Capitolul 2

562 27 2
                                    

Eram foarte speriata, nu mai stiam ce sa zic sau ce sa fac, dar in adancul sufletului meu stiam care era raspunsul, trebuia sa ma duc, oricat de mult mi-ar displacea sa ies cu un tip strain care ma inspaimanta, dar trebuia sa imi recuperez telefonul, trebuia sa dovedesc ca sunt curajoasa .

Am inceput sa tastez parca cu incetinitorul, si i-am lasat mesajul :

"Off, fie . Pana la urma trebuie sa imi recuperez telefonul, dar nu ne putem intalni altundeva ? " .

Pe langa faptul ca trebuia sa ma intalnesc cu un baiat infiorator, nu vroiam sa ma duc in acelasi local ciudat .

"Accepta si gata, ne vom intalni in acelasi local pentru a ne ramane pe viitor si alte locuri de intalnire xx . ", a fost raspunsul sau .

Baiatul asta ma calca pe nervi ...

"Noi nu vom avea si alte intalniri impreuna . "

"Usurel, tigroaico . Vom mai vedea noi . Te astept maine, sa porti ceva mulat, dar ciudat, ca sa fiu doar eu cu ochii pe tine . Noapte buna ! "

"Oh si... Harry ? "

"Da?"

"Mersi ca mi-ai luat tu telefonul si ai bunavointa de a-l inapoia." . Acesta a fost raspunsul meu nesigur deoarece stiam ca nu doar pentru asta ma chema sa ne intalnim, sau poate intentia lui nu era deloc aceasta .

"Oricand, papusa . Mai vorbim !"

Conversatia asta mi-a inrautatit intreaga zi si gandul de ce s-ar putea intampla maine . M-am si deconectat de pe Facebook, cu starea asta deprimanta nu mai puteam face nimic decat sa ma pun in pat si sa ma pierd printre ganduri pana ma ia somnul . Nici macar nu am mancat .

Mi-am facut patul, acoperind plapuma si pernele in noua lenjerie cumparata de mama astazi, simpla, crem de catifea, m-am schimbat, mi-am desfacut parul, m-am demachiat de putinul machiaj ce il aplic aproape in fiecare zi si mi-am pus ceasul pe noptiera programat sa sune la 11 dimineata, fiindca de obicei ma pot trezi si mai tarziu, ca la ora 14 sa fiu sigur gata .

De abia am putut adormi, pana la ora 3 dimineata cand m-am cufundat in cel mai frumos vis, in el aveam un sarut extrem de pasional cu un baiat caruia nu-i puteam vedea infatisarea precum o umbra, dar in sinea mea stiam ca era foarte frumos .

Am fost trezita din acel vis de o raza puternica si fierbinte de soare care s-a strecurat prin draperiile ferestrei de la camera. M-am intins relaxata, hotarata sa ma ridic, dar cand m-am uitat pe ceas era deja ora 13:30, am ratat alarma ! Mama era deja plecata la servici, si chiar daca mi-a lasat micul dejun pe masuta cafenie nu am mai avut timp sa mananc, in schimb am facut un dus scurt,m-am spalat pe fata, am aplicat putin creion de ochi pe pleoapele mele fine si putin gel de imbunatatire a genelor si intr-un final m-am dus sa ma hotarasc ce haine sa imbrac, dar am ramas blocata in fata sifonierului . Urasc faptul ca uit sa imi pregatesc imbracamintea seara . Inca imi puteam aminti cu usurinta vorbele lui Harry : "(...)sa porti ceva mulat, dar ciudat" . Aveam de gand sa fac chiar opusul spuselor sale, cine stie ce avea de gand sa faca . Mi-am prins parul intr-o coada impletita, mi-am pus un tricou larg pe mine si o pereche de pantaloni de training .

Am iesit grabita din casa, probabil am uitat sa inchid si usa de la intrare cu cheia, dar nu imi pasa, singurul gand ce imi venea in minte era "Cum de aveam de gand sa ma intalnesc cu un tip ce imi crea fiori si care a avut de gand sa intretinem relatii intimei aseara ?" Apoi mi-am amintit ca nu aveam de ales . Telefonul meu era la el .

Am chemat un taxi pana acolo, de obicei mergeam pe jos, dar acum ma grabeam . Era chiar 14 si un minut cand am deschis delicat usa imensa a localului.

Harry's POV.

Eram asezat pe scaunul inalt de langa tejgheaua bine lustruita din fata mea. Mi-am intors capul chiar atunci cand o fata foarte frumoasa, micuta de statura, a carui par minunat de o nuanta de saten inchis era prins intr-o coada impletita intr-o parte care curgea ca valurile unui rau pe tricoul ei, a caror ochi mari si verzi cu niste gene lungi straluceau uitandu-se in stanga si in dreapta incaperii, a caror dinti albi si scliptiori muscau delicat buza inferioara... Ohh, si buzele alea pline, rozalii cu forma de inima, a fetei sale palide, imbujorate deseori.. O Doamne, ce tot spun eu aici ?! De cand sunt eu captivat de frumusetea unei fete? Cu acest gand privirea mi-a coborat in jos, privind spre corpul sau pentru a observa daca este sexy sau nu . Dar spre ghinionul meu era imbracata in haine largi, nelasand nimic sa se observe decat manutele ei subtiri si delicate care stateau in soldurile sale .

Am vazut ca intr-un final m-a observat, s-a oprit in mijlocul camerei si s-a uitat speriata la mine. Am hotarat sa fac eu primul pas si sa merg spre ea, cu privirea atintita in ochii sai, poate reuseam sa o atrag.

Ajuns langa ea, am spus :

- Buna, draguto !

- ...Buna..., spuse ea inca speriata .

- Observ ca nu te-ai imbracat in ceva mulat, cum am spus.

Dupa vorbele mele si-a lasat capul in jos, lasandu-ma sa astept un raspuns, pe care totusi nu l-am primit, dar am inteles din expresia fetei sale ce ar trebui sa inteleg .

Amy's POV.

L-am vazut pe Harry rasucindu-se si ducandu-se din nou spre tejghea, dar apoi derutat si-a intors rapid capul si m-a intrebat :

- Nu vi si tu ?

Nu i-am oferit vreun raspuns, doar l-am urmat .

M-am asezat pe scaun si l-am privit . Privirea mea deja speriata s-a schimbat dintr-o data intr-una de exasperare cand cele doua maini ale sale mari m-au prins de coapse si m-au ridicat, punandu-ma pe tejghea si strangandu-ma tare, aproape strivindu-ma . Am gemut, am incercat sa ma zbat, dar nimic. Reactia sa a fost sa ma stranga si mai intens, iar dupa cateva minute de tacere si-a apropiat chipul mai mult de al meu . Avea niste ochi minunati, iar cele cateva suvite ondulate care curgeau pe fruntea sa mi-o gadilau usurel si pe a mea .

- Poftim, telefonul tau, a spus el , dandu-mi drumul la coapsa stanga si scotand din buzunar un telefon, oferindu-mi-l . Spusele acestea m-au mai usurat putin .

Am crezut totusi ca mai am o scapare, dar apoi m-a ridicat pe sus, indreptandu-se spre iesire, spunand :

- Mergem la apartamentul meu .

Eram foarte speriata, m-am zbatut, dar fara nicio reusita, bratele sale puternice nu cedau atat de usor . In timp ce ne indreptam spre usa cea mare, aceasta s-a deschis usor, facandu-si aparitia inauntru o fata blonda cu o expresie foarte ciudata cand ne-a vazut . Era Sarah . In gandul meu a fost : "Oh, nu, am dat de belea !" , deoarece ei nu ii spusesem unde am mers si pentru ce sau cu cine aveam de gand sa ma vad aici pentru ca nu vroiam sa o amestec, pentru mine doar veneam sa-mi iau telefonul si gata, desi stiam ca nu o sa scap atat de repede de Harry, un vanator adevarat de fete, practic, un sex simbol . Era bine facut, stiu, dar el imi parea foarte mare, si eu aveam doar 16 ani trecuti de jumatate, nu vroiam sa ma amestec in treburi intime de pe acum, plus ca eu vreau un baiat care sa ma iubeasca intr-adevar si eu la fel, dar el ia in pat fete doar asa, la nimereala, iar eu nu am apucat inca sa ma indragostesc de el, cel putin asa cred .

- Amy, ce faci aici ?! a spus ea nedumerita .

- Las-o jos ! a spus inca o data, exclamatie adresata lui Harry .

Spre usurarea mea m-a lasat, surprins totusi de fata tupeista ce se afla acum in fata lui ucigandu-l din priviri.

- Dar tu ce faci inca o data aici ? am intrebat-o eu.

- Am venit in speranta de a mai gasi bilete pentru concertul lui Louis . Dupa cum vad, clar, nu mai sunt . Si nici pe internet, nicaieri . Cine e asta si unde avea de gand sa te duca asa ?

- Vorbim altundeva, hai la un suc de exemplu, am zis eu destul de serioasa, prinzand-o de un brat si tragand-o spre iesire, nu foarte departe .

Pentru o fractiune de secunda m-am intors putin, uitandu-ma la Harry a carui fata schita un "Pa!" , iar apoi am primit un mesaj pe telefon, numarul numit "Harry" . Probabil si-a notat numarul in telefonul meu cat timp a fost la el. Am mijit ochii, incercand sa ma concentrez mai mult la mesaj si sa imi opresc gandurile.

"Ne vedem maine.Am o surpriza pentru tine si prietena ta."

Complicated (A Harry Styles F.F.) - PauzaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum