Capitolul 1

57 8 2
                                    

Bwa, ati patit ca atunci cand stati linistiti pe pc si va uitati la anime sa va fută unu' o bâtă in geam ? Nici mie.
Totul a inceput intr-o zi normala din viata mea.. daca se poate numi normala.
Ies din camera grabit, dar logic, nu inainte de a fute un pumn in ceasul meu genial care abea astept sa se strice.  Merg la baie,
ma spal pe dinti, imi bag o felie de paine in gura si ies din casa. Ajungand in parcare imi dau seama ca sunt in pijamale asa ca ma intorc.. ciudat e ca pijamaua mea consta in boxeri si tricou... sunt fericit ca nu era nimeni pe strada. Merg inapoi acasa, ma imbrac, iar dupa plec din nou. Am auzit ceva țipete si sirene de politie dar mna, agresiunile si crimele sunt destul de dese in Capitală. Am asteptat in fața statiei de autobuz aproape jumatate de ora, timp in care au avut loc cateva accidente dar nici unul prin punctul meu vizual. Nu a trecut nici un autobuz pe aici, doar cateva masini ce depaseau limita de viteză. Am luat-o pe jos, asta sunandu-l pe prietenul meu cel mai bun (tin sa mentionez ca nu am decat doi). Avea telefonul inchis, probabil ca îi murise bateria. Ajunsesem in fața portii scolii. Era inchisă cu lacatul si nu am dat de nimeni prin jur. Luminile erau si ele stinse. Am hotarât sa sar gardul. USILE ERAU FUCKIN' BARICADATE. CE DRACU' SE-NTAMPLA ?
ok, deci de la inceput. Nimeni pe strada, sirene de politie,masini ce se duc spre autostrada cu viteza mare, un lacat la poarta scolii si usi baricadate. asa ca nu poate exista decat o singura explicatie. Asa ca am ajuns la concluzia... AZI NU SE FACE SCOALAAA, YAAAAY

hei, carte noua, sper sa va placa capitolul :3

MORȚII LOR DE MORȚI VIIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum