:)

24 2 1
                                    

Mellanie is zenuwachtig en ook wel een beetje nieuwsgierig want tja ze gaat naar middelbare school eindelijk. Daar gaat ze dan. Haar eerste dag op een nieuwe school met een nieuwe omgeving leuk tog allemaal dacht ze bij haar zelf. Mellanie stapt op haar fiets en begint te fietsen het duurt maar 20 minuten van huis naar school te fietsen. Snel gooit ze haar zelf in het fietsenstal ze bindt haar fiets om aan een rekje. Ze rent snel de trapjes op. Haar eerste les is in klas 204 ze is 10 min te laat. Daar gaat ze dan de klas in die helemaal vol zit. Er is maar één plek vrij ze zit snel op het stoel. Mevrouw Vorbei (engels leraar)waarschuwd me dat ik niet  meer te laat moet komen. Maar zij intereseerde me niet. Daar gaat de eerste bel dan opeens iemand naast mij zegt: Hoi, hoe heet jij? Ik antwoorte op een brutale toon: Dat boeit jou niet. Hij ging door en zei dat hij Vincent heet. Ik negeerde hem en keek de klas rond iedereen stond me met glimmende ogen aan te kijken. Dus op een lief manier zei ik snel  tegen mij nieuwe klasgenoten : hi iedereen ik heet mellanie maar jullie mogen mij Mel noemen. Mijn nieuwe klas keek me aan en begon te glimlachen en groette me terug. Twee meisjes kwamen naar me toe en zeiden heej Mel. Ik heet Anis en zij heet Luna. Ik groette hun en vroeg hun om naar buiten te gaan en onze nieuwe school een beetje te leren kennen. Eerst gingen we naar de kantine iedereen zat in groepjes ik zag gelijk de popu groepjes en de saaie groepjes apart zitten. Een meisje van de 3 e klas kwam naar me toe en vroeg van waar ik mijn rokje heb gehaald dus ik zei van H&M. Ze knikte en ze zei dat het me leuk staat ik bedankte haar en ging een drankje halen. Anis en luna keken me met glimmende ogen aan. Volgens mij vonden ze mijn rokje ook leuk. Luna begon te praten over haar zelf van waar ze kwam en dat ze zenuwachtig is omdat ze het spannend vind en van alles. Opeens zag ik klassenfotos hangen in de aula ik stond op om naar de fotos te kijken. Anis en luna kwamen ook kijken Anis liet me een jonge zien ze zei : omg mel je moet hem zien hij is echt knap kijk die ogen waauww. Ik keek naar die jonge en verdwaalde in zijn mooie blauwe ogen ik voelde op dat moment dat ik moeite had met ademhalen. Ik knikte en zei : Ja hij is wel knap. Plotseling ging de tweede bel. We moesten snel naar de les gaan anders zouden we absent geschreven worden en dat wouden we dus niet.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 08, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Wat Maakt Het Uit !?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu