Pov. Jeremy
Ik lig in bed, dat was het advies van dokter Joost.. Ik grinnik al bij de gedachte dat Joost een dokter zou moeten zijn.. Joost komt binnen gelopen, ik stop met grinniken en kijk hem aan. 'Ik ben er weer.' Joost zet een dienblad naast me, op een tafeltje. 'Ik heb hier wat thee en een biscuitje.' Zegt Joost en hij wijst er naar. 'Bedankt.' Ik pak het biscuitje en stop 'm in mijn mond. 'Moet ik dit vertellen in m'n vlog?' Ik schud mijn hoofd. 'Dan schrikken je kijkers.' Zeg ik. Joost knikt zacht. 'Ik ga naar beneden.' Joost pakt het dienblad weer en loopt naar beneden. Ik hoor de voordeur open en dicht gaan. 'Hoi Link.' Joost klinkt best vrolijk. 'Hoi.' Harm hoor ik niks zeggen. 'Kan ik even bij Jer gaan kijken?' Ik schrik. Wat wil Link me nu gaan aandoen? Door hem lig ik hier. Ik hoor gestommel op de trap. Ik doe even mijn ogen dicht en mijn ademhaling versnelt. De deur gaat open...CLIFFHANGER HAHAAAH 😂
PRENK! Oké we gaan weer verder 😇😂😂Link verschijnt in de deuropening. 'Hoi Jer.' ' H-hoi...' 'Gaat het?' 'Jawel.' Link loopt naar het bed naast me en gaat zitten. 'Het spijt me..' Link kijkt me aan en de tranen springen in zijn ogen. 'Het geeft niet, je kon er niks aan doen.' Ik probeer overeind te komen en hem te knuffelen, maar dat gaat lastig door de wond. Link duwt me zacht terug op bed. 'Je moet blijven liggen, dat is beter voor de wond.' Ik ga beter liggen en doe mijn ogen dicht. 'Ik ga naar beneden.' Link wrijft door mijn haar zodat het niet meer in model zit. Dan gaat hij naar beneden. Ik probeer mijn haar weer in model te brengen met mijn handen.
Pov. Joost
'Wat willen jullie eten vanavond?' Link komt weer beneden. 'Ik wil wel even koken.' 'Nee! Jij gaat niet koken! Dan doe je er gif in of zo!' Ik zie dat Link verschrikt naar Harm kijkt. 'Nou.. Dan kookt Joost gewoon.' Link kijkt me aan en loopt naar de bank. 'Ik maak wel iets van spaghetti?' Ik kijk in de pannen-la waar diepe pannen in liggen, maar dit keer ook steelpannen. 'Wie wil er gehaktballetjes maken?' Harm staat op en kijkt dreigend naar Link. 'Ik wil wel.' Hij loopt naar met toe en pakt de steelpan uit mijn handen. (Na het eten)
'Ik ga even naar buiten.' Link staat op en loopt de tuin in. Ik kijk hem na. Wat gaat hij doen? Ik laat hem maar gaan, ik wil tenslotte niet wéér ruzie. Misschien loopt hij dan weer weg en dan.. Wat gebeurde er dan ook al weer? Ik ik graaf in mijn gedachten en herinneringen, maar alles is weg als Link het bos in rent. Meer kan ik me niet herinneren. Jeremy staat op en loopt naar de tuin. 'Ik praat wel even met hem.' Zegt hij.
Pov. Link
Ik hoor de schuifdeur open en dicht gaan. 'Hoi Link..' Jeremy komt naast me zitten, op het gras. 'Wat is er?' Vraagt hij. 'Niks.' 'Je kunt me vertrouwen.' Ik geef geen antwoord. 'Link, ik zeg het tegen niemand.' 'Oké..' Jeremy luistert aandachtig. 'Het is Harm.. Hij doet zo, zo kwaad of verdedigend. Ik heb alleen.. geen idee waarom hij dat doet.' 'Misschien moeten jullie het uitpraten?' 'Het lijkt er op dat hij dat niet wil.' 'Ik kan hem wel overhalen.' 'Echt?' 'Ja..' 'Bedankt!' 'Link..' 'Ja?' 'Ik hou van je..' Ik kijk Jer aan. 'Wat bedoel-' Voordat ik mijn zin kan afmaken drukt Jeremy zijn lippen op de-mijne. Ik duw hem weg. 'Wat doe je?! Ik heb een vriendin!' Schreeuw ik. 'Ik.. Ik weet het niet?!' Jeremy is zelf ook helemaal van slag. Hij wil opstaan en wegrennen maar ik houd hem tegen. 'Stop! Niet wegrennen!' Ik trek hem terug naar de grond. 'Ga gewoon rustig zitten..' 'Ja..' Jeremy gaat terug op de grond zitten. Hij sluit zijn ogen en probeert normaal adem te halen. Hij is zo schattig als hij dat doet.. Ik doe mijn ogen dicht en doe wat niet hoort, ik kus hem terug.
Pov. Harm
'SHIT!' Ik ben wéér dood. In m'n spel dan.. Zouden Jer en Link al bijna klaar zijn? Met wat ze dan ook doen. Ik probeer door de doorzichtige deur te zien wat ze aan het doen zijn. Ik zie alleen Jeremy's rug. Ik verplaats mezelf ietsje zodat ik beter kan zien wat ze aan het doen zijn. Link sluit zijn ogen en leunt naar voren, hij kust Jeremy. Wacht- HIJ KUST JEREMY?! Mijn ogen gaan naar Joost, hij is bezig met de tafel afruimen. Moet ik naar buiten gaan? Nee.. Ik moet Jeremy hier buiten laten. Ik ga Link zo wel alleen spreken. Niet veel later komen Link en Jeremy binnen. 'Ehm, Harm? Wil je misschien even met Link gaan praten om het goed te maken?' 'Met liefde..' Grinnik ik. Ik loop naar Link toe en trek hem mee naar boven. Hij gaat zitten op zijn bed en ik op de stoel tegenover het bed. 'Oké.. Het spijt me heel erg, ook hoe ik me heb gedragen en wat ik allemaal heb gedaan..' 'Ja bedankt.' Mijn antwoord is wat kort. I know.. Ik wilde het gewoon het liefst hebben over die freaking kus! 'Link.' 'Ja?' 'Waarom kuste je met Jeremy?' Zijn ogen werden groot. 'Wat- Hoe?' 'We hebben een doorzichtige tuindeur.' 'Hij kuste mij eerst..' 'Je had toch een vriendin?' 'J-ja..' 'Waarom kus je hem dan terug?' 'Weet ik niet oké?!' 'Maar misschien wil ik ook wel een kusje..' Ik grijnsde toen Link zijn ogen nog groter werden. 'W-wat bedoel je?' 'Dat ik ook een kusje wil.' 'Maar.. Ik heb een vriendin?!' 'Je kuste ook met Jer.' 'Dat was anders!' 'Hoe anders?' 'Het was een samenspeling van emoties!' 'Je doet maar wat ik zeg.' Link keek me bang aan, maar bleef gewoon zitten. 'Ik doe het wel.' Ik liep naar Link toe en bukte voorover. Link trok zijn hoofd terug, maar ik kuste hem al.Sappig. xD.. Oké niet grappig.. Hoe gaat dit aflopen?
Miss heb jij een leuk idee? Zet ff in de reacties en dan
komt jouw idee miss in het volgende hoofdstuk! :D
Het verhaal is precies 1000 woorden lang (zonder dit stukkie)
xXx Afke
JE LEEST
Squakantie..
FanficEindelijk! Ze gaan weer op vakantie! Maar als ze eenmaal op de camping zijn, gebeurt er iets met één van hen. Ook tussen hun gebeurt er iets, wat misschien de hele vriendschap kan verpesten. Is vriendschap sterker dan haat? En weet Link eigenlijk we...