U salu je usao Lexington band pjevajuci pjesmu Cija si to andjele.
,,O boze. Stefane obozavam te." poljubila sam ga jako i zagrlila. Ne mogu vjerovati da je moj omiljeni bend ovdje. Uzivala sam u pjesmi i u Stefanovom zagrljaju.
,,Volim te."
,,I ja tebe volim. Svidjal ti se dio iznenadjenja?"
,,Naravno. Ne treba mi nista vise. Sada cu upoznati omiljenog pjevaca. Hvala ti." pjesma se zavrsila.
,,Srecan rodjendan Viktoria. Zivjela ti nama jos sto godina." meni su suze navirale ali suze radosnice.
Nakon nekoliko pjesama, sisli su sa bine i ja sam zagrlila Bojana. Svog idola drzim u zagrljaju. U soku sam.
,,Hvala vam sto ste dosli. Ovo mi je najbolji rodjendan ikada." Stefan nam je prisao i zagrlio me.
,,Hvala vam momci."
,,Nista i drugi put. Nadam se da cu vam na vjencanju pjevati." on govori o nasem vjencanju.
,,Od kada znam za vas, uvijek sam govorila da cete mi pjevat na svadbi."
,,Drago mi je to cuti. Nazalost, mi se ne mozemo vise zadrzati. Rano ujutro putujemo za Ameriku."
,,Nema veze." jos jednom sam ga zagrlila te su svi oni otisli. Stefan me je izveo napolje do svog auta.
,,Stefane sta radimo ovdje?",,Drugi dio poklona." sa zadnjeg sjedista je uzeo ukrasnu kutiju i pruzio mi je.
,,Sta je unutra?"
,,Otvori pa ces vidjeti." otvorila sam i unutra su bili neki papiri. Kada sam malo bolje pogledala to su bile avionske karte za.. Dubai?
,,Sta je ovo?"
,,Tvoj poklon. Dvije karte za Dubai. Mozes povesti koga zelis."
,,A koga?" naravno da bih povela njega ali ovo ke da vidim sta ce on odhovoriti.
,,Pa imas mamu, Viktora, Moniku...."
,,A zaboravio si na jednu meni jako vaznu osobu."
,,A da? Koja je to?"
,,My bad boy. Ljubavi naravno da bih tebe povela. Na koliko dana idemo?"
,,Dvije sedmice al idemo za deset dana."
,,Stefane ne zelim da trosis na mene. Ovo putovanje je preskupo."
,,Mogu i hocu da ti to poklonim. Ti zasluzujes i vise." ruke je stavio na moj struk i lagano poljubio.
,,Ljubavi idemo unutra." kada smo usli nastavili smo sa plesom. Na red je dosla spora pjesma Aleksandre Kovac-Da te volim. Stefan me je priblizio sebi i ja sam naslonila glavu na njegova prsa. On je visi od mene tako da je to bilo lako. Ovo mi je najbolji rodjendan ikada.
,,Mogu li ti je malo oteti?" to je Viktor.
,,Nakratko." lagano me je poljubio i odmakeo se. Vidjela sam da je povukao Valentinu da plesu.
,,Vidi se da te voli. Svidjal ti se iznenadjenje?"
,,Naravno. Idemo u Dubai."
,,Nema sanse."
,,Idem sa Stefanom. Nemoj praviti probleme. Sigurna sam sa njim."
,,Svejedno. Vas dvoje sami. Da napomenem da cete spavati u istom krevetu."
,,Kave veze ima? I ti spavas sa Valentinom."
,,Pa ja imam 25 godina a ti 18. Pri tome sam musko."
,,Stefane ne drami. Sa Stefanom sam sigurna u sve sto radim. I nisam sigurna da cemo bas spavati u tom smislu."
,,Niste jos?" odmahnem glavom.
,,Mozemo promjenit temu."
******************
Ulazimo u Stefanovu sobu i ja se odmah bacim na krevet.
,,Stefane daj mi majicu." bacio mi je bijelu majicu u ruke i ja sam je obukla preko onog topa. Kada sam je obukla, top sam skinula.
,,Jel ti to nosis tange?"
,,Nije te briga." navlacila sam suknjicu ka dole.
,,Ajde reci mi." oborio me je na krevet i legao preko mene. Suknjicu mi je povukao niz noge te sam ostala u crnim tangicama.
,,A ipak sam bio u pravu." poljubio me je u vrat i malo zagrizao praveci ljubavni ugriz. Sada sam nas ja okrenula tako da sam mu sjedila na stomaku.
Poljubila sam ga iza uha a on se trznuo. Svojim zubima sam pravila ugrize tako da pravim srce. Nakon duzeg vremena sam prestala.
,,Gotovo." jos jednom sam ga poljubila u to mjesto. Dobro je ispalo.
,,Sta si mi to uradila?" uzela sam telefon i slikala mu ugriz.
,,Stvarno si zlocasta." onu sliku sam postavila na Instagram uz opis: My bad boy. Love you so much. <3. Takodje sam oznacila Stefana.
,,Ljubavi, hoces mi dat bokserice?"
,,Ako ti mognu." pruzio mi je crne bokserice i ja sam otisla u wc da se presvucem. Obukla sam ih. Malo su mi bile velike ali ih je duza majica prekrivala.
Kada sam se vratila u sobu, Stefane je lezao na krevetu samo u boksericama. On hoce da me ubije. Malo mi je cudno sto nema ni jednu tetovazu jer ipak je on na losem glasu. Po skoli su pricali da se drogirao sto naravno nije istina.
Legla sam pored njega i svoju glavu sam stavila u njegov vrat. Bas ondje gdje je ugriz.
,,Laku noc medo."
,,Medo? Laku noc ljubavi."
,,Da, ti si medo kojeg ja volim najvise na svijetu."
,,I ja tebe volim." poljubili smo se i ubrzo zaspali jedno pored drugoga.
BINABASA MO ANG
Love the bad guy✔
RomanceLjubav izmedju loseg decka i dobre cure? Da li je moguca za opstati?