◀▶BORAN ARICA ◀▶
"Başka bir isteğiniz var mı Kuzey bey ?" dedi doktor.
"Yok çıkabilirsiniz " diye cevapladı Kuzey ve doktor çantasını alıp odadan çıktı. Devrim duvarı yumruklarken elleri yaralanmıştı. Doktor ona pansuman yapmıştı ve şimdi uyuyordu.
"Kuzey bana ne olduğunu anlat " dedim sakince.
"Yaklaşık bir buçuk iki yıldır bu şekilde sinir krizleri geçiriyor. Doktor bir şeye çok üzüldüğünde veya sinirlendiğinde vücudunun aşırı tepkisinden dolayı bunu yaptığını söyledi. Bunları yaparken kendinde olmuyor Devrim. Genellikle 10-15 dk sürüyor. Ama bugün ilk defa sakinleştirici yapılmadan durdu. Sen olduğunu anlayınca sakinleşti. "
"Ömer kim ?" diye sordum. Devrim bağırırken duymuştum.
"Devrim senden ayrılmadan önce Ömerle işbirliği yaptı. Bize yardım etti, hatırlıyor musun Devrim evinden kovulduğunda yeni bir ev tutmuştu. O gece Devrimi ve beni kaçırmışlardı. İşte bunları yapan da o kişi yani Ömer "
"Ona noldu ?"
"Hiçbirşey olmadı. Hayatına daha zengin bir şekilde devam ediyor"
"Bu evi o mu aldı size ?"
"Hayır. Senden ayrıldıktan sonra Devrimi aldı Ömer. 1 yıl kadar esir tuttu. Sonra bir şekilde kaçmış. Bana da söylemiyor nasıl olduğunu. Sonrasında beni de yanına alarak bir yatırımcı buldu. O kişi bize yardım etti. Ufak bir ofis falan verdi. Bizde işleri büyüttük, bir şirket kurduk. Devrim işlerle ilgileniyor. "
"Ne şirketi bu?"
"Yurt dışından silah geliyor. "
"Silah kaçakçılığımı yapıyorsunuz ?"
"Hayır, kaçakçılık falan yok"
"Anladım " dedim. Kafamı toparlamam gerekti. Biraz dinlensem çok iyi olacaktı.
"Kuzey ben gidiyorum " dedim. Kuzeyde kafasıyla beni onayladı. Eve geldim ve kapıyı tıkladığımda Hilal kapıyı açtı.
"Abiiiiiiii !!" diye bir çığlık attı ve bana sarıldı.
"Ne çığlık atıyon lan "
"Seni çok merak ettim abi nerdesin sen ya "dedi. Ses tonundan ağladığını anladım. Ağlamana dayanamam ki ben. Saçlarını okşayıp, öptüm. Ellerimle yüzünü kaldırdım. Gözyaşlarını sildim.
"Ağlama lan daha ölmedim " dediğimde gülmeye başladı.
"Bana herşeyi anlatacaksın"
"Tamam hadi geç içeri" dedim ve annem ile birlikte beni sorgulama başladılar.
✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳
💥DEVRİM AKMAN💥
"Borana herşeyi söylemekle doğru mu yaptın?" diye sordum Kuzeye yemek yerken.
"Sen nereden biliyorsun?"
"Odamda konuşuyordunuz Kuzey. Tabii ki uyumayıp sizi dinledim" dedim. Bana onaylamaz bir ifadeyle baktı ve
"Söyleyemediğimiz şeyler yüzünden onu kaybettin Devrim. Bence doğru olanı yaptım" dedi. Sadece başımı salladım haklıydı çünkü.
Boran nasıl da değişmişti. Bana bakan parlak iri mavi gözleri, sesi, konuşması değişmişti. Acaba hala beni seviyor mu diye merak ediyordum ama sanmıyorum aradan 5 yıl geçmişken. Ona doğru düzgün bir neden vermeden ayrılmamdan sonra beni sevmeyi bırakmıştır. Ama beni sevmiyorsada bugün gelip bana sarılamazdı yada başımda beklemezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT SEVGİLİM
Teen FictionGeçmişindeki yaşadığı travmaların etkisiyle sinir hastası olan psikopat kızı hayata döndüren bir çift mavi göz