Chapter 2

12 0 0
                                    

Egész éjszaka Stiles járt a fejembe.Szeretem - nem szeretem.Kell nekem - nem kell.De nem szerethetem úgy hiszen a legjobb barátom.
-Kelj fel Moon.-keltett fel kedvesen apa.
-Máris apu.-mosolyogtam rá.
-Kérsz kávét?-kérdezte.
-Milyen kérdés ez?-nevettem.
-Gyere majd le.
-Okés.
Felöltöztem.Arctic Monkeyses póló,farmer rövid gatya,converse.Gyorsan sminkeltem.Szempillaspirál,szájfény.Nem viszem túlzásba a sminket mert minek?
Gyorsan megittam a kávém mert már dudáltak kint.
-Délután jövök.Szia Apu!-mondtam két puszi közben.
-Szia Szivem.
Vigyorral az arcomon kimentem mivel arra lettem figyelmes hogy csak Stiles van a kocsiban.
-Moon hagyd abba a vigyorgást.Most.-mondtam magamban majd beszálltam az autóba.
-Sebastiant kicsapták.-mondta mire mégjobban vigyorogtam.
-Az nagyon jó.Soha az életben nem akarom látni.-motyogtam.
-Ne légy szomorú hercegnő leesik a koronád.-bokszolt bele a vállamba.
-Azt már elhagytam.-húztam el a számat.
Stiles röhögve elindította az autót.10 perc néma csend után megtörte a csendet.
-Szép vagy ma!-nézett a combomra mire ösztönösen elpirultam.
-Kössz.-röhögtem a szemébe nézve.
Válaszul kacsintott egyet majd leparkolt.Kiszálltunk az autóból és mentünk a suli felé amikor hirtelen Stiles összehúzott szemmel nézett maga elé.Elnéztem arra amerre Ő és megállt bennem az ütő.Troy jön felém.
Stilesra néztem aki nyugtatásképp átkarolta a vállam.
Troy megállt előttem és Stilesra nézett majd rám s elröhögte magát.
-Ne már Moon.Utánnam?Ezzel?-röhögött.
-Bajod van?-vonta fel a szemöldökét Stiles.
-Kérdezett valaki?Seggfej...-nézett Stilesra.
-Gyere menjünk...-húztam magam után Stilest.
-Moon-szólt utánnam Troy.Sóhajtva a szemébe néztem.-,egy kurva vagy.
Stiles odalépett Troyhoz és megütötte.
-Ide figyelj Troyocska.-kezdte Stiles.-Moon nem egy kurva.Moon egy csodálatos lány aki gyönyörű és nemmellesleg fotózásokra is jár.A stílusát minden lány irigyli.Nem fogom hagyni hogy egy ilyen ember mint te depresszióba ejtsd.Ezek mellett....szeretem is.-nyögte ki végül.
-Stiles...-néztem a szemébe.-Szeretlek.-mondtam majd odaszaladtam hozzá s megcsókoltam.
-Gratulálok...-tapsolt unottan a földön fekvő Troy.
-Menjünk.-húzott be a terembe Stiles.
Bementünk és az osztályba az egymást fogó kezünk láttán 'húú'-zni kezdtek.Vigyorogva Stilesra néztem aki megcsókolt.Erre Kim és Rich odajött.
-Ti?-nézett Stilesra Rich.
-Mi.-néztem Stilesra aki mosolyogva bólintott.
Kimmel összenéztünk s szemkontaktussal mindent megbeszéltünk.Olyanokból állt hogy "wáá te és Stiles." "Igen,én és Stiles." "Tök jóóó" amíg a tanár be nem jött.
-Mindenki leülni.Foglaljátok el magatokat.A mai tanítás elmarad viszont mindenkinek az iskolában kell maradnia.Moonlight.A fotósod hívott el szeretne kérni a mai nap.Pakolj,mehetsz.-nézett rám az ofő.Gyorsan elpakoltam és kimentem a teremből de mielőtt becsuktam az ajtót Stilesra néztem aki épp engem nézett.
-Mázlista.-tátogta.Kacsintottam egyet és becsuktam az ajtót.Elindultam a metróhoz ami öt perc és jön.Rohantam át a városon és elértem.A metrón egy fiú nézett nagyon.Nagyon idegesített úgyhogy inkább leszálltam.Szerencsére a nincs olyan messze a helyszín így hamar oda értem.
Fent Roy már várt.
-Szívem,hol jártál?Már izgultam.-fogta meg a vállam.-mindegy is szaladj átöltözni.Nella már kitette a ruháidat.
-Szuper.Köszönöm Roy.-mosolyogtam rá.
-Ez természetes Csillagom.-vigyorgott.-Ja és ma társad is lesz.-motyogta.
Bementem az öltözőbe és ott állt...a metrós fiú.
-Hello csajszi.-kacsintott.
-Cső.Kimennél amíg átöltözök?-kértem.
-Persze!
Kiment én átöltöztem.Egy fekete cicagatyát kellett felvennem,fehér Adidas Superstarral és Ramoneses atléta felsővel.Elégedetten a tükörképemre néztem és felvettem a deszkát ami oda volt készítve.
Akkor vettem észre hogy a srác végig figyelt.
-Az anyád!-kiálltottam rá.
-Nem volt rossz a kilátás.-nevetett.
Kituszkoltam az öltözőből majd megnéztem ő hogy van felöltözve.Atléta,farmer,converse.Haja felzselézve.Wow!Nem volt olyan rossz.
-Kezdhetünk skacok?-nézett felválltva hol rám hol pedig a másik srácra.
-Moon?-nézett rám Roy.
-Igen.
-Cameron?-nézett Cameronra.
-Ja.
Elkezdtük a fotózást.Első képen én lopva Cameronra pillantok ő pedig menőn a deszkáján trükköt csinál.A százezredik kép után Roy megszólalt.
-Oké,szünet.
Én lementem az öltözőbe a vizemért.Persze ez a barom jött utánnam.Közben Stiles is üzent."Szeretlek." Gyorsan visszaírtam neki."Szeretlek." majd elküldtem.
-Ki volt az?-nézett rám Cam.
-A barátom.
-Ó van barátod?-nézett a szemembe amitől liba bőrös lettem.
-Igen,baj?
-Akkor mit csinálsz ha ezt csinálom?-puszilt meg.
-Legszívesebben pofán vágnálak de mivel fotózáson vagyunk nem teszem.-fordítottam hátat neki.
-Pedig elég szép feneked van.-nézett rám.
-Takarodj már!-röhögtem.
-Moon.Mehetsz haza.Végeztünk mára.-mosolygott Roy.
-Rendben.Szia Roy.-köszöntem el.
Hazafelé zenét hallgattam.Adele Hello-t.Nagyon szeretem ezt a zenét.
Este Stiles hívott.
-Szia Hercegnőm.-köszönt.
-Szia.-mosolyogtam.
-Holnap Kim meg Rich nem jönnek.-mondta.
-Miért?-ráncoltam a szemöldököm.
-Nyaralni mennek.-közölte unottan.
-Moon gyere vacsizni.-szólt apa.
-Mennem kell!Szia!Szeretlek.-mondtam ki egy szuszra.
-Szia életem.
Letettük a telefont és lementem vacsizni utánna pedig Teen Wolf-ot néztem

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 14, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Stupid Love - Hülye SzerelemWhere stories live. Discover now