Hoofdstuk 16

86 7 1
                                    

Peter
Ik ben zo blij dat ze gewoon hier is. Nu is het officieel. Kelvin vertelde dat hij er ook geen probleem mee heeft als we maar niet de hele tijd zouden kleffen met hem erbij. Ik vind alles goed want ik heb het leukste meisje van de hele wereld bij me.

We liggen op de bank. Noor ligt tegen me aan te slapen en ik kijk rtl late night. Het is saai, maar ik wil Noor niet wakker maken dus kijk ik noodgedwongen naar rtl late night.
Kelvin slaapt ook al. Misschien moet ik ook gewoon gaan slapen.
Ik krijg een appje. Heel voorzichtig pak ik mijn telefoon uit mijn broekzak.

Ik wil je zien. Morgen om 12 uur in het park.
X C

Nee. Heb ik weer. Gaat alles net goed met Noor en kelvin krijgen we dit. Carré wil me zien. Mijn ex carré. Ik ga niet. Dag, het is wel goed met haar.

Nee. Ik kan niet morgen.

Zo, opgelost. Ik trek Noor wat dichter tegen we aan en ik val na een tijdje in slaap.
Ik wordt wakker gemaakt door Kelvin. "Gast, Carré is hier. Wordt wakker". Nee hier heb ik geen zin in vandaag. Ik zie Noor nergens."waar is Noor" zeg ik als eerst. "Haar studie begin vandaag. Ik heb haar weggebracht. Praat jij nou maar even met Carré". Ik sta op en ik zie haar al aan tafel zitten. "Kelvin, kan je ons even met rust laten" zegt Carré. "Als je maar niks flikt. Hij heeft een vriendin" zegt Kelvin fenijnig. Hij loopt weg. En slaat de deur met een klap dicht. "Wat is er zo dringend, Carré?" Vraag ik.
Ze staat op en begint te lopen. "Dus... je hebt en vriendinnetje" zegt ze alsof ze haar vermoord heeft.

"Ja. So what. Wij hebben al 4 maanden niks meer" schiet ik in de verdediging. "Rustig maar, peter. Ik wil alleen even zeggen dat je me altijd nog kan bellen" ze glimlach vies naar me en ze gaat met haar nepnagel langs mijn wang. "Hoezo? Jij hebt het uitgemaakt met mij hoor" zeg ik. "Ja, dat klopt. Maar ik ben nooit gestopt met van je houden, petertje" ze lacht nog een keer "ik zie je wel weer" ze draait zich om en loopt de deur uit.
Wat ik er zo net gebeurd?

Noor
Mijn studie is begonnen. Spannend. Ik loop de hele dag een beetje verdwaald door de gangen. Dat blijft niet geheim want er komen twee mensen op me af.
"Hoi, ik ben niels en dit Rosa. Jij zit ook bij mr. Schuren in de klas psychologie toch?" Zegt de jongen. Hij is lang en hij draagt een zonnebril. Binnen? Het meisje heeft super mooi lang haar met wat rode lokken erin. Ze lijken me heel aardig.

"Ja klopt. Ik ben noor" zeg ik terug. "We zagen je een beetje alleen ronddwalen en we dachten zij is vast leuk dus..." Oke, ze vinden me zielig dus.
Ik lach. "Wij gaan vanmiddag wat drinken. Heb je zin om mee te gaan" zegt niels. Rosa heeft nog niks gezegt maar ze lacht vriendelijk. Ze is vast verlegen.
"Jahoor. Gezellig" antwoord ik. Peter is tot laat in de studio dus ik slaap toch thuis.
Die middag is het heel gezellig ik vertel ze over peter en kelvin. Mijn huisje. En zij vertellen allerlei verhalen over hoe zij elkaar kennen. En het is super gezellig!

Kelvin
Ik zit hier alleen op een terrasje. De zon schijnt fel in mijn gezicht. Ik hoop zo dat Peter Carré heeft afgeschud want Noor verdient dit niet. Ik heb mijn cola op en betaald. Ik zie noor lopen met een jongen en een meisje. "Yo noor" ik ren naar haar toe. "Oeehh is dit peter? dit is een blijvertje schat" zegt de jongen. Hij is best knap. Wow,dat heb ik nog nooit gedacht over een jongen.

"Ik ben Kelvin" zeg ik en ik steek mijn hand uit. "Niels" zegt hij terug. Ik lach. "Ga je mee naar de bios, kel" vraagt Noor. "Ja hoor leuk" nog steeds met mijn aandacht bij niels. Hij is leuk. Misschien is dat waarom het nooit werkte met meisjes. Nina, Noor allemaal ging het uit. In de bios zit ik naast niels. In de pauze loopt ik naar de WC. Als ik klaar ben staat hij daar.

"Uuh hey" zegt hij. "Hoi" zeg ik terug. "Leuke film he" vraagt hij. Dit is heel awkward. "Ja best" zeg ik maar. "Ey uuh ik ken je pas net, maar je bent best leuk dus..." zegt hij ineens. Hij stapt naar me toe en drukt zijn lippen heel even op die van mij. Wow. Wat is dit? Wat is er aan de hand? Als hij los laat ben ik helemaal van de kaart. "Ik...ik..sorry" ik ren weg. Ik weet even niet hoe ik me voel hierbij. Ben ik gay?

Love Triangle (Herschrijven)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu