21. dio

2.5K 106 2
                                    

Viktoria p.o.v.

Dosao je i taj dan. Dan kada idemo u Dubai. Malo je reci da sam uzbudjena ali me i malo strah jer se nikada nisam isla avionom. Viktor ce nas odvesti na aerodrom.

Usla sam u kupatilo i uradila higijenu. Vratila sam se u sobu i obukla spremljenu kombinaciju. Obukla sam zutu haljinicu na bretele. Na to teksas prsluk i visoke smedje sandale. Uz sve to smedju torbicu. Od onog dana samo nosim haljinice, rijetko kad sorceve.

 Od onog dana samo nosim haljinice, rijetko kad sorceve

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Sva odjeca mi je hvala bogu stala u jedan kofer. Stefan bi trebao ubrzo doci po mene.

***********************

Cujem zvono. Prisla sam vratima i otvorila ih gdje me je docekao najljepsi momak na svijetu.

 Prisla sam vratima i otvorila ih gdje me je docekao najljepsi momak na svijetu

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

,,Jutro ljubavi." socno me poljubio. Jedva cekam da dodjemo tamo.

,,Jutro! Ja sam spremna."

,,Ja sam sa autom. Viktor moze voziti to auto pa ga samo vratiti ovdje." Viktor nam je se pridrizio te smo krenuli ka aerodromu.

Posto je aerodrom blizu, brzo smo stigli. Let za Dubai ide za petnest minuta.

,,Kako cu ja dvije sedmice bez tebe? Bice mi dosadno." zagrlio me je.

,,Pa kada se vratim, znas da ti i ja idemo u Veneciju. Uostalom, zovi Tinu da bude sa tobom." sjeli smo na malu klupu.

,,Ne brini, sigurna je sa mnom." kada sam rekla mami i tati da idem sama sa njim, mozete zamisliti kakva je frka nastala. Isla sam sama kod njih da im kazem.

,,Hej mama, jel i tata tu?" ulazimo u dnevni gdje zaticem tatu kako cita novine.

,,Dobar dan tata." nikada nije volio kada mu govorimo hej ili cao.

,,Otkud ti duso? Kako to da i Stefan nije dosao s tobom?"

,,Zato sto hocu da vam kazem nesto."

,,Jel nesto ozbiljno?" na njenom licu je vec bio preplaseni izraz.

,,Ne, nije."

,,Pa reci vise. Drzis me u neizvjesnosti."

,,Tacnije imam dvije stvari da vam kazem. Prva je da idem sa Stefanom u Dubai na dvije sedmice."

,,Sta? Nema sanse. Ja ti ne dopustam." znala sam da ce ona nesto srat.

,,Zasto? Punoljetni smo oboje."

,,Nema to veze jeste li punoljetni ili niste, poenta je u tome sto ides sama sa deckom."

,,Mama ja sam vam samo rekla. Nisam trazila dopustenje samo da vas obavjestim da idem. Punoljetna sam i ne treba mi saglasnost."

,,U redu duso. Idi ali cuvajte se."

,,Stvarno ces joj dopustiti da ide? Mislila sam da ces biti stroziji."

,,Pusti djecu da se provode. I ja sam bio u njenim godinama i znam kako je to. Uostalom ako se vole, mi tu nista ne mozemo." ustala sam sa kreveta i jako ga zagrlila. On je u nekim situacijama razumniji nego mama.

,,Hvala tata."

,,U redu je zlato. Sta je druga stvar?" malo sam podigla majicu tako da se vidi tetovaza.

,,I to si uradila? Pobogu djete sta sve neces pored njega uraditi." ah boli me sta misli. Moje je tijelo i ja cu radit sa njim sta ja hocu.

,,Svidjalo mi se i uradila sam."

,,Ljubavi sta si se zamislila?"

,,Ma nista ozbiljno. Zamisljam kakve su plaze tamo."

,,Cim dodjemo, idemo na plazu."

,,Putnici koji idu za Dubai neka su ukrcaju u avion." pozdravili smo se sa Stefanom i predali smo karte nekim zenama.

Sjeli smo na svoja mjesta. Stefan je bio do prozora. Svoju glavu sam naslonila na njegovo rame.

(put necu opisivati da vas ne smaram)

**************

,,Welcome to Dubai!" zena je govorila na razglasu. Usli smo u unutrasnjost aerodroma i pokupili kofere. Sjeli smo u taksi i odvezli se do hotela.

Kada smo usli unutra, ostala sam u soku.

,,Stefane prelijepo je." stvarno soba je prelijepa.

,,Drago mi je da ti se svidja

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

,,Drago mi je da ti se svidja." zagrlio me je sa ledja i stavio glavu na moje rame. ,,Idemo li na plazu?"

,,Ajmo prvo malo odspavati pa ujutro. Umorna sam od puta"

,,U redu ljubavi." obukla sam njegovu majicu te smo legli na udobni krevet.

Love the bad guy✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora