Reggel 6 órakor szinte kipattantam az ágyból az ébresztőm hangjára. Egyből megcéloztam a ruhás szekrényemet és elkezdtem nézni a választékokat. Ma jön elvileg egy új osztálytárs. Remélem lány lesz és hamar megtalálom vele a közös hangot, mert engem a suliba nem nagyon kedvelnek. Csak a pasikkal jövök ki, de azokkal is csak egy-egy éjszakára. A ruhás szekrényt nézve rájöttem, hogy felveszek egy fekete térdnél kiszakadt fekete farmert, egy fekete pólót és egy piros kockás inget. Az említett ruhadarabokat megkerestem, majd kiterítettem az ágyra és megindultam a fürdő felé. Az ajtót kulcsra zártam nehogy anyám bejöjjön és megengedtem a zuhanyzót. A pizsama pólóm és nadrágomat levettem és a szennyes tartóba dobtam, majd beálltam a zuhany alá. A meleg, szinte forró víz jó érzésként áramlott le a testemen. A polcról levettem a gránátalma illatú tusfürdőmet és nyomtam a kezemre, amit szép lassan elkezdtem elkenni a a testemen. A csobogó víz egyből le is mosta azt. Amikor kiszálltam megtörölköztem és a törölközőt magam köré tekertem és kibattyogtam a szobámba. Az ágyra kirakott ruha darabokra néztem és felvettem egy fekete színű bugyit, zoknit és melltartót.A nadrágot óvatosan felhúztam nehogy beleakadjon a lábfejem a térdénél kiszaggatott lyukba és tovább szaggassam azt. A pólót már gyorsabban felkaptam és vele együtt az inget is. Lesiettem a konyhába a táskámmal együtt és megláttam, hogy anyu éppen kávét csinál. Ő is észrevett és mosolyogva köszöntött.
- Jó reggelt kincsem. Hogy aludtál?
- Szia, anyu. Jól, köszi. - mosolyogtam én is rá. - Te?
- Én is. - mondta és visszafordult a kávéfőzőhöz és kiöntötte kettő pohárba. Az egyiket elvettem tőle és megköszöntem. Gyorsan megittam és megnéztem a falon csüngő órát. Fél nyolc lesz. Beraktam a poharat a mosogatógépbe és megpusziltam anyám arcát.
- Majd suli után jövök. Szeretlek. - köszöntem el tőle és integettem is.
- Oké. Én is szeretlek. Szia - integetett vissza mosolyogva. Az ajtón kilépve egyből a bolt felé vettem az irányt. Olyan 5-6 perc múlva oda is értem. Vettem egy kakaós csigát és egy citromos teát. Kifizettem és mentem is tovább a sulihoz. Nem volt messze ezért nem kellett sietnem. Három negyed nyolcra oda is értem. Köszöntem a tanároknak akik szembe jöttek velem és közben beléptem a terembe. Levágtam magam a középső padsorba, majd elővettem a telefonomat és nyomkodni kezdtem. Valami hülye játékkal játszottam, amikor becsöngettek. Elraktam a telefonomat és vártam a tanárt. Az osztályban csak mellettem volt hely, mivel mint már említettem nekem nincsen barátnőm.
- Jó reggelt, gyerekek! Ma nagyon sok megbeszélésünk van. Úgy, hogy mindenki üljön le a helyére. És ne beszélgessetek. - tette hozzá szúrós szemmel méregetve minket, mert az osztályból egy páran beszélgettek a padtársaikkal vagy akikkel csak tudtak,de erre elcsendesedtek. - Köszönöm. Na szóval, mint azt már hallhattátok jön közék egy új diák. Az ausztráliai Sydneyből költözött ide és remélem be fogjátok fogadni. Ashton bejönnél kérlek. - kiabált ki az ajtón át az ofő. Az ajtó kinyílt és egy magas, hosszabbra hagyott szőkés-barna hajú fiú lépett be a terembe, aki nekem nagyon ismerős volt.
- Helló - köszönt nekünk mély, de kicsit rekedtes hangon Ashton. A többiek visszamondtak, hogy "hello" esetleg egy "sziá"-t. Én nem mondtam neki semmit csak néztem rá és próbáltam megfejteni, hogy honnan ismerős nekem ez a zöldes-barnás szem és ez a szőkés-barnás haj.
- Mondanál nekünk pár szót magadról? - kérdezte az ofőnk, Mrs. White a göndörkétől.
- Persze. - mosolygott rá a nőre. - Egész életemben Sydneyben éltem, de akartam valami változást ezért eljöttem ide, hogy új dolgokat próbálhassak ki, fedezzek fel. - Na itt beugrottak képek, hogy miket mutathatnák neki. - A szüleimmel élek és van egy húgom, akit Laurennek hívnak és egy öcsém, akit Harrynek. - látszólag befejezte így Mrs. Whitera nézett.
- Köszönjük, Ashton. Ülj le kérlek szépen. - mondta a gödinek nekem meg hevesen verni kezdett a szívem. Pedig nem szokott, ha új pasi van láthatáron. Ashton leült mellém én meg ránéztem egy csábos mosoly kíséretében.
- Szia. Anne vagyok - mondtam neki, mire a srácnak elkerekedett a szeme és rám nézett. Hosszasan végig vizsgált amire kicsit elpirultam. Mi van velem?
- Öhm. Véletlenül nem voltál valamikor Red Eyes klubban? - kérdezte tőlem és örültam neki, hogy nem csak én vagyok zavarban.
- Lehet. - néztem a szemébe gyanakvóan. - Miért?
- Hát... Csak mert történt ott egy- két dolog egy lánnyal és... - nem bírta befejezni, így gondoltam megkönnyítem a dolgát.
- Majd később megbeszéljük. Ne itt vitassuk meg, hogy ki mit csinált egy klubban és kivel. - súgtam oda neki. Ashton megvakarta a tarkóját, majd inkább jobbnak látta, ha előre néz és hallgassa Mrs. White mondandóját.
VOUS LISEZ
Are you fucking kidding me, Ashton?
Fanfiction- Bazd meg magad, Irwin! - kiáltottam rá és el akartam menni mellette, de megfogta a karomat. - Inkább téged. - nézett rám perverzül, majd ledöntött a kanapéra.