Araba 5-10 dk sonra durdu.Bu süre zarfında hiç susmadan beni bırakması için bütün yolları denemiştim.Hiçbir işe yaramamıştı.Araba hala kilitliydi.Tanımadığım adam konuşmaya başladı"Ben...Ben çok özür dilerim.Ailem hayatım boyunca ne yapacağıma nasıl yaşayacağıma karar verdi.Şimdide kiminle evleneceğime karar veriyorlar.Sırf iş ilişkileri ve daha çok tanınmak için.Ben o kızla evlenmek istemiyorum.Eğer seninle magazincilere yakalanmasaydık haftaya nişan okul bitince de düğün vardı.Ben bir çıkış yolu arıyordum.O an karşımda magazincileri gördüm.Yanımda da sen vardın.Ben üzgünüm."
"Bende senin için üzgünüm ama planın için keşke tesettürlü bir kızı seçmeseydin.Hiç mi saygın yok senin.Şimdi kapıyı aç inmek istiyorum."
"İzin ver seni evine bırakıyım.Özür gibi düşün"
"Tanımadığım birinin arabasında yeterince kaldım zaten.Şimdi kapıyı aç."
"Peki ,tekrar özür dilerim"Kapıyı açtı.Zaten 5 dakikalık bir yol gelmiştik yürüyebilirdim.Hala olanlara inanamıyordum.İstanbul belkide bana pek iyi gelmemişti.İlk günümü böyle hatırlayacaktım,harika!Güneş gerçekten benim tarafımda!
Mekanın önüne geldiğimde Sare bıraktığım yerde duruyordu."Ben...Ben napacağımı bilemedim.Sen iyi misin Tuğba?"
"İyiyim merak etme eve gidince anlatırım.Arbadaki bağırmalarımdan sonra konuşacak halim yok."
"Tamam hadi gidelim"
***
Bütün gece heyecandan uyuyamamıştım.Ve şimdi sabah namazını kılmış ,ne giyeceğimi düşünüyordum.Sanırım karar vermiştim.Kot bir karış kadar bacak boyumdan kısa olan tuniğim,beyaz dar ama bacaklarıma tam oturmayan,birazcık bileklerimi gösteren pantolonum,pembe şalım ve topuklularım.Ve bugün hafif bir makyaj yapacaktım.İnce bir eye liner,nude rujum,bb cream.
Hayatım için güzel bir başlangıç yapacaktım.Belki de ilk defa yaptığım şeyden zevk alacaktım.Şimdiye kadar hayatım için sadece ders çalışma faaliyetini yapıyordum.Açıkçası ondanda pek zevk aldığım söylenemezdi.Ders çalışmak sadece yapacak daha iyi bişeyim olmadığı ve annem,çevrem ve herkesden ,yani beni üzen herkesden kurtulmak için tek çıkış biletimdi.Kısacası ilk defa beni mutlu edebilecek birşey vardı ,önümde.
Fakat yine mutlu değildim , yürüdüğüm yolda kendimi yalnız hissediyordum. Sare beni seviyordu, bunu gerçekten hissediyordum.Annemin benimle genelde nefret dolu konuşmasını,babamın gecenin 12 sinde eve gelip internetten sabaha kadar okey oynamasını ele alırsak Sare büyük bir nimetti benim için.Evet,yine sorunlu bir evlilik ve içinde onlarla birlikte yanan , evlat rolünü üstlenenler.
Bunları düşünürken gözlerime ne kadar durun bugün olmaz desemde hayatımın kötü karelerini, gördüklerini hatırlayıp yaşları göndermişlerdi.Hemen toparlandı.İlk günden duygusala bağlamak istemiyordum.
*****
Bu arada üniversiteye başladığımda almak istediğim indigo rengi araba artık benimdi. Babam bir kere söz vermişti ne olursa olsun.Babam anneme göre daha soğukkanlıydı belkide umursamaz.Evet birşeyler eksikti sanki ama yinede mutluydum.Arabamıza binip okulun yolunu tuttuk.Okula vardığımızda herkes bana bakıyormuş gibi hissediyordum.Ve dün yaşadığım dev saçma olay aklıma geldi.Benim mutluluklarım anlıktı tabii ki.Daha fazlası yoktu.İnternetten magazin haberlerine baktığımda tezim doğrulanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANIMDA SEN OLMAYINCA
RomansaMutsuz ve sevgisiz bir hayata sahip birinin nasıl toz pembe hayalleri olabilirdiki?? Kapkaranlık ,umutsuz , hiç bir zaman mutlu olamayacağınızı sandığınız hayatınız ya size koskocaman bir sürpriz hazırlıyorsa? Hayattan hiç bir beklentisi olmayan, mu...