Bölüm-2

98 3 0
                                    

Araya 15 tatil girmişti. İlk günden "Günaydın." mesajları gelmeye başlamıştı. Güne onunla başlamak kadar güzel bir duygu yoktur herhalde. 15 tatilin sonlarına doğru artık "seni özledim" mesajları gelmeye başladı. Birbirimize ilk açılmalarımız gerçekleşti. 15 tatilin sonunda ise yine ders öncesi beraber oturduk.

-Neler yaptın?
+Her gün konuşmadık mı?
- Olsun yine de seni dinlemek istiyorum.

Yine yüzüme gelen bir gülümseme ile

+ Boşver beni, sen ne yaptın?
- Seni düşündüm balım.
+ Gerçekten düşündün mü yoksa laf olsun diye mi söylüyorsun?
- Böyle bir şey laf olsun diye söylenir mi, daha doğrusu hiç aklımdan çıkmadın.
+ Ben de seni düşündüm.

İkimiz de birbirimize baktık, saçlarımdan öptü ve

-Saçlarının kokusuna bayılıyorum.
+Ben de senin kokuna bayılıyorum.
- Seni çok özlemişim. Sensizlik bana, bensizlik sana yaramıyor anlaşılan. Biz birbirimize iyi geliyoruz bebeğim.
+ Evet, sanırım öyle.
- Sana hayranım.
+ Bu kadar kız varken neden ben?
- Çünkü beni kendine çekiyorsun. Birisiyle konuşurken baştan aşağı süzüyorum seni. Kendimi bir girdaba sürükleniyor gibi hissediyorum. Kapılıp gitmek istiyorum.
+Peki o girdabın ucunda ölüm olsaydı yine kapılıp gitmek ister miydin?
- Ölüm yok. Onun ucunda sıcacık bir sevgi var.
+ Benden nasıl bu kadar emin olabiliyorsun?
- Çünkü seni biliyorum.
+ Ben de seni biliyorum ve senden hoşlanıyorum.

Yüzüme baktı. O güzel gözlerinin içi güldü. Elime bir öpücük kondurdu.

+Beni neden seviyorsun, seni etkileyen şey ne?
- Bunun nedeni olmaz, olsa adı aşk olmaz başka bir şey olurdu.
+Haklısın.

_______________________________________

Yine bu şekilde ilerleyen zamanlarda aramızdaki mesafeleri aştık. Artık
birbirimizin bütün sırlarını,yaşamını biliyorduk.

MUTSUZLUĞUN DÜŞÜ ☀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin