Aradan bir hafta geçmişti. Eve yeni yeni alışmaya başlamıştım bugün yeni okula başlayacaktım. Kendimi anaokuluna ilk başlayan çocuklar gibi hissediyorum biraz korkak biraz istekli biraz heyecanlı en önemlisi ise meraklıyım acaba insanlar nasıldır? Bilmiyorum bu sorunu cevaplarını kendim veremem bu yüzden okula gitmek zorundayım. Okulun kapısında itici bi hava vardı. Girmek ve girmemek arasında kalmıstım ama girmekten başka bi çarem varmıydı... Okulun kapısından tedirgin bir şekilde girdim kapının yanında duran kız bana hiç te yabancı gelmiyordu. Daha önce nerde görmüş olabilirim ki kız masum ama birazda korkutucu bir sesle "Birine mi bakıyorsunuz yardımcı olabilirim " dedi kızın sesi biraz rahatsız etmişti beni bu yüzü nerden hatırlıyorum acaba... Kıza "Kayıt yaptıracaktım da nerden yaptırabilirim" diye sordum kız bana yine aynı sesle "Gel seni ben götüreyim " diye cevap verdi kayıt yeri en üst kattaymıs acaba ben bu kızı nerde görmüstüm dayanamadım. Korkak bir sesle sordum "Adın ne acaba "kız Samantha diye cevap verdi. Tekrar ürkek bir sesle "Daha önce bir yerde karşılaşmış olabilirmiyiz" diye sordum . Kız "bilmem ben seni gördügümü zannetmiyorum" dedi. Sonunda müdürün odasına gelmistik içeri girmek için kapıya vurdum içerden boğuk ve korkutucu bir sesle "Gel" diye bir ses geldi korkak bir şekilde kapıyı açtım. Ve sonunda kayıt yaptırmıstım...