,,A je to tu mami!" říká šestiletá Amy.,,Jedeme na víkend k babičce!" ,,Kufry jsou zabalený?"jistí se třináctiletá sestra Lily.,,Ano vše je sbaleno, můžeme jet."
Cesta byla dlouhá, ale docela zábavná. Chvíli se jelo do kopce a jindy zase z kopce.
Rodince zbývá už jen 24km, Plzeň se blíží!
,,Vítám vás tady! Nahoře máte ustláno, můžete jít spát" říká babička.Noc 1.
23:11
Crr-Crr-Crrrrrr ,,Kdo to volá? Jdu to zvednout" říká vyděšeně Lily.
,,Haló"
,,Ten, Nine, Eight..."
,,Co to je?"
,,Three, Two, One! " nastalo hrobové ticho. Lily říká Amy, ať jde spát. Když si Amy lehne zeptá se Lily: ,,A tahle holčička spát nemusí?"Ráno bylo pro Lily divné. Furt si vysvětlovala co se to večer stalo. Vždy když jí něco napadlo ukázalo se, že tak to ani být nemohlo. Trápila se tím i při snídani, ale když se jí mamka zeptal, co jí je, jen kývla hlavou a řekla že je všechno v pohodě. Ale Amy se chovala taky divně. Pořád koukal do zdi a ani očima nehnula. ,,Je čas oběda."volá na sestry mamka. Při obědě mamka prohlásí že večer jdou s babičkou na večeři a Lily bude hlídat Amy. Lily zčervená. Nechce být zase s Amy sama po minulé zkušenosti.
,,Odcházíme, pojďte se rozloučit. Volá babička.
Noc 2.
2:02
Crr-Crr-Crrrrrr ,,Né, já už to nezvednu."brekem říká Lily. ,,Ale počkat! kde je Amy?"
,, Hahaha-chaah-huha, ještě babi ještě."Ozývá se z venku. Lily se koukne z okna, ale jelikož je tma nic nevidí jen slyší: ,,Tohle jsem dělala když jsem byla malá Amy, oběšení je fajn věc." Lily okamžitě běží ze schodů, otevře dveře a vyběhne ke stromu. Amy visí oběšená na větvi a směje se, před ní je babička a taky se směje. Lily si protře oči a babička ani Amy nikde ohlédne se a............. pokračování příště ;)
ČTEŠ
Bez Světla
HorrorCesta do Plzně ------------------------------------------------------------- ,,A je to tu mami!" říká šestiletá Amy.,,Jedeme na víkend k babičce!" ,,Kufry jsou zabalený?"jistí se třináctiletá sestra Lily.,,Ano vše je sbaleno, můžeme jet." Rodince z...