3. Bölüm

1.7K 67 2
                                    

Sabah 

 Uyandığımda derin bir nefes aldım başım ağrıyordu bu sefer çok neşeliydim.. yatağıma yaslığıma zayn'in kokusu Sinmişti elime alıp içime sıkıca çektim  bugün okula gidip  onunla vakit geçirmeliyim saat daha erkendi...

Kalktım ve hemen gömleğimi ve okul eteğimi giydim.. sonra saçlarımı  düzleştirmek için düzleştirici aramaya koyuldum. sonunda buldum ve  hemen fişe taktım o sırada yüzümü yıkayı geldim sanırım annem gece gelmişti belkide zayn le beni gördü..  sonra düzleştiriciyi ile saçımı düzleştirmeye başladım..  hazırdım sanırım hatta hazırlanmaktan okula gecikebilirm taksıyle gitmek istedim ve taksi durağı yakın olduğu için bir taksiye binip gece olanları düşündüm.. Okula yaklaşıyorduk.. zaynden mesaj gelmişti.. Dün herşeyimi ona itiraf ettim ve ne durumdayız blmiyordum .

"Bu gün okula geliyorsun diğilmi konuşmamız lazım " xzaynx 

"Evet" xhannax  diye cevap yazdım okula gelmiştim bile içeriye girdim.. Kantine gectim ve boş masaya oturdum bir süre sonra Zayn geldi.. 

"selam " dedi  "selam " diye karşılık verdim " Bak Hanna dün söylediklerin tamamen sarhoş olmandandı diğilmi ? yani görmezden geleceğim en iyi arkadaşız hala " dediğinde buz kesmiştim.. hala yı vurgulamıştı.

" B-ben ben o sözler , hepsi gerçekti Zayn " dedim titrek bir sesle.. 

" Ozaman vazgeç ben nişanlıyım anladınmı böyle birşey olamaz. " diye sesini yükseltti  bi an irkildim herkez bize baktı.. 

" peka böyle olmaz böyle biryere varamassın  " diyerek masadan kalktım koşarak dışarı çıktım.. zayn peşimden geldi..

" Ben onunla evlenince ne yapacaktın peki " dedi gözlerine baktım " Yarın Göreceksin zaten " dedim ve   okulun ilersinde duran motorlu çocukların olduğu bölegeye giderek amacım neydi benim ben böylemiydim ahh hayır değildim ama artık çok geçti arkamı döndüğdüğümde zayn beni  İzliyordu çocukların birinin motoruna bindim.. Ve oradan uzaklaştık..

" Bırak İneceğim " dedim " Seni bırakmayacağım güzelim kendin geldin " dedi..    Güldüm.. 

" Biliyormusun  Annem bir polis ve şuan beni bırakmassan kurtulamassın" dediğimde motoru durdurdu bu çocukarın polisten korkuları  vardı.. motordan indim.. ve eve doğru yürüdüm.. mağdem dediğin dedik bende giderim , eve vardığımda gidip üzerimi değiştim.. Neredeyse 2 gündür annemi doğru dürüst göremiyordum ve onu aradım..

"Anne neredesin dünden beri.. " diye sorduğumda aklıma yeni geldi.. " Kızım sen iyimisin benim Amerikada olacağımı sana sölemiştim " " AA evet yeni hatırladım üzgünüm görüşürüzz "diyerek telefonu tamamen kapatım sonra Biraz paramın olduğunu fark ettiğimde dışarı çıktım  markete gidip bişiler aldım bu iyidi çünkü evde bişiy yoktu ve bende evden çıkmayacaktım.. Eve gittim perdeleri çektim ve salona geçip abur cubur paketleriini tabaklara koydum hepsini ben yicektim hepsi benimmm!!

 Böle hayatımın daha güzel olduğunu düşünüyorum Yanlızlıktan hiçbir zaman sıkılmazdım ki ben oysaki herkez yanlızlıktan korkardı ben ise yanlız ölmeyi tercih ederdim . telefonu açtığımda  7 cevapsız arama olduğunu gördüm 4 dü zayn dendi görmezden geldim ve annemi aradım ..

" Alo kızım iyimisin ?" " iyiyim anneciğim aslında  sen bayadır tatil yapmıyorsun 1 hafta daha  orada kalabilirsin bence" dediğimde susmuştu sonra cevap verdi " Sen evde yanlız ne yapacaksın " diye sordu güldüm " Anne benim en büyük hediyem evde yanlız kalmak bliyorsun  " dedim " tamam öyle ise görüşürüz tatlım " dedi " Görüşürüz iyi eğlenceler" diyerek telefonu kapattım.. 

Sonrada romantik film izledim bu  gercekten  romantikti hiç bir erkek beni böyle sevmeyecekti.. 

1 Hafta Sonra 

Annem 2 gün sonra gelecekti ben ise hiç sıkılmadım ömür boyu böyle yaşıyabilirim sadecee arada sırada zayn arıyor ama ben meşgule atıyorum.. Ondan nefret edecektim ama yapamadım onun gülmesine ihtiyacım vardı sanırım ama  sabretmeliydim O zaten hiç benim olmamıştı ki olmayacaktıda o başka bir kıza aitti hiç bir zaman benim olmayacaktı.. Düşüncelerimden kapının sesi ile ayrıldım aman Tanrım ayaklarımmı uyuşmuştu kapıyı zar zor açmıştım ayaklarımın üzerinde duramıyordum bile..

"Z-zayn " diye gerilemişken  içeri pat diye daldı.. " Hanna b-ben nasıl söyleyeceğimi bilemiyorum ama bilmeye ihtiyacın var.. " dedi yutkunarak.. "B-ben evlendim Hanna "  dediğinde  " Güzel M-mutluluklar size Malik " dedim Gülümseyerek bu onu şaşırmıştı sonra dışarı itip kapıyı kapattım ve kilitledim anahtarıda üzerinde bıraktım ki içeri giremesin.. Kapının ardından beni duyduğuna emindim gitmesin bekledm  Sehpanın üzerinde duran vazoyu alıp sertçe  kapıya fırlattım.. sonrada ayaklarım beni Tutmadığını farkettim.. bayılmamıştım ama güçsüzleşmiştm  Ve kapının ard arda çalışını dinledim 

Giddy Dreams | Zayn MalikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin