...Yaşıyor mu??" Diye sordu jenia.
Yuhanna ilk kez bu kadar heycanlanıp hızlıca kızın nabzına baktı.
Evet! Yaşıyor. Bu kız o olabilir mi?". Dedi umutla
Anlayacağız Yuhanna, acele etme oğul." dedi Tamira.
Tamira, dünyanın en güçlü kabilesi olan Lonfā kabilesinin başkanıydı. Alfa soyundan geliyordu. Soyunun ileri gelenlerindendi ve orman habitatında yaşayan canlılara hükmedebiliyordu.
Kabiledeki herkes belirli bir soydandı ve kontrol edebildiği bağzı güçleri vardı.
Örnek verilecek olunursa; yuhanna hava grubunda olup hava olaylarına hükmedebiliyordu. Alfa soyundan gelip kabilesinin Tamaradan sonraki varisiydi.
Kabilelerinin tarihinde yer alan bir efsanede en az Lonfā kabilesi kadar güçlü bir kabileden ve büyük kayıpların verileceği bir savaştan bahsediliyordu. İlginç olan ise Bu savaşı bir genç kızın bitireceğiydi . Kız u-alfa soyunda olup şuana kadar bulunan bütün özellikleri kullanabilecekti. Kısacası yok edilemez olacaktı. Bu kabilenin hangi kabile olduğu bilinmesede, Tamara ve halkı savaşa hazırlanıyordu.
Hadi oğul!! Kızı da alıp Tapınağa gidin. Kız ayılana kadar başında bekleyin. Bende biraz araştırma yapayım. Bakalım bu kız kimmiş." Diyip hızlıca uzaklaştı.
Sonra ise Yuhanna kızı sırtlayıp Jeniayla tapınağa gitmeye başladılar.
O sırada jenia konuştu.
Sence bu kız seçilmiş kişi mi Yuhanna?? Baksana pek çelimsiz bir şey. Bu kadar güçlü bir varlığın bu kadar zayıf bir vücütta olmasına imkan yok." Dedi burun kıvırarak.
Yuhanna azıcık sinirlenmişti. Bu kızdan umutluydu.
Eğer o seçilmiş kişiyse u-alfa soyundan. Ve biliyorsun türümüzün en güçlü soyu olan u-alfa soyundan dünya üzerinde toplamda yalnızca altı kişi vardı. Görünüşe bakarsan çok yanlış düşüncelere kapılabilirsin jenia.O bize tanrının bir armağanı. Diğer kabilenin ne kadar büyük olduğunu bilmiyoruz. Belki de bu kız kabilemizin soyunun tükenmesine engel olur." Dedi hafif kızgın bir ses tonuyla.
Tapınağın önüne gelmişlerdi. Koca kapıyı açıp tapınağa giridiler. Kızı bir yatağa yatırıp uyanmasını beklemeye başladılar.
Bu çelimsiz kız seçilmiş kişi olabilir miydi??
Arkadaşlar kitabımın kurgusu hazır umarım beğenirsiniz. Hepinizi seviyoğrum.
- yazarcığınuzz♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unique|EŞSİZ #Wattys2016
Teen Fiction| Kathiyen kopyalanması yasaktır. Bütün hakları şahsıma aittir. Kopyalanması dahilinde gerekeni yapılacağından emin olabilirsiniz... | Seçilmiş kişi?? Sadece altı kişinin bulunduğu yüce soy olan u-alfa kanı taşıyan ve evrendeki neredeyse tüm özelli...