Capitolul 3 [part.2]

501 21 2
                                    

Capitolul 3 este mai lung, de aceea m-am gandit sa aiba 2 parti. 

  Mergeam in drum spre casa, incepuse sa se faca frig, in timp ce vantul imi ciufulea violent parul eu inca ma gandeam la Harry. Ce simteam eu pentru el de fapt ?! Trebuia sa-mi iau gandul, trebuia sa ma intorc cu el in trecut si sa-mi aduc aminte ce sentimente aveam fata de Harry primele zile cand l-am cunoscut, nu vroiam sa am de a face cu el si ma inspaimanta, si acum mai am aceleasi sentimente, dar acum ele se amestecau cu inca unul. Pot simti asta. Nu stiu care este acela. Incercam sa ma gandesc la orice altceva, creierul meu pur si simplu era terorizat, zi si noapte doar la asta imi statea capul. Dintr-o data mi-a venit o imagine in minte. Atunci cand eram in apartamentul lui, Harry nu avea acea masca de baiat rau care ma vrea doar pentru corpul meu, ci era ingrijorat pentru mine si pe expresia fetei sale, pe comportamentul sau se putea observa ca ar face orice pentru siguranta mea, era un Harry caruia ii pasa de mine extrem de mult, dar poate ca ma inselam sau probabil ca adevarata sa masca ii era cea de baiat rau. Off, deja eram prea de tot ! Nu mai trebuia sa gandesc atat de negativ si cu siguranta nu mai trebuia sa ma gandesc la Harry si la ce simteam pentru el, trebuia doar sa uit de acest strain si sa revin la viata mea banala .

   Dintr-o data mi-am amintit de el si acea fata. Oare ce o fi facuse? De ce ma durea ?! Trebuia neaparat sa ma gandesc la altceva, inainte ca alte imagini sa mi se afiseze in fata ochilor. Am inceput sa ma uit in jur, la parintii care ii invarteau pe copiii lor, iar ei se radeau incontinuu. Stiu ca deja sunt mare, dar mama de abia are putin timp de petrecut cu mine, si nici in trecut nu avea, iar pe tatal meu, ei bine, pe el am reusit sa il cunosc doar pana la aproape 5 ani.

   Am ajuns in sfarsit in fata casei mele care ma privea cu drag mereu cand intram pe poarta, parca tot timpul ma astepta cu bratele deschise, parca avea viata. Am deschis usa, am fost tare incantata cand am vazut ca de data aceasta mama lucra in tura de noapte. Am salutat-o, apoi am mers in camera mea, m-am trantit pe pat si am deschis laptop-ul. Am intrat pe Facebook. Inima a inceput sa-mi bata foarte tare, zguduindu-mi pieptul, parca asteptand cu nerabdare sa iasa afara. Tot ce a cauzat asta a fost un punctulet verde de pe chat in dreptul unei persoane... in dreptul Lui. In dreptul lui Harry. Era online ! Nu mai puteam, simteam ca ardeam pe dinauntru, simteam ca m-am facut rosie ca racul, aveam fluturi in stomac, mainile imi tremurau, picioarele imi tremurau, de fapt fiecare segment al corpului meu imi tremura ! Si ahh..Inima asta, nu se mai oprea ! Am alergat rapid la baie, am ridicat robinetul, am lasat apa sa curga la presiunea maxima, apoi am bagat mana sub astfel incat sa mi se adune apa in palma, pe care am aruncat-o pe fata. Am continuat asa de cateva ori. Dupa aceea m-am sprijinit cu ambele maini de chiuveta, incercand sa ma calmez. Si totusi, INCA nu stiam ce simteam pentru el ! Sentimentele.. sau cum sa le spun.. simptomele astea ciudate fata de un baiat nu le-am mai avut niciodata ! 

   Dupa ce m-am mai calmat putin, am mers in camera si am vazut pe ecran faptul ca era deschisa o fereastra. Era un mesaj de la "Harry Styles". Inima incepea din nou sa-mi tresara, am inchis strans ochii si mi-am pus palmele in fata acestora. Am stat cateva minute asa, pana am hotarat sa-mi dau drumul la palme, sa le las sa cada si sa deschid incet pleoapele.

   "Nu stiu de ce te-ai suparat pe mine, papusa, dar eu chiar vreau sa iesim .", a fost mesajul sau.

    Nu puteam iesi cu el pentru ca aveam 2 motive clare: 1.Nu vroiam sa fiu cu el nicaieri; 2.Nu puteam sa uit faza cu acea fata, nu sunt eu un pres, nu las ca orice baiat sa isi bata joc de mine, folosindu-ma doar pentru satisfactia sa in pat. Mi-a trebuit toata puterea din suflet sa dau pur si simplu "X" mesajului, ceea ce insemna sa ignor invitatia . M-am deconectat si am stins laptopul, m-am intins pe pat incercand sa adorm. Spre norocul meu de data aceasta nu am mai visat nimic legat de Harry, ci doar am dormit. Cand m-am trezit era ora 18. Telefonul meu a primit un mesaj, m-am bucurat la vederea numelui "Sarah" in dreptul mesajului care era:

Complicated (A Harry Styles F.F.) - PauzaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum