Ain't Nobody Straight in L.A.

16.3K 1.2K 5K
                                    




                 

Los Angeles nie bez powodu przyciągało do siebie wielu ludzi.  Było idealnym miejscem, by rozpocząć nowe życie, dawało praktycznie nieskończone możliwości. Louis przyjechał tutaj jako początkujący aktor i dość łatwo było mu odnaleźć się w tym świecie. Znalazł pracę jako statysta w kilku filmach, później zagrał kilka niezbyt znaczących ról w serialach, aż dostał propozycję castingu w pełnometrażowym dziele. Udało mu się zagrać w nim jedną z głównych postaci i potem już poszło z górki. Teraz jest jednym z najbardziej rozchwytywanych aktorów w Hollywood.

Louis był zadeklarowanym gejem. Od początku swojej kariery nigdy tego nie ukrywał, ale nikt z jego otoczenia nie miał z tym problemów. Jedną z jego najbardziej znanych ról był homoseksualny mężczyzna i Louis czuł się wtedy bardzo pewnie. No i wyszedł przekonująco.

Teraz jednak przygotował się do czegoś bardzo dla niego trudnego; miał zagrać tancerza.  Problem był taki, że Louis kompletnie nie umiał tańczyć. Jego menager, Niall Horan i reżyser tego filmu, Liam Payne uznali, że jest idealny do tej roli. Miał za to dostać bardzo duże wynagrodzenie, więc w końcu, bo długich namowach zgodził się na to. W końcu jak trudne może być nauczenie się kilku kroków?

Najwyraźniej, bardzo trudne.

Louis początkowo uczył się podstawowych kroków w szkole tańca, wraz ze swoim bliskim przyjacielem, Zaynem, który też miał zagrać w tym filmie.  Zayn Malik był aktorem i do tego świetnym tancerzem, bo ćwiczył to od dziecka. Szybko nauczył się całego układu i mógł już ćwiczyć z partnerką, podczas gdy Louis miał problem z utrzymaniem ramy.

– Taniec nie jest dla mnie, Niall, muszę zrezygnować – powiedział swojemu managerowi, po kolejnym nieudanym treningu.

– Nie możemy, podano już do widomości publicznej, że Louis Tomlinson i Zayn Malik zagrają w najnowszym filmie Liama Payna – powiedział ze smutkiem. – Nie możesz zwieść fanów.

Fani byli ważną częścią jego życia i naprawdę nie chciał sprawić im zawodu. Wiedział, że wszyscy cieszyli się, że ich idol zagra w nowym filmie. Ostatnio nawet czytał o tym na Twitterze:

@Louis_Tomlinson i @zaynmalik zagrają razem w nowym filmie #zouisisreal

Umrę, jak zobaczę @Louis_Tomlinson tańczącego, marzenia się spełniają.

@Real_Liam_Payne podpisałeś pakt z diabłem, zatrudniając @Louis_Tomlinson i @zaynmalik do jednego filmu??

Internet oszalał i Louis widział, że nie może się wycofać.

Ω

Był słoneczny dzień, kiedy Louis szedł właśnie na spotkanie z Liamem. Reżyser miał dla niego jakąś propozycję. Niall powiedział, że nie powinien się martwić, ale on wciąż był piekielnie przerażony.

Po drodze spotkał kilku fanów, z którymi zrobił sobie zdjęcia i porozmawiał chwilę o filmie („Jestem bardzo podekscytowany", „Ja i Zayn tylko się przyjaźnimy!"). W końcu dotarł do dużego biurowca i po wjechaniu winda na ostatnie piętro, zapukał do biura Liama.

– Proszę! – usłyszał i wszedł do środka. Zobaczył, jak Payne siedzi za biurkiem. Zdjął swoje okulary i uśmiechnął się serdecznie.  – Witam cię Louis, proszę, usiądź – wskazał na duży fotel naprzeciwko. – Wiesz, czemu cię tutaj sprowadziłem?

– Domyślam się, że chodzi o film – odpowiedział nerwowo.

– Masz rację – zgodził się. – Louis, wiesz, że bardzo mi zależy na tym, żebyś w nim zagrał. Jesteś idealny do tej roli, nigdy nie znajdę nikogo lepszego. Tylko, że, nie obraź się, ale nie potrafisz tańczyć.

Ain't Nobody Straight in L.A. Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz