Днеска в даскало мина доста добре. Аз учих цял ден и си написах домашните. ( ДА БЕ ДА ) Кой си пише домашните?! Кой изобщо си прекарва добре в даскалото!!! Аз обаче живея в друг свят. Приметно аз си представям госпожите като малки, гадни, зловещи тролове. А заместник директора кв'а е!!! Набръчкана 80 годишна старица дявол, която извира от кенефа на Сатаната. Имаме и Годзила 1 и 80 метра висока, а колко килограма е!!! 80 килограма петокласник. Имаме и баси големия задник!!!! Всмисал Nicki Minag 2. Какво да ви кажа. А и кит си имаме 😏. Носи Биг Бент за ръчен часовник!!! Има много различни типове хора. Имаме един, който като му кажеш: *Ей глух сложи си слухово апататче* той чува: *Ей лук вземи си крушово тъпанче* Много му е повреден слуха, или просто си е тряскал прекалено много главата в стената?! Имаме и мазухисти като мен и много други мой приятели. Толкова пъти съм се прибивал, че не е истина. Късмет, че не съм в болницата понеже скочих от първия етаж при баба. Ето така протича моя ден в даскало. Някои ще си кажат: *Тея са баси идиотите*. Що пък не!? На мене такъв ми е стила.
============================
Предлагайте за какво друго да пиша за ежидневието ми !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
YOU ARE READING
Светът В Който Живея АЗ
HumorВ тази книга ще пиша за идиотския си живод!!! ЩЕ ИМА МНОГО ПРАВОПИСНИ ГРЕШКИ!!!!