Part 1

77 2 0
                                    

                A halálom napja

Reggel felkeltem és egy "lány" ált felettem. Szeme vörösen izzott. Tetkós teste vérben úszott. Felemelt egy bárdkést. A mellkasomba szúrta és kihúzta. Ezt még vagy tizenötször megcsinálta. Hortelen felpattant a szemem és egy sötét szobában ebredtem fel.
-Hol vagyok?! És miert vagyok csurom vér?!
-Azért...-szólt egy hang a sötétségben.-Mert megöltelek
Egyszerre az a lány lepett ki az árnyékból aki a szobámban volt.
-Ha ámokfutó démon akarsz lenni ezt megölöd-és oda dobott elém egy srácot.-Ha nem szólj mert szívesen lakmározom belőled-megnyalta a szája szélét.
-Mivel öljem meg?-kérdeztem
-Ezzel. Ettől fél a legjobban. Ha démon akarsz lenni a félelmével táplálkozz. Szívd ki minden erejét és dobd a földre gyönge es félig holt testét.
Úgy tettem ahogy mondta. Amint ledobtam a földre a szárnyaim egyszerre kiomlottak a hátamból. A szemem vörös színűre változott. Egyszerre gyilkolási vágyat éreztem. Valahogy több kellett ebből a gyilkolásból.
-Most mehetsz. Minden nap kapsz öt nevet. Ebből egyet kell démonna tenned. A többit megölni és táplálkozni a testéből.  De vigyázz az angyalokkal. Hess kis ivadék. Gyilkolj!
-Máris!
És már rohantam is vagyis repültem. Úgy se tűnt mindtha gyerekkorom óta tudnék repülni.  Már meg is találtam az első személyt. Behúztam egy sikatorba és megszurkaltam. Egy kicsit nagyon. Meg megöltem a maradék embert is és egyet démonná tettem. Ahog kérte a lány. Haza mar nem mehettem. Így csak repkedtem. Elrepültem egy temető felett és éppen a temetésem zajlot. Teljes sokkba estem. Ahogy láttam a szüleimet sírni. De már ez van...

Egy Kárhozott Lélek Where stories live. Discover now