Ateu vs credincios

1K 43 66
                                    

Ateii:

-nu-si fac chip cioplit,nu se inchina la dumnezei falsi

-nu cersesc in gand lucruri pentru ei

-cand ajuta pe cineva,nu o fac pentru o rasplata,nu vor sa pacaleasca pe nimeni

-nu au doua fete:una care pacatuieste si alta care cere iertare

-nu dau vina pe diavol pentru actiunile lor

-nu cheltuie banii si timpul,pe constructii idolatre,organizatii mafiote,indoctrinare in masa.

-accepta LGBT

Credinciosii:

-cred in zei falsi,isi cioplesc chipul

-cere lucruri pentru el,in gand

-ajuta pe cineva doar ca sa fie ajutat inapoi.

-au 2 fete:una care pacatuieste si una care cere iertare

-dau vina pe Diavol pentru actiunile lor.

-cheltuie banii si timp pe constructii idolatre,organizatii mafiote.

-injura si doresc moartea dusmanilor lor,dar vor pace.

-nu accepta LGBT.


Presupun ca toti il stiti pe:

Presupun ca toti il stiti pe:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Stephen Hawking.

Este ateu.Uite,va dau un articol:


Astrofizicianul a facut cateva declaratii curajoase pentru publicatia spaniola El Mundo.

"Nu exista niciun Dumnezeu", a declarat Stephen Hawking, unul dintre cei mai inteligenti oameni de pe planeta. Astrofizicianul a spus ca "inainte sa intelegem stiinta, a fost natural sa credem ca Dumnezeu a creat Universul, dar acum stiinta ofera o explicatie mai convingatoare".

Omul de stiinta a mai declarat ca miracolele despre care vorbeste religia "nu sunt compatibile cu adevarul stiintific"

In cadrul aceluiasi interviu pentru publicatia spaniola , Hawking s-a declarat ateu.

Aceasta nu este prima data cand astrofizicianul vorbeste despre convingerile lui religioase. In 2011, el a mai spus pentru The Guardian ca nu crede in rai sau intr-o viata de dupa moarte, pe care a numit-o "o poveste cu zane pentru oameni care se tem de intuneric".


Alt articol,dar super prostesc:

  Papa Francisc i-a indemnat pe catolici sa fie "cetateni digitali" constructivi, folosind Internetul, pe care l-a calificat drept un "dar de la Dumnezeu", ca modalitate de consolidare a solidaritatii.  

Internetul,dragii mei este inventat de oameni,nu de Dumnezeu...nu a manipulat Dumnezeu oamenii,i-a trezit din somn si intr-o seara au inventat internetul.Nu!Oamenii l-au creat.Stiinta.


Alt articol:

"Ce facea Dumnezeu inainte de creatia divina? Pai pregatea iadul pentru cei care puneau astfel de intrebari.", a declarat acesta(Stephen Hawking) in fata audientei din Pasadena.

Omul de stiinta a completat afirmatia: "Suntem cu totii produsul unor fluctuatii cuantice, care s-au produs la inceputul universului."

Deci...ca sa stiti,nu incerc  sa va fac atei,chiar v-am rugat sa nu cititi,voi,cei credinciosi...imi pare rau daca va simtiti jigniti,dar asta e adevarul...nu Dumnezeu ne-a creat..Religia ucide ochiul ratiunii,astfel incat va orbeste cu vorbele ei dulci,iar ateismul,adica adevarul,este intotdeauna crud...incercati sa ganditi logic,daca ganditi logic,va veti da singuri seama...Stiinta si logica il fac praf pe Dumnezeu.

---------------------------------terminat----------------------

Chiar despre ce vorbeam eu cu ochiul ratiunii...uitati o poza:

Benjamin Franklin-presupun ca este ateu,daca a zis asta

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Benjamin Franklin-presupun ca este ateu,daca a zis asta. ^^

AteismUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum