Huh hol is kezdjem... Először írok naplót... 13 éves vagyok (7.-es) ilyenkor asszem oda szokták írni hogy kedves napló! Na én ezt szerintem nem fogom inkább mindent leírok amiről le vagy maradva. Holnap lesz 11 hónapja hogy beleszerettem az osztály legmenőbb srácába. Magas... gesztenyebarna haja van és persze tökéletes kék szeme... ha ez nem lenne elég a deszkázás a hobbija. Már sok idő eltelt és ez alatt az idő alatt ő lett az egyik legjobb barátom... 😊 Majd mindent előröl kezdek de most szorít az idő úgy hog csak a lényeget írom! Szerelmes! De ne értsd félre nem belém. 😦 Tegnap sírtam hogy soha nem lehetek együtt azzal akit szeretek (azaz vele) és elkövetett egy nagy hibát! Ezzel a mondattal próbált vígaztalni: Valszeg én sem leszek együtt sose Dórival, de reménykedek.
Dóri egy szöszke últramenő idegesítő lány. Na jó ez nekem már sok volt utoljára januárban hallottam a csaj nevét aszt hittem már elfelejtette, de úgy tűnik mégsem... Ekkor még jobban elkezdtem sírni és eldöntöttem elengedem. Akár mennyire is nehéz lesz számomra az ő boldogsága a fontos!
Mánap (azaz ma ezt elmeséltem a barátnőimnek... mindegyik azt a tanácsot adta hogy ne valjak színt és próbáljak ne beszélni vele. Majd az egyik barinòm rávett hogy írjam le az érzéseim tehát vezessek naplót. Ezt írom most is. És várj valaki írt! Ohh a barátnőm az Timi! Na neeee! Ez nem lehet igaz! A fiúk most összetöröm a szíved akcióban vannak? Zsombinak van barátnője! Timi röpizik és ott ismerte meg Zsombit akibe beleszerettett és most derült ki, hogy Zsombi kavar Timi egyik barinőjével ... Ez már nekem sok... Tehát holnap leírom a megismerkedésünk történetét és ezt. Utána pénteken írok kicsit az életemről és Balázsról, a szerelmemről. De most nagyon későre jár! Jó éjt! Miért köszönök egy naplónak? Ok... Na én se vagyok normális!
YOU ARE READING
Anna Titkos Naplója
RomanceLétezik fiú lány barátság? Van esély arra hogy szeret? Miért nehéz elengedni? Vajon Ő az igazi? Ezek a kérdések gondolom benned is felmerültek. A naplómban mindezekről leírom véleményem és megosztom gondolataim. Hidd el nem te vagy az egyetlen szom...