BÖLÜM 4|"Deniz,biraz konuşabilir miyiz?"

17 3 0
                                    

Multide ki x kişisi,birazdan Denizle aralarında geçen konuşmayı göreceksiniz.Adini bu bölümde vermeyeceğim.

Arkamızdan gelen sesle ikimizde
arkamıza döndük.Nasıl yani?"O burada buna inamak istemiyorum."Tekrardan karşıma çıkması,en son mahalleden taşınırken görmüştüm onu.Nasıl bu kadar sakin olur!Onu affedebileciğimi düşünüp nasıl karşıma çıkar..!

X:"Deniz,konuşabilir miyiz?"
D:"Lütfen,senin için 1 kelime dahi etmek istemiyorum."
X:"Lütfen hiç mi hatırım yok sende.Dinle konuşmasan da olur anlarım ben seni.Ama dinle ne olur!
D:Çok mu konuşmak istiyorsun?Spor salonuna buyur.

Eğlence başlıyor!Kapıyı açmasıyla büyük süprizle Deniz yerine o karşılaşmış oldu.Baştan aşağı güzel bir boya banyosundan geçmişti.O an ki bakışı hiç unutmayacağım.Madem önceden küçüktük,şimdi bazı şeylerin farkına daha çok vardığımıza göre bazı şeylerin de bedeli olmalıdır.Deniz?O nereye gitmişti.Kahretsin!Kaçırdım.

Okul zili çalmış o da eve gitmiş olsa gerek.Kafamdaki soruları çözümleyemiyordum.Hala aynıydı değişmemişti,ama unuttuğu bir şey var.Ben değişmiştim.Eski "DENİZ YAMAN" değildim.Eskisi gibi yaptıklarına göz yummayacağım.

Şuan istediğim tek şey eve gidip kendimi uykunun kollarına bırakmak.Galiba babamdan sonra bu hayatta ki tek ve gerçek aşkım "uyku."Tabii ki de bugün olanlardan kimseye bahsetmeyeceğim.İkra'ya bile..Aklının bende kalmasını istemem.İkra İzmir kolejinde okuyor.Resim dalında çok da başarılı.Dersleri de bir o kadar mükemmel.Nihayet bir taksi çevirerek evin adresini söylemiştim.Nihayet eve vardım..Bir an için eve hiç gelemeyeceğim sandım.Kapıyı açtım,yatağıma doğru yol aldım...

SİZCE NE OLUYOR?DENİZ YİNE NE GÖRÜYOR?GÖRMEMESİ GEREKEN BİR ŞEY Mİ OLUYOR?BEKLEYİN DE GÖRÜN❤

VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM|AD❤

4.bölüm biraz aceleye geldi kusura bakmayın lütfen.Affınıza sığınıyorum..5.6.bölümlerin kat ve kat heyecanlı olacağına emin olun.

AŞKLA KALIN,AŞKLI GÜNLER❤

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 14, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞKIN DENİZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin