i se alăture .
Dupa o multime de incercari Sid reuseste sa-l convinga.
Acestia doi pornesc imtr-o aventura si vor vedea o turma de tigri care o atacau pe o femeie.Aceasta tipa si Isi tinea copilul cel mic in brate.Diego se apropie de femeie si aceasta o ia la Goana si se arunca intr-o cascada.Manny si Sid o vor urmari Pana acolo.
Femeia le lasa in grija copilul si Isi da duhul.Cei doi prieteni il vor lasa si pe Diego sa vina in aventura cu EI,Planul lui Diego era sa-l Fure pe micutul prunc si sa il dea ca hrana pentru ceilalti tigri.
Copilul a inceput sa planga,Asta inseamna ca ii e foame .
Diego:Si de unde facem rost de mancare!?
Sid:Stiu EU Stiu de unde!!
Diego:Hai uimeste -ne !
Acesti trei prieteni cu micutul copil au mers spre un loc unde Se aflau o multime de pasari dodo care tineau ascunsi patru Pepeni.Sid a furat unul dintre pepeni il taie cu ghearele si il hrănește pe micuțul copil.
Dupa o aventura se face noapte si cei patru aventurieri se odihnesc sub niște copaci .Sid si manny adormisera iar aceasta era șansa lui Diego sa-l fure pe copil.Dar Cand si-a intins labs au venit turma de tigri.
Tatal lui Diego :Hai fiule,Ia copilul odata si fugi.
Diego:Tata ..Chiar Nu pot sa le fac prietenilor mei rau.
Mama:Hai fa-o odata!
Diego:Nu pot!
Seful tigrilor se enerveaza si il impinge pe Diego intr-o piatra.Manny as trezeste repede si il vede pe Diego sangerand.
Manny:Sid !trezeste-Te !Trezeste -Te repede .
Sid :Mai vreau sa dorm!
Manny:Sid !Hai odata Asta chiar e important .Diego e ranit grav .
Sid il vede pe manny lacrimand si incepe si el sa planga apropiindu-se de Diego .
Copilul se apropie de Diego si il imbratiseaza..
Diego Incearca sa se ridice Dar case pe Jos.Acesta Zise in soapta "Aici Imi Este locul .Nu ma Mai intorc in turma de tigri.Aici Sunt prietenii mei adevarati.Intotdeaina Sunt Aici pentru mine."
Manny:Diego ..Esti bine !?
Diego:Da !Dar cred ca nu v-o supravietui.
Manny :Ce tot spui...Tu poti supravietui .Nu spune asta .
Diego:Dar rănile sunt foarte grave .Si am avut momente si mai rele .
Manny:Asta e Diego pe care il cunoaștem.Asa te vreau.
Cei trei prieteni isi continua aventura si in sfârșit gasesc locul unde se aflau oamenii impreuna cu tatăl micului copil.Acestia il înapoiaza si când sa plece copilul isi întinde mana Spre ei.Asta însemna ca inca isi dorea sa mai rămână cu ei .Dar aceștia nu mai aveau timp asa ca tatăl copilului ii pune lui many pe un fildeș un colier care sa le amintească de copil.
Si asa s-a terminat prima aventura .Ce credeți ca se va int
CITEȘTI
Dragoste interzisa
AdventureEste Vorba despre filmul ice age.Toate seriile.Voi adauga si continuarea Acestui film modificata de mine !sperr sa va placa