Pov Tristan
Ik ren door het bos, naar de plek waar ik en mijn zus Bella hadden afgesproken. Ik heb haar al een hele tijd niet gezien omdat ze een wereldreis maakte met haar dochtertje, Melanie. We zijn allebei rogues, maar wel sterke. Vele wolven hebben ons al aangevallen. Maar allemaal hebben ze gefaald ons te doden.
Als ik na een lange tijd heb gerend zie ik in de verte mijn zus staan. Ik ren naar haar toe en verander in mijn mensengedaante. "Ook leuk om jou weer te zien, liefje." zegt ze en omhelst me. Ik grinnik kort en omhels haar ook. "Dus je weet het plan nog he?" vraagt ze sluw. Ik knik. "Binnendringen bij de white Wolfs pack, zorgen dat ze ons vertrouwen en ze dan kapot maken." ze knikt tevreden. Ergens voel ik me hier wel schuldig om, maar ik doe alles voor MN zus.
"Ik heb een appartement geregeld voor ons, daar kunnen we tijdelijk blijven totdat we een deel van hun zielige pack zijn, en we in het pack-dorp kunnen wonen." ik knik en volg haar uit het bos, in mensen vorm natuurlijk. We kunnen niet hebben dat mensen ons nu zien als wolven.
wanneer we bij het appartementen zijn aangekomen gooi ik me neer op het bed. Het is een klein appartement je, maar behoorlijk luxe. Er staat een grote TV, en een grote witte bank. De muren zijn wit, de vloer is van wit hout. En er is ook een wit keuken eiland. Een beetje veel wit.
"Waar is Melanie eigenlijk?" vraag ik uiteindelijk. "Bij Greg, dat heb ik al zo vaak gezegd." Greg is Bella's mate. Ik ben ook op zoek naar mijn mate, al zo lang. Ik fantaseer er elke dag over, over hoe ze eruit ziet, wat ze niet doet en waar ze nu is. Wanneer ik klaar ben met het vernietige van de white wolfs pack, ga ik weer naar haar opzoek.
Met die gedachte val ik in een diepe slaap.
*
"Goedemorge broertje." ik open mijn ogen en kijk Bella geïrriteerd aan. "Wat?" mompel ik bijna onverstaanbaar. "Je moet opstaan. Duh. We gaan zo naar Winter's pack. We zullen die Alfa eens neerhalen." ik zucht kort en diep. "Dat word moeilijker dan je denkt zusje. Winter is een sterke alfa, en dan heb je nog de beta Summer. En vergeet Snow niet, ze is een goede vechter, zij zou ons in haar eentje verslaan. Onderschat ze niet."
"Maar je vergeet iets broertje." zegt ze met een gemene grijns. "Wat dan?" vraag ik. "Winter en Summer zijn vooral aan het feesten, en Snowtje is te druk bezig met haar mateje. Ze maken ons het te makkelijk." ergens heeft ze wel een punt. "En hun zusje dan, Sky?" vraag ik twijfelend. "Dat is alleen maar een ziekenverzorger. Zij vormt geen enkele bedreiging." nu vormt er een gemene grijns op mijn lippen. "Let's do this."
"Let's do this thing, Brother dear."
JE LEEST
"Mine"
WerewolfZij. Zij is stoer Zij is geliefd Zij is gevaarlijk Zij is anders ----------------------------------------------------------------- Hij. Hij is stoer Hij is de alpha Hij is haar mate Hij onderschat haar ...