CineTube #2

309 13 0
                                    

...my jsme se otočili a protlačily mezi davem jeho medvídků až k němu. Objal nás a představil jeho medvídkům, ti na nás koukali, jako kdyby nás chtěli zabít. Radši jsme odešli sednout do kavárny vedle kina. Nad kávou a medovým dortem jsme si dost dlouho povídali, najednou na nás volal Marek "Hej!!! Holky jedeme zpátky domů." Naomi rychle zaplatila, vzala si všechny věci a utíkali jsme k autu, kde na nás čekal Vláďa. Patrik dal naše věci do kufru a cesta konečně směřovala domů. Tentokrát na nás s Vláďou zbyla sedadla ve předu a Naomi si povídala vzadu s Pavlem, opřela jsem si hlavu a Vláďovo rameno a dívala se na něj. Po chvilce si toho všiml, otočil na mě hlavu a začal mě lechtat. Po zdlouhavém dívání se na ubíhání silnice pod koly auta jsem opět usnula opřená hlavou o Vláďovo rameno. Najednou slyším "Hej Kiki vstávej!" nebyl to, ale Vláďův hlas, byl nějakého jiného kluka. Otočila jsem se a tam stál Adam s kamerou. V tu chvíli jsem si myslela, že ho zabiji, ale místo toho se mi na tváři objevil široký úsměv. Chvíli jsem s Adamem vedla rozhovor potom, ale přišel Vláďa, chytl mě zezadu za pas, dal mi pusu na krk a nabídl mi zajít na Bubble tea. Na rozloučenou Adam dostal objetí a Vláďa mě už táhl k Bubblu. Opět jsem neměla peníze a nejsem ráda, když za mě někdo něco platí, ale na ten Bubbl jsem měla velkou chuť, takže to musím vydržet. S Bubblem v ruce přišel čas se rozloučit s ostatními a vydat se domů. Naomi říkala, že si musí ještě uklidit byt a že má různé zařizovaní, takže se mnou k Vláďovi nešla. U Vládi a Pavla doma se konaly různé soutěže na PS4, jako malé děti. Pak, ale Vláďa zase začal s tou otázkou, co mi položil tenkrát u jezera. S hlavou směřující do klína jsem cítila, jak červenám. S rozhodnutím v obličeji ze mě vypadlo ''ano". On se na mě s úsměvem na tváři podíval a políbil mě. "Hele nechceš jít zítra do kina? Budou dávat Captain America: Občanská válka a co o tobě vím Captaina Americu a celkově Marvel zbožňuješ." Kino jsem mu odsouhlasila, vzala si věci, rozloučila se s ním polibkem a obejmutím. Cestou z Vláďova pokoje jsem se ještě rozloučila s Pavlem a šla domů k Naomi. "Čau Naomi jsem doma." "Čaukó Kiki... uhm, hele...brzo bude konec týdne a já budu muset odjet na pracovní cestu, takže budeš muset jet domů. Promiň, je mi blbý tě vyhazovat." Řekla mi Naomi skoro se slzami v očích. "hele hlavně neplakej, pohodos bydlení mám když tak zařízený u Vládi. A když už jsme u toho našeho velkého youtubera, měla bych ti asi něco říct...''

Můj kluk YouTuber (w/Vláďa)Kde žijí příběhy. Začni objevovat