4. Bölüm :D

1.6K 59 3
                                    

Bir süre sonra Kendime gelmiştim.. ayağa kalktım ağlamamıştım belkide ona karşı hislerim azalmıştı sonuçta o artık evliydi.. ve bende onun en yakın arkadaşıyım.. ayağa kalkıp kapıyı açtım..

" Heyy iyimisin " diye sordu panikle " Neden kötü olacağım ki sadece vazo kırıldı .sakarlık işte " dediğimde.. şaşırmıştı   " Düğünümde yanımda olmanı isterdim  Hanna "  dalga geçiyor olmalı .

" Zayn Bak, aslında şöyle düşün ben sana o kelimeleri sölemedim, ilk defa içmiştim ve sarhoştum farzet ki öleydi sende öyle demiştin  hatta ve hatta aynı okulda bile diğilmişiz gibi hiç tanışmamışız gibi farzet tamam mı ."   Bu sözleri sölediğime inanamıyorum.. Fazla cesur ve güçlü görünmüştüm sanırım Zaynin Gözünde..  fazla böle devam edeceğimi sanmıyorum .

" Hanna ben ev-/ " lafını kesmiştim Dinlemiyecektim.. istemiyordum  " Zayn İşim var vaktimi almassan  bana yardımcı olmuş olursun kabaca git burdann " Dediğimde kapıyı kapattı.. ve Salona ilerleyip perdeleri açtı..  sonrada camları ve bahçe kapısını açtı..    içerisi soğumaya hava almaya başlamıştı bile sadece zayni izliyordum.. ceketini cıkarttı  ve astı beyaz kısa kollu t-shirt ile kalmıştı Dövmelerini inceliyordum.. sonra banyoya girdi sonra elinde  paspasla çıktı.. " umarım işin temizlik yapmaktır böyle  durabildiğine inanmıyorum ne pasaklı  bir kızsın . "

(Dinleyin - ı Want )

" Sen ne yapıyorsun ? "  ," Temizlik .. "   " Önce süpürmelisin salak etrafı batıracaksın  "  gülümsedim ve beraber oyalanmaya temizlik yapmaya başladık.. 

 Önce evi süpürdük sonra pas pasla salak salak hareketler yapmaya başladık..  pas pas yaparlen aynı anda dans ediyorduk bu beni çok gülümsetmişti..  o kendi halindeyken  Aynaları ve camları silmek için bez ve fısfıslı şeylerden almıştım.. elime onu aldım..   arkasına dokunum ona sıktım.. lanet savururken kaçtım ve aynaları sildik..  tanrım bu çocuğun aynalarla özel bir bağı var 

Sonra Kendimizi koltupa attık.. ev daha güzel görünüyordu..  Mutfağa geçtik cips poşetlerini  şişleri topladık.  mutfağın kaba görünüşünü toparlamıştık..  Ufak şeyler yaparken benim salağım cam silmek için kullanınan şeyi boşaltıp içine su koymuş.. ve bana sıkmaya başladı..  

" serseriii" diye çığlık attım.. sonra salona gittim..  yerdeki pas pas suyunu kaldırdım  mutfaktan gelip  beni görünce " hey hey tamam tamam evi okadar temizledik batmasın tamam pess " diye  yalvarır gibi taklit yaptı ,kovayı  yere bıraktım sonra kendimi  koltuğa attım.. Keşke her günümüz böle geçse.. ne güzel olurdu diğilmi.. yanıma geldi ve bana baktı.. " Hanna beni dinemelisin " Dedi sanırım dinlemeliydim " Dinliyorum anlat" diye cevap verdim.. " Ben evlenmedim "  dediğinde ayaklanmıştım "  benimle oynuyormusun sen Evlenmedinmi ama evleneceksin diğilmi.. " " Hayır evlenmeyeceğim " dedi gülerek..  

" Ama sen onu seviyorsun Zayn " " Seviyordum ama bak beni anlamalısın   onun yüzünden yanlız kaliyorum ben ve uzun zamandır eğlenemiyorum Bu gün seninle hayatımın daha güzel geçtiğini anladım.. sankii neden böle bişe dediğimide bilmiyorum neden evlendim dediğimide " dedi.. biraz sevinmiştim birazda üzülmüştüm.. sanırım benim yüzümden evlenmiyordu.. " Zayn sana mani olmuyorum.. istediğini yap. benim yüzünden geleceğinden vazgeçme.. " dedim Ayağa Kalktı..

" Benden nefret mi etmeye başladın" diye sordu gözlerimi irileştirdim  " Hayır..!"   " O zaman sen bitti diyene kadar yanındayım " dedi boynuna atlayasım geldi ama  yapamazdım  sevgilisinden ayrılmışmıydı.. 

" Henüz bi teklif göremedim ben  " dediğimde  Başını öne eğip Güldü.. " Şöle yapma başını öne eğip gülme gülüşünü seviyorum bunu saklama " diye elimi tuttu " ben bu işlerde iyi değilim teklif etme işlerinde.. sadece soracağım.. zaten teklifin bir önemi yok değilmii..

" Sormana bile gerek yok..! " dedim sırıtarak ve ona sarıldım... 

Giddy Dreams | Zayn MalikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin