Gece eve döndüğümde hala olayın etkisinden çıkamamış, üzerimdekileri çıkarmadan kendimi yatağa atmıştım. Gözlerimi tavana dikerek geçen üç yıl boyunca onsuz neler yaptığımızı ve şimdi neler yapacağamızı düşünürek uyumaya çalışıyordum.***
Sabah annemin odaya girip bana seslenmesiyle uyandım. Biraz paniklemiştim çünkü odama girip beni bizzat uyandırması alışıldık değildi. Hep kendim uyanırdım, annemler ya uyanırdı ya da hala uyuyor oluyorlardı.
"Anne ne oldu?" dedim ve sırtımı ona dönerek önemli değilse git mesajı verdim çünkü bugün saat dokuzdan önce uyanmayı düşünmüyordum. "Naruto aşağıda göreve gidiyormuşsunuz." dedi. Yatağımdan hışımla kalktım ve dünden kalma giysilerimi çıkarıp yatağıma fırlattım. Annem "Acele et, Sakura." diyerek odamdan çıkıp kapımı kapattı.
Üzerime klasik kıyafetlerimi giydikten sonra saçlarımı yukarıdan topladım. Bu saatte aceleyle çağırlmama göre saçıma ayıracak vaktim yoktu. Ninja teçhizatlarımı da aldıktan sonra "Anne ben çıkıyorum!" dedim ve çizmelerimi giyerek evden çıktım. Naruto geniş ferahlatıcı gülümsemesiyle el salladı. "Günaydın Sakura-chaann!" bana Sakura-chan demesinden ötürü gülümsedim "Günaydın Naruto." dedim.
Kakashi-sama'nın yanına doğru yürümeye başladığımızda dayanamayıp aklıma takılan soruyu sordum. "Naruto Sasukeyle hiç konuştunuz mu bugün?" kafasını bana çevirdi ve hayır anlamında kafasını salladı. "Görev neymiş peki haberin var mı?" dedim konuyu dağıtmak için. "Hiç bir fikrim yok. Herkes toplanınca söyleyeceğini söyledi." ve dudaklarını büktü. Düşündüm de 'herkes' derken Sai'yi de mi kast etmişti. Yoksa Sasuke de mi gelecekti? Düşüncelerim sayesinde kalbim bedenimi sarsarcasına hızlı atmaya başladı ve önüme heyecandan boş boş baktım.
Binanın önüne geldiğimizde merdivenlerden çıkacakken elim ayağım birbirine dolaşdığından daha ilk basamakta yere kapaklandım. "Shannaro!" elimi yumruk yapmış yere vuracağım sırada Naruto kolumdan tuttu ve daha ayağa kalkmamama rağmen beni sürüklemeye başladı. Dizlerim acıyordu ve sinirliydim.Derin bir nefes alıp verdim. Zar zor ayağa kalkıp hızına yetişmeye çalıştım.Naruto pat diye odaya girdiğinde Naruto'ya gözlerimi büyütmüş bakıyordum. "Ahmak! Hokage'nin odasına böyle mi giriyorsun?!" dedim ve kafasına yumuşak bir şaplak attım. Naruto kafasını acımış gibi ovdu ve bana yüzünü asarak baktı. Bu tavrı sonucunda dayanamadım yüzümdeki sertliği sildim ve gülümsedim. Naruto da gülümsedikten sonra önümüze döndüğümüzde gözümüz ilk olarak siyah peleriniyle Hokage'nin yanında duran Sasuke'ye kaymıştı. Az önceki olaydan dolayı rezil olduğumuzu düşünerek kafamı Kakashi-sama'nın masasına çevirdim ve Narutoyla masanın önünde durduk.Hinata ve Sai de burdaydı. Ben Naruto ve Sasuke'nin ortasında duruyordum,Hinata da Sai ile Naruto arasında duruyordu. Sesimin titrek çıkmaması için özellikle uğraşarak "Görev nedir Kakashi-sama?" dedim. Naruto bu tavrımdan dolayı kıkırdamaya başladı. O Kakashi sensei hokage olduğundan beri hiç -sama ekini kullanmamıştı. Kafamı ona çevirip sertçe baktığımda o benim arkama bakıyordu. Nereye baktığına bakmak için arkamı döndüğümde Sasuke'nin de Naruto'ya baktığını gördüm. Ona baktığımı farkedince kafasını eğip yukardan bana ifadesizce baktı. Önüme dönüp kağıdı aldığımda görevi incelemeye başladım. Bu kağıt Kum köyünden gönderilmişti. Onca ninjaları varken neden bizi istiyordu? Aklımdaki soruyu sormak için ağzımı açtığımda Sasuke'nin elimdeki kağıdı çekmesiyle afalladım.
Sasuke elindeki kağıdı inceledikten sonra "Neden özellikle bizi istemişler?" dedi. Cevabı merak ettiğim için önüme döndüm. "Onu Kazekage'ye sormak lazım." dedi ve güldü. Takım yedi olarak yine göreve çıkacağımız için mutluydum. Mutluluğun verdiği bu hisle istemsizce gülümsedim ve ellerimi birleştirip şükrediyormuş gibi yaptım.
Kapının açılmasıyla irkildim ve kimin geldiğine baktım. Shikamaru uykulu gözlerle uyuşukça bize doğru geldi. "Kakashi-sama beni çağırmışsınız." dedi. Kakashi çenesinin altında birleştirdiği ellerini aşağı indirdi. "Takım yedi ve diğerleriyle sen de göreve çıkıyorsun." dedi ve Shikamaru üzerimizde göz gezdirdi. Narutoyla ikimiz ona göreve ılımlı bakması için gülümsedik. Elini ensesine götürdü ve ensesini kaşıdı. "Görev nedir?" dedi ve dışarı derin bir nefes verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Absolute Hate// SasuSaku
FanficMAYIS 2016 "Sana vaat ettiğim şey cennetti doğru. Ama sana cehennemi vermiş olabildiğimden korktum. Bir melek cehenneme ait değildir."