Capitolul 18

33 3 0
                                    

Mi-am dat seama....ca nu m-am prezentat asa cum trebuie... Ok...am sa incep sa ma prezint ca o leguma ce sunt....
Imi place culoarea albastra,baietii cu ochi albastrii-verzui,baietii cu patratele (😂😂😂),sunt un pic dusa cu pluta...asta nu conteaza...nu imi place sa manipulez sau sa fiu manipulata...altceva nu mai stiu...nici eu nu ma cunosc destul de bine... Dar ce mai conteaza...important este ca exist...nu? Am destul de putini prieteni...oricum nu conteaza daca ai o mie de prieteni si sa fie falsi important este sa ai 2-3 prieteni care sa stii ca tin la tine si care te ajuta orice ar fi... Sincer...sunt plictisita de viata mea...nu stiu...nu ma simt bine... Mai bine merg sa ma plimb...ma schimb in ceva mai lejer si pornesc spre parc...am decis sa nu chem pe nimeni cu mine,pentru ca voiam sa ma gandes la tot ce am facut si la tot ce voi face... Mi-am bagat castile in urechi si am pornit incet spre parc...

Dupa un timp ajung in parc...nu vad pe nimeni cunoscut...asa ca incep sa ma plimb ca o singuratica ce sunt... Muzica s-a oprit brusc asa ca m-am uitat sa vad ce se intampla... Ma suna Mihai...i-am raspuns si ii aud vocea lui Rebeca...plangea...
-Rebe...ce s-a intamplat?
-S-a...s-a...s-a luat cineva de Mihai...si l-a batut...si acum sunt la spital cu el...
-Glumesti,nu?
-Nu...
-Okay....ne vedem acolo...
-Okay...grabeste-te...
-Incerc...

Nu pot sa cred...nu ies afara si toate o iau pe aratura...jur ca daca-l prind pe ala care l-a batut pe Mihai...il sparg...nu stiu ce o sa fac mai rau.. Ajung la spital si il vad pe Mihai bandajat si cu o mana rupta...am intrebat ce s-a intamplat...dar nu mi-a raspuns nimeni....

AdolescențiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum