Savaş Ve Kavga

45 3 1
                                    

Kısa bir aradan sonra yine beraberiz...
***************************Akademi de olan sınıfları belirlemek için yapılan güç testleri var.
Bu test her türlü canlının güç düzeyini ve güçlerini ne oranda kontrol ettikleri hakkında bize bilgi verir.Bu sayede canlının nasıl gelişebileceği ve düşmana karşı nasıl saldırı ve savunma yapabileceği çıkabileceği en yüksek seviyeye çıkmayı sağlamak amacıyla yapılmıştır.
*********Savaş ******
GAYE&DENİZ
Gaye su elementini kontrol ederken Deniz hem hava hem atesi kontrol ediyor.İkiside cadıdır.
Birden bire arena toz duman oldu .
Meğersem ikili savaşta olabiliyor. Deniz biricik kankam beni seçerken Gayede Aleyna denilen bir kızı seçti. O da melezmiş .
Herneyse biz açık alan olan nir ormanın göbeğinde gibbi bir yerdeyiz. Birden bire başımızda bir ağrı hissettik .Acı cekmemizi en kötü anılarımızı bize gösteren bir büyü yaptıklarını anladım. Deniz gerçekten kötü şeyler yaşadığı için önce ona yardım ediyordum.
Birden bire beni kaçıran KARANLIKLAR LORDUNUN olduğu kötü zamanlara döndüm. Bir ilizyon olduğunu biliyordum ama elimden gelen bir şey olmadığını biliyorum . Zorlandıkça zorlanıyorum bir ses duydum kendimi rahat bırakmamı söylüyordu.
Bende tamam dedim bunu kendileri istediler dedim.Ve o an her şeyi tekrardan yaşamaya başladım .
Birden bire her yeri sarsacak kadar büyük bir çığlık attı.
Ve hem büyüden kurtuldular hemde onlara güç veren tılsımlı kolyeyi yok etti.
Kazanan Miray ve Deniz oldu.
Bir hafta sonra sınıfları açıkladılar.Kızlar ve erkeklerin hepsi aynı sınıfa düştüler.9/A sınıfındalar.
Her neyse tanışma merasimi felan derken tenefüsteler birden bire herkes bir tarafa koşmaya başladı bizde gittik.
Abim Yekta ile Meriç denen çocuk kavga ediyorlarmış. Bende şarteller attı tabi .Gittik felan Abim ve Meriç güçlerini de devreye sokunca bizim hocalar engelde olamıyorlar . Sonuç olarak arabamı da geri almak için onları ayırmam gerekiyor. BU ARADA YEKTANIN ABİM OLDUĞUNU KIZLARDAN BAŞKA KİMSE BİLMİYOR.
Bende araya girerek birden onlara acı çektirmeye başladım. Bu da fayda etmeyince ayağımı yere sertçe vurarak yeri yardım sonra onlar ayrılınca ikisinde güçlerini aldım. Abimin yanına giderek onu kaldırmamla osmanlı tokatını çarptım. Meriçe gelince onada bir tane çarpınca rahatlamadım diyemem.
Ve işte Müdür odasındayız...

Nasıl? Lütfen volteleyiniz. Yorumlarınızı bekliyorum

Melez PrensesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin