''Έχουν περάσει δύο ολόκληροι μήνες από όταν αρχίσαν τα σχολείο και ακόμα να μάθεις να σηκώνεσαι μόνη σου πριν τις οκτώ!''Φώναξε άλλη μία φορά η Λους στην Άλεξ προσπαθώντας να την σηκώσει από το κρεβάτι.
''Και εσύ ακόμα να μάθεις να μην φωνάζεις πρωί πρωί!''
''Καλά...η ώρα πάντως είναι οκτώ και πέντε!Είπα να σε ξυπνήσω μιας και το ξυπνητήρι δεν σου κάνει τίποτα.''
''Οκτώ και πέντε είπες;!;!Και με ξυπνάς τώρα;!;!''
''Κάθε μέρα τέτοια ώρα σε ξυπνάω παιδάκι μου.''
''Όχι..όχι σήμερα!Δεν έχω κάνει την εργασία για τον κύριος Μάρτιν!''
''Τι;!;!Εμένα μου πήρε δεκαεφτά σελίδες!Πότε θα προλάβεις;!''
''Δεν ξέρω...Πάντως θα πιάσει μεγάλο βαθμό...δεν μπορώ να μην την πάω...''
''Εχτές δεν σας την έβαλε εσάς;''
''Ναι.''
''Εε..εμάς μας είχε πει τρεις μέρες τώρα.Μπορείς να του πεις ότι δεν πρόλαβες.''
''Σιγά που θα ακούσει...Καλά άσε.... Φύγε εσύ τώρα και θα έρθω σε λίγα λεπτάκια...πες στον κύριο Μάρτιν ότι...εμμ...'''
''Ότι την έπιασε κόψιμο.''Διέκοψε την συζήτηση τους ο Κάιλ,ο οποίος μαζί με τον Ντέιβ περνούσαν από τον διάδρομο για να πάρουν τα κορίτσια.
''Χα-χα!Αστείο...Καλά λοιπόν...κούκλα εμείς φεύγουμε...Κάτι θα σκεφτώ να του πω εγώ...τελείωνε όμως ε;!;!''
''Ναι,ναι!''
Η ώρα είχε πάει εννιά παρά είκοσι και η Άλεξ ήταν έτοιμη.Μπορεί η δικιά της εργασία να της πήρε μόνο εφτά σελίδες,αλλά τουλάχιστον την έκανε.Χτύπησε την πόρτα της τάξης και μπήκε μέσα.
''Οο...η κυρία Σνόου αποφάσισε να μας κάνει την τιμή να εμφανιστεί στο μάθημα μου...''
''Όχι..όχι κύριε εγώ...''
''Τι;Μήπως ήρθες απλός για επίσκεψη;''
''Όχι κύριε..απλώς είχα πρόβλημα με την εργασία μου...Και....να ορίστε..''Του την έδωσε.
''Σνόου...Σε παρακαλώ πάρε την εργασία σου και μου την δίνεις την άλλη βδομάδα μαζί με την υπόλοιπη τάξη..ναι;''
''Την άλλη βδομάδα...;''
''Σνόου μην με εκνευρίζεις...Ξέρεις τι να κάνεις τώρα...''
''Κύριε..όχι πάλι!Είναι η έκτη φορά αυτό το μήνα!Θα με πετάξουν έξω!''
''Σε παρακαλώ κορίτσι μου..άντε πήγαινε στο γραφείο της διευθύντριας και μην διαμαρτήρεσε άλλο..''Είπε και τελικά η Άλεξ με κατεβασμένο το κεφάλι γύρισε για να βγει από την τάξη του κύριου Μάρτιν.''Ά και...Να προσέχεις...αυτή τη περίοδο κυκλοφορούν πολλά μικρόβια...Να πέρνεις προφυλάξεις για να μην κολλήσεις τίποτα...ναι;''Τότε όλη η τάξη άρχισε να γελάει.
ESTÁS LEYENDO
The girl who travels through the time [By Joy]
Misterio / SuspensoΗ Άλεξ είναι δεκαπέντε χρονών και μεγαλώνει σε ένα ορφανοτροφείο μετά τον θάνατό των πλούσιων γονιών της.Η θεία της η Κλαρα δεν δέχτηκε να μεγαλώσει αυτή την ανηψιάς της,αλλά φρόντισε να έχει ότι θα επιθυμούσε ένα κορίτσι στην ηλικία της.Τα χρόνια π...