Yanımda Kal!!!

98 8 0
                                    

Emir in ağzindan
Hayal dönüp bana sarildığında bende onu sıkıca sardım. Onun yalnız hissetmesini istemiyordum. Bi anda gök gürledi ve yağmur bardaktan bosanircasina yağmaya başladı. "Hadi arabaya gidelim Hayal " "Hayır istemiyorum annem yağmuru çok sever, ben burda kalicam" dedi. Sesi çok kısıkti neredeyse çıkmıyordu. Bende kalıyorum dedim ve üzerimdeki ceketimi çıkarıp Hayal in başına tuttum. İstemiyorum diye ısrar edince zorla ceketi ona giydirdim. Sonra Hayal başladı konuşmaya.
"Annem bak yağmurlar bile sana,bana,babama ağlıyor. Bak bulutlar bile kendine hakim olamıyor. Annem kalk nolur anne seni çok seviyorum. " dedi.

Söyledikleri kalbime bir hançer gibi saplanmişti. Benim aram annem lerle o kadar da iyi olmasa şu an annem benim için çok değerli olmuştu. Hayal i arabaya bildirdim ve evlerine doğru götürdüm.
Evin kapısının önüne gelince Hayal ayakta duramıyordu. Onu kucağıma alarak merdivenleri çıktım. Kapı açıktı zaten içeri girdim ve rastgele bi kapıyı açtım burası galiba Hayal in odasıydi onu yatağına yatırdım ve üzerini battaniye ile örttüm. İçerden sesler geliyordu. Bende ses gelen odaya doğru ilerledim. Hayal in babası odada kıyafetlerini topluyordu." Merhaba efendim ben Hayal in arkadaşı Emir Berke" dedim ve bende Hayal in babası Metin dedi. Memnun oldum efendim dedim ardından adamın valiz hazirliyordu bu benim dikkatimi çekti ve " Eşyalarınızi neden topluyorsunuz" Metin amca yatağa oturdu "Bak oğlum benim burda istanbul da yaşamanın tek nedeni canım karimin istemiş olmasıydı o da artık gitti benim buralarda isim bitti,artık buralarda kalmak istemiyorum Hayal i de alıp Almanya ya gideceğiz " dedi ve kapıda Hayal belirdi bağırarak konuşmaya başladı" Ben burayı annemi anılarımi bırakıp hicbiryere gitmiyorum baba sen gitmek istiyorsan gidebilirsin benim için hiç sorun olmaz ama ben hicbiryere gitmiyorum baba " dedi he kelimeyi tek tek vurgulayarak. Sinirli olduğu her halinden belliydi. Daha Hayal i tanıyalı 1 gün bile olmamıştı ama bu kızın uzulmesi canımı sıkıyordu. Babası agzini kinusmk icin acti ve tam bişey diyecekti ki ben araya girdim. "Hayal bir yere gitmiyor ve burda benimle kalacak ben onun okul arkadasiyim 3 seneden beri onu tanıyorum ve onu çok seviyorum " bir anda Hayal şaşkınlıkla ağzını açtı ve babasını ikna etmek çok zordu ama Hayal hayır diyorsa hayırdır. "Evet baba ben Emir i seviyorum annemi kaybettim Emir i de kaybedemem" tekrar gözleri doldu annem diyince.

****2 hafta sonra ****
Yazarın ağzindan
Hayal babasını zor olsa da ikna ermişti. Emir ile birlikte yasayacakti. Babası Emir e seni gözüm tutu ama kızıma iyi bak dedi tehditkar bir sesle.

******
Metin bey gideli 1 hafta olmuştu ve bugün Cumaydi. Hayal her cuma annesinin yanına mezarliğa gider. Okul çıkışı genç kız Emir sen eve geç ben annemin yanına gidiyorum." İstersen ben de geleyim ha Hayal?"
O an genç kız ağlamaya ve bağırmaya başladı. " Baba Hayal deme!!! Bana Annem Hayal derdi sen deme" Emir ne yapacağını bilmiyordu. Cebinden sigarasini çıkardı ve bir tane yaktı. Hayal kuusuuraa bbakkmaa dedi kekeleyerek ve titrek bir sesle Emir başını salladı geç olmadan git. Hayal yolda geçerken önce bi çiçekçiye uğradı ve annesine PAPATYA aldı. Annesi de hayal de Papatyayi çok sevdrlerdi. Genç kız yolda yürürken saate baktı saat 5.30 du eve geç kalmamaliydi yoksa Emir onu merak ederdi. Genç kız hızlı adımlarla annesinin mezarını doğru ilerledi. Adımları ne kadar hızlıysa gözyaşları da o kadar hızlıydı. Annesinin yanına geldi ve yağmur tekrar bardaktan bosanircasina yağmaya başladı. Genç kız elinin tersi ile gözyaşlarını sildi ve başladı konuşmaya : Merhaba anne eşşek gözlü kızın geldi sen seviyorsun diye sana papatya aldım. Babam sana papatya aldığında papatyalarin yarısı alır yarısına da bana taç yapardın. Çok güzeldi demi o günler gerçi sen yaşasaydin beni birakmasaydin daha güzel günler bizi bekliyor olacaktı. ..............................

Genç kız böyle konuşurken yağmurdan dolayı sırılsıklam islanmisti ve annesine sarilaraktan uyuya kaldı. Çok üşüyordu. Ama yerinden kalkmadı İyi geceler anne dedi ve kendini uykuya teslim etti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 10, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Zengin KizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin