Chłopak w Skórzanej Kurtce

2K 76 4
                                    

Siedziałam na łóżku i myślałam. Myślałam jak to będzie w tym roku szkolnym, w końcu czekała mnie 2 klasa liceum. Nagle usłyszałam pukanie
-Emma jest już 7:00. Wstawaj dzisiaj pierwszy dzień szkoły- powiedziała moja mama z uśmiechem na twarzy.
-Tak, tak już wstaje- odpowiedziałam jej kiedy schodziłam z łóżka.
- Kiedy będziesz gotowa zejdź na dół. Zrobiłam śniadanie, zjesz a potem odwiozę cię do szkoły.
-Dobrze - odpowiedziałam uśmiechając się do niej kiedy zamykała za sobą drzwi od mojego pokoju.

Założyłam bluzę mojego starszego brata i poszłam do łazienki. Zakręciłam włosy na lokówce w lekkie fale i pomalowałam rzęsy tuszem.

Udałam się do mojego pokoju i postanowiłam się ubrać. Mimo iż było to liceum, które znajdowało się w Londynie nie nosiliśmy mundurków. Otworzyłam szafę, ubrałam jasne jeansy, szarą podkoszulke z kieszonką i zbiegłam na dół. Zjadłam szybko śniadanie, ubrałam moje czarne conversy, jeansową kurtkę i poszłam z plecakiem do auta gdzie czekała już moja mama.

Podjechałyśmy pod szkołe, a ja wysiadłam z auta.
-Miłegi dnia. - powiedziała moja rodzicielka.
-Dziękuję - uśmiechnęłam sie i poszłam przed siebie. Nagle usłyszałam że ktoś mnie woła. Dobrze znałam ten głos to była moja najlepsza przyjaciółka. Podbiegła do mnie i mocno uściskała.
-Emma jak dobrze cię widzieć - powiedziała czarnowłosa.
-Hej Julie ciebie też. Jak minęły ci wakacje? - usiadłyśmy na murku, a Julie opowiadała o swoim dwumiesięcznym pobycie w USA.

Nagle usłyszałam jak trzy dziewczyny, która stały obok nas zaczęły mówić
-Wow kto to?
-Jest nowy?
-Nie wiem. Wiem na pewno że jest boski! - razem z Julie wybuchłyśmy śmiechem. Po chwili popatrzyłam przed siebie i zobaczyłam jego. Chłopaka w skórzanej kurtce, który jechał na deskorolce. Nie znałam go ale miał w sobie coś co sprawiało, że nie mogłam od niego oderwać oczu.





Witam w pierwszym rozdziałe mojego ff. Nie jest on zbyt ciekawy, ale prosze o wyrozumiałość ponieważ jest to moje pierwsze opowiadania. Obiecuję, że następne rozdziały będą ciekawsze.

Something More {Bradley Simpson}(ukończono)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz