1. Bölüm (Virüsün Başlangıcı) (Start The Virus)

79 8 8
                                    

Giriş :

Yazın mayıs ayında okuldaydık, okulun bitmesine 1 ay kala dışardan bir çığlık geldi. Arkadaşlarım ve ben cama koştuk. Birde ne görelim bir tane kadın adamın üstüne çıkmış ve kolundan bir parça koparmıştı. Öğretmenimiz Kenan bey , sakin olmamızı söylemişti. Herkes korku içinde birbirine bakıyordu.O gün telefonu okula götürmüştüm, telefonu sessize almıştım ve telefonu cebimden çıkardığım zaman babamın 11 kez çağrı attığını gördüm o ara yeniden aradığında hemen telefonu açtım. Babam herkesten uzak durup koşarak eve gelmemi söylemişti. Babama ne olduğunu sormuştum ve susup hemen eve gelmemi istedi. Koşarak eve gittim. Babam, annem , abim  ve ben haberleri izliyorduk. Türkiye genelinde kıyamet gibi şeyler oluyordu . Bir haber izlemiştim bir trafik kazası adam çarpmanın etkisiyle yere yığılmıştı , ambulans gelmiyordu. Yanındakiler öldüğünü söylüyorlardı.Birkaç dakika sonra adamın yerden kalktığını gördük ve yanındaki kişilerin üzerine atlayıp onları yiyordu. Annem ve ben ağlamaya başladık, babama ne yapacağımızı sordum. Hemen evdeki ihtiyaç duyulan şeyleri alıp evden gitmemiz gerektiğini söyledi. Hemen üstlerimi bir valize koydum.Babamgil çoktan hazırdı. Evden ayrıldık. Hemen Arabaya bindik yola koyulduk .Çok üzülüyordum mahallemi, okul arkadaşlarımı şimdiden çok özlemiştim. Babam yoldaki mağazalara uğrayıp erzak toplamamız gerektiğini söyledi . Ve süpermarketlere , giyim mağazalarına , polis karakollarına uğradık. Oralardan silah ,elbise, konserve gibi şeyler alıp şehrin merkezinden ayrıldık. Babam kapalı bir yere gitmemizi söyledi ,etrafı tellerle çevrili gibi yerler, hemen aklıma futbol sahası geldi ve babama oraya gidelim dedim , babam hafif bir tebessümle afferin dedi.Hemen 5 km ötedeki sahaya girdik çocuklar vardı . Heralde hiçbir şeyden haberleri yoktu. Babam onlara olayları anlatmamı söyledi. Hemen gidip herşeyi anlattım. Çocuklar bana gülüyordu. Telefonumdan internete girip trafik kazası videosunu çocuklara izlettim. Çocuklar hemen annesini babasını aramaya başladı. 10-15 dk sonra annesi babası gelip çocuklarını almıştı. Babam onlara burada kalmalarının daha güvenli olacağını söyledi.Ama kimse o korkuyla burada kalmak istemedi. Babam telleri kontrol ediyordu. Bir yerde açıklık olduğunu fark etti . Babam arabadan tel veya ip getirmemi söyledi . Koşarak arabanın yanına gittim. Tam arabadan teli alıyordumki arkadan zombi bana saldırdı. Bağırmaya başladım o sırada oradan geçen bir abi bana yardım etti. Zombiyi yere fırlatıp belindeki bıçağı zombinin kafasına sapladı. O sırada babam gelmişti. Abiye ismini sormuştu , adı Volkandı . Teşekkür ederim Volkan Abi dedim. Babam isterse bizle kalabileceğini söylemişti. Ama abi annesinin yanına gidiyormuş. Babam ona küçük bir tabanca ve birazcık yemek verip biz hep burdayiz istediğin zaman gelebilirsin demişti. Hemen sahaya geri döndük babam teli onarmıştı. Akşam olmuştu annem konservelerden birkaç tane getirdi. Hemen yemeğe oturduk bugün çok yorulmuştuk annem ve ben yemeği yiyip uyumuştuk.

ARKADAŞLAR 15 YILDIZ GELDİĞİ ZAMAN YENİ BÖLÜM  ÇIKACAKTIR.
HİKAYEMİ OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER. 😊

Yürüyen ÖlülerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin