Partea 16

10 1 2
                                    


M-am trezit din cauza unui bocanit.Nu-mi vine sa cred ca Jason a stat aici pina acum.

-Elionor,deschide usa.

-Ti-am spus sa pleci!

-Elionor,ce-i cu tine?

-O,tata...tu erai.Am crezut ca erai altcineva.

-Deschide-mi usa caci parca e blocata de ceva.

-Asta sunt eu.Am adormit la usa.

-Poftim?

-Eram prea obosita si patul era cam la 1km departare.

-Bine acum deschide.

I-am deschis usa.Deodata a aparut cu un zimbet larg pe fata.

-Am o surpriza!

-Nimic nu ma poate inveseli dupa ce s-a intimplat.

-Ce s-a intimplat?

-Nimic important,dar spune-mi surpriza.

-Ne ducem in Anglia.Azi.Ora 19:50

-Asta e cea mai buna  veste pe care o puteam primi.

Am zis eu cu un zimbet pe fata.In mai putin de 15 minute aveam deja gata.

-Stai,unde te pornesti?

-Este 17:30.Deja am chemat un taxi deci n-avem incotro.

-Nici valiza nu mi-am facut-o.

-Nici macar nu ti-ai deschis-o de cind am venit exceptind faptul ca ti-ai scos costumul negru.Deci putem sa plecam.O,uite vad taxiul!Te astept afara.

-Bine,vin intr-un minut.

22:40

In sfirsit sunt acasa!Doamne,niciodata nu am mai vrut sa fiu departe de Franta exceptind cazul asta.Am ajuns pe la 22:10.Mama dormea si tata la fel s-a dus sa doarma.Eu am ramas la bucatarie,am deschis frigiderul am luat un pahar de suc de mere sau pere.Ceva de genu.Mi l-am luat in camera.Am aprins lumina.M-am asezat pe pat si sorbeam incet din suc derulind in minte lucrurile ce s-au intimplat azi.Nici nu am observat ca Fransoa  era tolanita pe pat adormita pe patura mea.Am mingiiat-o pe cap iar ea a deschis ochii pe jumatate si a mieunat incet.Dupa ce am baut sucul,am pus paharul pe masa,mi-am luat pijamaua si am plecat sa-mi fac un dus lung.Era ora 11 cind am iesit din baie.Nu chiar doream sa ma culc asa ca m-a dus la balcon.Nimic nu putea fi mai bine decit sa petrec citeva momente la aer liber.M-am asezat pe balansoar si mi-am tras o patura peste mine.Cit de placut!Ma uitam la luna.Apoi la stele si dupa la acoperisurile caselor.Dupa imi aminteam zilele de pe celalalt mal a marii de Nord.Numai clipe groaznice.Atita tot!

11 aprilie

Am adormit la balcon.Chiar am dormit foarte bine.Am intrat in camera mea.Parea destul de liniste.Fransoa nu era in camera mea.Cred da e la bucatarie sau doarme pe undeva.

Ma imbrac repede in niste haine si ma uit la ceas.E 10 fix.Ma duc la baie si imi spal fata,si dintii.Ma pieptan incet vizionindu-ma in oglinda.Mi-am prins parul si am plecat la bucatarie cu gindul ca azi va fi o zi mai buna si ca trebuie sa las trecutul in urma.Totusi,numai eu eram in casa.Ciudat.Deobicei simt un miros de cafea tocmai din camera mea.Iar tata se uita la TV la stiri.Azi parca era altceva.Cu totul diferit.Am intrat in bucatarie.Nimeni nu era.Poate inca dormeau sau poate mincau afara pentru ca avem o masuta alba,eleganta in spatele casei,sitotusi e o  zi splendida.Nope,nici una din aceste variante.Unde-s toti?Am intrat in casa."Fransoa!,Fransoa!" strigam eu.NIci urma de ea.Ce-s toate astea?Au intrat toti in pamint,fara mine?Cumva au crezut ca am o viata perfecta si m-au lasat aici sa zac?Ei,asta-i treaba.Daca tot sunt singura ma duc s apornesc TV-ul,sa dau la un canal cu muzica si sa-mi fac specialitaea culinara.Asta-i cu siguranta comestibila nu ca aia de la 6 ani.Cind imi luam ingridientele din frigider am zarit un bilet.Era scris ca toti s-au dus la veterinar s-o vaccineze  pe Fransoa.Cum de nu mi-am dat seama pina acum?

Am pus ulei in tigaie si pregateam sa pun ouale la prajit.Am auzit inceputul cintecului meu preferat si incepusesi sa fredonez si apoi sa cint in gura mare asa,ca o vaca,sa ma auda toata lumea.De fapt ma distram foarte bine.Dupa am auzit un bocanit in usa.De ce parintii bocaneau?Poate si-au uitat cheile.Am oprit focul si am dat muzica mai incet si m-am dus sa deschid usa.

-Hei!Salut!Ce faci?

-O,Brook,buna.Nici nu te-am recunoscut.

-De ce?

-Nu ne-am vazut de...cred 2 saptamini.

-Da cam mult timp.Am auzit ca aveti vacanta.

-Da,chiar avem.

-Te-am sunat in weekend,dar robotul mi-a raspuns.Unde ai foste?Nici nu mai anuntat.

-Am fost ...in Franta.

-De ce?

-Am avut treaba.

-Mai exact?

-Tata a vut niste chestii de rezolvat si m-am dus sa mai vad si eu ce mai pe acolo.Doar atit.Nimic mai mult.

-Elionor...

-Bine,bine nu a fost chiar atit.

-Elionor nu mi-ai spus ca ai fost.Stai ce?Nu a fost numai atit?Ai cunoscut pe cineva?Spune-mi numele lui si ii fac o vizita.

-N-am cunoscutt pe nimeni.Doar m-am dus cu o veche prietena la mall.Atit.

-Elionor,nu esti buna la mintit.Spune-mi tot.

-De fapt ti-am spus adevarul nu am cunoscut pe nimeni.Un fost coleg de clasa m-a invitat la o cafea si daca tot eram prin zona am acceptat.

-Si a mai fost ceva?

-Nu!

Si totusi cam speriata ca va afla ai multe am schimbat subiectul.

-Deci,de ce ai venit?

-Sa te invit in oras.Ce spui?

-Nu stiu.Nu prea pot si nici nu vreau azi.

-De ce?Cumva acel coleg m-a inlocuit?

-Termina!

-Ce?Cumva asta a facut,nu?

-Stii ce,chiar ar trebui sa pleci.Parintii mei se intorc acasa curind si nu vreau sa ai probleme.Pa!

I-am inchis usa-n nas.Stiu ca a fost prea frumos din partea mea,dar nu puteam sa-i spun tot.Imi voi cere scuze mai tirziu caci acum am o foame de lup.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 21, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

JURNALUL MEUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum