Çok sevdiğim bir kız vardı. Onu her gördüğümde tekrar doğmuş hissediyordum kendimi. Bir gün ona kendimi açtım her şeyi anlattım onu sevdiğimi bile söyledim. Ama nafile ben ona ne kadar yakınlaştıysam o benden o kadar uzaklaştı. Bunu bir çözüm bulamam lazımdı. 2 senedir kullanmadığım yarış arabami garajdan çıkardım. Ve üniversite kampa gidiyormuş. Arkadaşlarımdan birisi sevdiğim kız yani Aysenin geleceğini söyledi. Kamp 1 hafta sürecekmiş. Ve orda mezuniyet olacakmış. Hemen bi kız ayarlamam lazımdı. Ayseye Mezuniyette eşim olurmusun dedim. O da evet dedi. Kampa servisle gidilecekmis. Ve serviste hiç yer kalmamasıni sağladım. Bende arabayla gidip Ayşeyi de götürecektim. Planlar doğru gitti ayşe bana gelip gelmiyorum serviste yer yokmuş dedi. Bende ona arabamla gidecegimi söyledim. Onun gelmesini söyledim. Ve oda kabul etti. Yolda giderken şarkı açtım. Açtığım şarkı benim en sevdiğim şarkıydı. Ve ayşe o şarkıda d uygulandı. Aysenin başka sevgilisi olduğu için onu hatırlamış bende o şarkının şerefine arabayla baya hız yaptım. Ayşe korkup yavaşlar dedi. Ben daha da iyi bastım. Ve direksyon hakimiyetimi kaybedip uçuruma uçtuk. Gözümü açtığımda eski sevgilim elif baş ucumdaydi. Hemen ayşe diye bağırdım. Kolumdaki serumu aniden söküp Aysenin odasına koştum. Ayşe yoğun bakımdaydi doktorlar durumu ağır dedi. O an yıkıldım. Ve ayşe uyanana kadar yanında bekledim.