MEG SEM ÁLLTAM HAZÁIG...
**Harry szemszöge**
Azon az estén nagyon beindultam Rebecára.
Úgy éreztem hogy ezt az estét senki nem tudja majd megzavarni,hogy ezen az estén csak Rebecáé leszek senki máse. Mikor az ölemből az ágyra fektettem akkor már tényleg nem bírtam magammal csak arra vártam hogy megcsókoljam és kielégíthessem.Már az ágyban hevertünk mikor hangokat hallottam az előszobából.
Rebecával nem is figyeltünk a hangokra, csak egymásra. Akkor csak mi ketten voltunk a fontosak. De azt is hallottam hogy valaki a nevemet emlegeti,de én azthitzem hogy képzelődök vagy Rebeca becézget..DE NEM!!Az ajtó felé tekintettem. Láttam hogy a folyósóról egyre inkább jön be a fény mikor nyílt az ajtó.
Megláttam hogy egy hosszú hullámos hajú lány nyított be a szobámba.A fény miatt nehezen láttam hogy ki volt az de lehetetlen volt nem felismerni szépségét.
A fény miatt teljesmértékben olyan volt mint egy ANGYAL!
Ahogy Vic állt a szoba ajtóba láttam hogy a könnyei potyognak.
Én pedig csak azt kérdezgettek magamtól hogy: MIT KERES ITT VIC? HOGY HOGY VISSZA JÖTT? EMLÉKSZIK RÁM? DE HOGYAN?
Míg ezeken gondolkoztam Vic hírtelen de gyorsan elfutott. Nem bírtam ki hogy ne menjek utána. Gyorsan kipattantam az ágyból felvettem a nadrágom és a polómat és futottam is ki a szobából,közben hallottam hogy Rebeca utánam ordított:
-Harry ne hogy utána menj.. Ne merészelj itt hagyni!!!
De nem is figyeltem a rikácsoló hangjára. Futottam le Vic után olyan gyorsan ahogy csak tudtam, mikor leértem Vic épp hogy beszállt a taxiba.
Bepattantam az autómba és követtem azt a taxit amelyikben Vic tartozkodott.
15perc utazás után megérkeztünk a helyszínre amit fel is ismertem. Liam és Lara közös házánál állt meg.
Láttam hogy Vic megnem állva befutott a kapun egyenesen be a lakásba,én se várakoztam tovább..utána mentem.
**Liam szemszöge**
Egyedül voltam otthon. Lara elment dolgozni Vic pedig Harryhez ment.
Gyorsan csináltam magamnak egy kis popcorn és leülltem foci meccset nézni.
Mit tudni illik Larával a kedvencünk a Real Madrid így értelem szerűen most is azt néztem.Épp hogy lecsücsültem a kanapéra amikor annyira elkezdtek csengetni.. Hogy azt hittem ráültek a csengőre.
Amikor kinyitottam Vic állt velem szemben kisírt szemekkel. Nem is köszönt hanem befutott a szobájába és magára zárta az ajtaját.
Épp hogy be akartam zárni az ajtót megjelent Harry is.
Nem hittem a szememnek a volt legjobb barátom megjelent a lakásomon.
-Szia haver-köszönt rám.
-Szia mitörtént?-érdeklődtem.
-Itt van Vic?
-Igen. Kisírt szemekkel érkezett meg előtted pár másodpercel.. Mitörtént?
-Meglátott engem Rebecával és elfutott.. Én meg az ösztönömre hallgatva utána jöttem.
**Harry szemszöge**
Miután elmeséltem röviden Liamnek a szitut nem akartam mást csak Viccel találkozni. Hozzá érni és azonnal egy csókot adni neki,hiszen MÁR EGY ÉVE ERRE VÁRTAM!!!
-Vic..-kopogtattam az ajtaján. Engedj be kérlek Vic.
-Nem tehetem Harry..-mondta a túl oldalról.
-De muszály lesz mert én addig innen elnem megyek.
-De kérlek menj el.
-Nem!-jelentettem ki.-Hogyan lehetséges ez hogy emlékszel rám? Vic kérlek engedj be! Látni szeretnélek és érezni! Amit már egy éve nem tehettem meg. Könyörgöm neked!
**Vic szemszöge**
Ahogy Harry könyörgött nem bírtam magammal. Mindenáron azt akartam hogy lássam. Hogy hozzá bújhassak és hogy érezhessem az illatát,a teste melegét amit már rég óta nem érezhettem. Könyörgött hogy nyissam ki az ajtót. Pár percnyi gondolkodás után megtörtem. Muszály volt kinyitnom hogy láthassam.
**Harry szemszöge**
-Vic kérlek. Muszály hogy lássalak.
Semmi Válasz nem jött. Pár perc után viszont hallottam a zárnak a kattanását.
Ahogy meghallottam azonnal beléptem és láttam az életemet!
-URISTEN MENNYIRE HIÁNYOZTÁL.-oda futottam hozzá és mint valami mohó azonnal megcsókoltam nem érdekelve azt hogy ő akarja-e vagy sem.
De mivel nem tehett semmit vissza csókolt.
VÉGRE ÉREZHETTEM A PUHA AJKAIT AZ ENYÉMEKEN.
YOU ARE READING
Only Mine(Harry Styles)
RomanceNa sziasztok Ez a történet egy 18éves tinédzser lány életéről fog szolni aki hogyan szeret bele az elképesztően dögös Harry Stylesba és hogy ehez a kapcsolathoz milyen megpróbáltatásokon kell túl esnie. Ez a történet telis tele lesz hazugsagokkal s...