Yb'niz geldi.Şu an bulunduğum yerde internet çekmediği için zor kaydediyorum.Mutimedyaya gelince bu şarkı bu bölümler için harika.Açmanızı tavsiye ederim.AlSel.....♡♡
Karanlıktı heryer karanlıktı.Korkuyordum.Ali'nin mavi gözlerini görmek yerine karanlığı görmekten korkuyordum.O maviliğe bir daha kavuşamamaktan korkuyordum.Baygındım.Fazlasıyla.
Yaşadığımdan şüphe ediyordum.Birisinin suratıma su fırlatması ile yavaş yavaş uyanmaya başladım.Uyanmadığımı görünce bana tokat attılar.Tamamı ile uyanmıştım.Canım acımıştı çok.Gözlerimi açtığımda karşımda Cenk vardı."C-cenk?" "Noldu çok mu şaşırdın?" "Ne istiyorsun benden?" "Seni." "Sen şerefsizin tekisin!" dediğimde bana daha sert bi tokat attı.Ağzıma kan gelmeye başladı."Benle düzgün konuşmanı tavsiye ederim.Yoksa daha çok canın yanacak!" "Sen ne ara bu kadar acımasız oldun Cenk?En az 3 hafta önce bana yardım ediyodun.Sahte sevgilim olucaktın." "Sahte olacağını nerden biliyordun ki?" "N-ne?" "Seni öpücektim o çocuğun önünde!Ali'yi, sevgilini kim kaçırdı sanıyosun?" "Sen yaptın dimi şerefsiz!?" dediğimde bana öncesinden daha fazla sert bi tokat attı.Nerdesin Ali?---Ali'nin Gözünden---
Selin'in odasına çıktığımda Selin yerine bir not buldum;
Senin yaşadığının aynısını sevgilin yaşayacak.Onu ya benim yanımda ya da tabutta göreceksin!
-Senden nefret eden düşmanın -C-
Selin?Hemen Selin'i bulmalıyım.Ama nerde?Tabi ya!Hemen o depoya koşmaya başladım.
Kapının önüne geldim.Vurabildiğim kadar vurdum."Cenk!Aç lan kapıyı şerefsiz!" yarım saat sonra kapı açıldı.Açılmasıyla suratıma sert bir yumruk yedim ve KARANLIK!
Uyandığımda birisi omzumda yatıyordu.Yatan kişiyi baktığımda Selin olduğunu fark ettim.Ellerimiz bağlıydı."Selin.Selin kalk aşkım." dedim zorla.Yavaş yavaş uyandı."Ali." "İyi misin bitanem?" "İ-iyiyim." yanımıza Cenk şerefsizi gülerek geldi."Ooo çifte kumrular.Nasılız?" "Şerefsiz bırak bizi!" dediğimde yine yumruk attı."Ali!İyi misin?Cenk yapma artık!Yeter!" "Şimdi sizin birbirinize olan sevginizi ölçeceğim.Soruyorum Ali MERTOĞLU.Seni mi vuruyım sevgilini mi?" "Vur lan!Vur!" "Güzel seçim.Sen öldükten sonra Selin'e sahip olabilirim." "Vursana it!Ölsemde ölmesemde Selin benim!" "Ali yapma." dedi Selin ağlayarak."Ağlama." dedim sessizce.Cenk ise alnıma silahını dayadı."Son sözünü söyle." "Seni seviyorum koca gözlü kız." o ise hala ağlıyordu.Silahı hala alnımda tutuyordu."VURSANA LAN!" diye bağırdığımda hala gülüyordu.Silahı karnıma tuttu ve tetiği çekti.Sadece Selin'in Ali diye bağırışını duydum.
---Selin'in Gözünden---
Ali şu an yerde gözleri kısık bi şekilde bana gülerek bakıyordu."Ali iyi misin?" "Ağlama." dedi ve gözlerini kapattı."Ali kapatma gözlerini aç!" desemde açmadı."Eeee Ali'de göç ettiğine göre...." dedi ve bana yaklaştı.Ali ani bi hareketle silahı eline aldı ve Cenk'in koluna sıktı.Cenk fazla tepki vermedi fakat bi süre sonra Ali'ye sert bir tekme attı."Cenk yapma bak ne istersen yaparım." dedim pis pis sırıtmaya başladı."Selin böyle bişeyi yaparsan seni affetmem." dedi gözümden yaş düştü.Ali sesli bir nefes verdi ve gözlerini yumdu."Ali!" "Seninle sonra görüşeceğiz Selin!" dedi ve ellerimi çözüp mekandan ayrıldı.Hemen Ali'nin yanına gittim.Nefes almıyordu.Zar zor dışarı çıkardım hemen en yakın hastaneye gitmeye başladık."Dayan Ali nolursun." "Hoşçakal koca gözlü kız." dediğini duydum."Ali yapma bunu bana." hemen gelen taksiyi durdurdum.
Hastaneye gittik Ali'yi yoğun bakıma aldılar.Camın önüne oturdum.5 dakika sonra kalktığımda Ali'yi şok cihazı ile yaşatmaya çalışıyorlardı."Yapma Ali.Ben o maviliği kaybetmek istemiyorum.Her an yanımda olmasını istiyorum.Benimle yaşayıp benimle ölmesini istiyorum.Nolur beni bırakıp gitme!Lütfen.Eğer beni bırakırsan seni affetmem!" 10 dakika sonra şok cihazı yok oldu.Ali'nin kalbi çalışıyordu.Yaşıyordu mavişim.Sesli bir nefes verdim.Gözlerini açtı ve bana gülümsedi.Gözümden yaş düştü.Mutluluk yaşı.Onunda gözünden yaş düştü.Doktor çıktı ve yanıma geldi."Ali Bey çok güçlü birisi.Uyandığında ilk söylediği kelime ağlama oldu.Eminim sizin için söyledi." "Size ne kadar teşekkür etsem az." "İşimiz bu.Hastayı görebilirsiniz.Geçmiş olsun." dedi hemen odaya daldım."Mavişim.İyi misin?" "Seni gördüm Selin.Beni çağırdın.Eğer beni bırakırsan seni affetmem dedin.Bu kirli dünyadan ayrılmaktansa senle yaşmayı tercih ettim." "Ama beni ağlatıyosun." "Ağlama." dedi ve dudağımızı birleştirdim."Sen her ne kadar yaş düşürürsen ben o kadar ölüyorum." dedi ve hafif bir öpücük verip geri çekildi."Seni seviyorum mavişim." "Beni seviyosun koca gözlü kız." dedi ikimizde güldük."Ali biliyo musun benim için ölümü göze alıcağını anladım." "Sen biliyo musun bi an bile düşünmedim.Senin için her an ölmeye hazırım." "Ağlayabilir miyim?" "Hayır." dedi ve dudaklarımızı birleştirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡MAVİŞİM♡
FanfictieBirbirine aşık olacağından habersiz iki üvey kardeş.Güzeller güzeli Selin Yılmaz yakışıklı mı yakışıklı Ali Mertoğlu.İlk başta birbirinden nefret eden ikili yavaş yavaş birbirine ısınırsa aradaki duvarlar yıkılır mı? ♡MAVİŞİM♡