Merhabaaalar 😂 Gençler valla ilk hikayem, nasıl olur, ne olur inanan bilmiyorum😂 Belki hiç sevilmez, 100-200 okuyanı olur. Belki çok sevilir 100 bin 200 bin okuyanı olur 😂 okunma durumuna göre bakacağım bölümlere falan😂 belki 20 bölüm de final olur. Belki de 200 bölüm de 😂😂 Hadi bismillah.
- Keyifli okumalar ✋☺
##########
Geceler. Uykusuz, mutsuz, yorgun geceler. Bıkkın, huzursuz geceler. Yaşama dair en ufak güzelliği bulunmayan geceler. En önemlisi, umutsuz geceler. Bu gece de bitecek, diğerleri gibi. Tüm o karanlık, yalnız geceler de bitmişti. Her karanlık gecenin arkasından, güneş doğup umutlar getirdi. Aynı şey yine olacak. Bu iğrenç günlerden, öfkeli zamanlardan, sindiremedigim onca şeyden sonra bile o güneş her şeye rağmen yeniden doğacak. Biliyorum, zor ama imkansız değil. Bir şekilde olacak. Nasıl olacak en ufak bi fikrim bile yok. Sadece olacağını biliyorum. Nasıl olacağını gözüm kestiremiyor. Belki yine annem sakinleştirip; benim yine ve yeniden hayata umutla bakmamı sağlayacak. Belki de bu sefer abim yanım da olacak. Ya da hiç ummadığım herhangi biri. Kim bilir belki de, babam, komik bi cümle farkındayım. Ve ya arkadaşlarım. Yani, kim yapacak nasıl yapacak bilmiyorum ama bi şekilde benim hayata devam etmemi sağlayacak, biliyorum. Olacak bi şekilde. İlla ki olacak. Zor günler geçiriyorum. Herkesin kaldıramayacağı ya da hiç aldırış bile etmeden hayatlarına devam edeceği şeyler yaşıyorum."Nasipten ötesi yok. O yüzden bosvermek lazım. Takma kafana..." gibi daha onlarca cümle. Tüm bu cümleleri saatte bir duyuyorum. Biri söylemese biri söylüyor. Ben unutmaya çalışsam bile acılarımı, onlar hatırlatıyor. Evet, bunu istemeden yapıyorlar ama yapıyorlar. Zoruma giden onca şeyden sonra bi de herkesin yüzüme "amaaan boşver, buymuş senin alın yazın bu günlerde geçer ." diyip aslında umurlarında olmadığımı sanki ben bilmiyorum. Herkes bilir. Ama unuttukları küçük ayrıntılar var; onlar benim zerre umrumda değiller. Yine iyi mi geceler herkes için! #Velhasıl kelam; çok uğraştık çok debelendik ama olmadı be olmadı. Yine başaramadık.
##########
-ufak bi' başlangıç bu tabiki.☺