Hoofdstuk 1

23 0 1
                                    


P.O.V Esmee

Na een jaar contact te hebben gehad is het eindelijk zo ver, we gaan meeten! Samen met Danique zit ik in de trein onderweg naar Utrecht, ik kijk op mijn mobiel en zie dat Nikki me heeft geappt ''Smee ik sta op Utrecht met Pris, hoelaat komen jullie aan?'' ik kijk op het scherm en stuur terug '' om 11:00 pas'' en ik leg mijn mobiel weg, nog een half uur zeg ik tegen Danique en ik kijk weer naar buiten.

P.O.V Nikki

Samen met Priscilla sta ik op het station, we lopen naar perron 2 want daar komen Esmee en Danique aan. Na een kwartiertje komen ze de trein uitstappen we rennen op ze af en geven ze een knuffel, we lopen de trap op richting de mac. We zitten aan tafel en eten ons eten op, als we klaar zijn lopen we de stad in. Als we bij de H&M staan horen we ineens een stem achter ons ''Hé zijn jullie hier ook?'' ik kijk achter me en zie Willem staan, ik kijk naar Pris ik zie dat ze rood word en weg kijkt. Ik kijk Willem aan en zeg ''we wouden een keer meeten, dus besloten we Utrecht in te gaan'' Willem lacht en loopt naar Priscilla die een stukje verder op naar een shirt staat te kijken.

P.O.V Priscilla

''Die is leuk'' zegt Willem, ik voel dat ik rood word en kijk weg. Willem merkt aan me dat ik zenuwachtig ben en pakt zijn mobiel ''selfie!'' opeens zie ik in mijn ooghoek Mike, Marijn, Remco, Kevin, Yvar en Peter aanlopen, we maken een groeps selfie en lopen de winkel uit. ''wat doen jullie allemaal hier?'' hoor ik Esmee vragen, ''Hetzelfde als wat jullie doen'' zegt Remco en we lopen door. Naast me loopt Nikki als ik haar aankijk gebaart ze dat ik wat langzamer moet gaan lopen, ''WAT DOEN ZIJ HIER!?'' vraagt ze ''ik heb geen idee, jonge ik kan dit niet handelen'' antwoord ik, ''Nee ik ook niet'' zegt Nikki. Zwijgend lopen we achter de groep aan.

P.O.V Willem

Ik weet dat Priscilla zenuwachtig is, ze loopt achteraan. Af en toe kijk ik achter me of ze er nog is, '' is er wat?'' vraagt Kevin, ik schrik op uit mijn gedachtes ''eehm nee hoor'' antwoord ik snel en kijk naar de straat, Kevin kijkt me aan en lacht ''ik zal niks zeggen'' zwijgend lopen we verder. Ik hoor Esmee met Mike praten, die twee zijn echt cute samen. Danique loopt zwijgend naast Marijn. ''Waar gaan we eigenlijk heen?'' vraagt Yvar, ''Naar ons hotel'' zegt Remco, Esmee kijkt op en vraagt in welk hotel we zitten, ''vlak bij het station'' zegt Kevin, ''we zitten in hetzelfde hotel'' roept Danique.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 08, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

BDWilZ fanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu