Selam bu benim yeni hikayem umarım seversiniz giriş yazmadım çünkü konu tam belli değil. Hikayede Gray'in iki kız kardeşi var. Medyadaki kedicik medyayı izleyin mükemmel şarkıyı beraber dinleyinokurken
Ekip görevden yeni dönmüş loncaya doğru gidiyorlardı. Hepsi neşeyle sohbet ederken Gray ise morali bozuk bir şekilde birşeyler düşünüyordu. Düşündüğü şey ise " ben herkese nasıl bir süreliğine loncadan ayrılacağımı söyleyeceğim"di.Kimse onun bu halini farkedememişti. Natsu o an canı sıkılıp Gray e dönüp ona sataşacakken onun bu halini gördü. Erzanın yanına çaktırmadan geçerek Erza yı dürttü. Erza tam birsey diyecekken sessiz ol der gibi işaret yaptı ve Gray i gösterdi. İkisi tam birşey diyeceklerken yere düştüler.
***
Kız geçitten geçip kente gelmişti ama baya bi yüksekten düşmüştü hava onu yükseltmeden yere düştü. Ama canı hiç yanmamıştı. Sonra iki kişinin üstüne düştüğünü fark etti. Genç adam onu yana fırlatarak alevlendi. "Seniiii" diye sinirle tısladı bu natsuydu. Yanındaki kızıl saçlı kızında ondan bir farkı yoktu etrafında birsürü kılıç belirtmişti. Gray o ikisini enselerinden tutark tekmeyle uzağa fırlattı. "Natsu ve Erza eğer bidaha ona saldırmaya kalkarsanız sizi öldürürüm" dedi sinirle. Sinirden gözlerinden ateş fışkırıyordu. Erza korkunç bi aurayla "Gray ne yaptığını sanıyorsun. Bize saldıran oydu. Birden üstümüze atladı farkındamısın." Dedi. Lucy Wendy ve Carla da başını salladı. Ama Happy başını iki yana sallayarak aslında öyle olmadı." Dedi. Erza "Happpyyyyyy" dedi sinirle.Tam o sırada kız "oni san" diye bağırıp gray in boynuna atladı. Gray kıza sımsıkı sarılarak "kedicikk" diye fısıldadı.
Natsu ve Erza tam Gray'e saldıracakken kızın dediğini fark etti. Bütün ekipten bir "Haaaaa" sesi yükseldi.
Son
Selam umarım beğenirsiniz. Diğer bölümde görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FT Rüzgarda Savrulan Kar Taneleri
FanfictionBir fairy tail hikayesidir. Bütün hakları cehennemin en dibinde saklıdır.