Sevdiği Nerede?

145 16 3
                                    

-Ben kızı şimdi öldürürsem sen karşıma çıkmadan beni uzaktan vurursun. Bu yüzden bir saat sonra buluştuğumuzda karar vericem öldürüp öldürmemeye.

-Bir saate oradayım lan g.t, dedi Genç Adam ve telefonu kapattı. Çaresi yoktu, bütün bir ömrünü adadığı sevdiği Dünya Güzeli o şerefsizin elindeydi. Mecbur gidip gerekirse o şerefsizi öldürüp sevdiğini kurtaracaktı.

Genç Adamın bir anda başı dönmeye başladı. Şu anda bu en son olması gereken şeydi belkide. Çok fena sıkışmıştı şuan. Az önce tutuklanmaktan zar zor kurtulup bu ülkenin istihbaratındaki en kilit ama aynı zamanda en şerefsiz adamını ölümle tehdit etmişti.

Şuan sevdiği kız kaçırılmış, ele geçirilmiş ve onu kurtarması gerekiyordu. Bütün bunlar olurken bir anda beynindeki hastalık tutmuş ve başı dönmeye başlamıştı. Camının tıklanmasıyla irkildi Genç Adam ve kendine geldi. Başını çevirdi ve baktı camı tıklatana, bir polis. Camı indirdi ve;



-İyi akşamlar memur bey,buyrun, dedi gülümseyerek Genç Adam.

-İyi akşamlar beyefendi,az önce buranın yakınlarında bir olay yaşandı ve aracınızla sizin eşkaliniz tanımlara uyuyor. Kimlik,ehliyet ve ruhsat görebilir miyim?, dedi polis Genç Adamın gözlerinde yana doğru yatarak.



-Ben de polisim birader, bu polis kimliğim,g.doğu'dan izne geldim, dedi Genç Adam. Kurumun belkide faydalı olduğu az konulardan biride buydu. Cebinde EGM, TSK ve bir takım farklı devlet kurumlarının kimlikleri vardı.Polis kimliğe baktıktan sonra,



-Kusra bakmayın komserim,iyi akşamlar, dikkatli olun, diyerek uzaklaştı.



Genç Adam kendisinin komiser olduğuna şaşırarak kimliğe birde kendisi baktı ve gülümsedi. Hava şuan oldukça soğuktu ve kar iyice şiddetini artırmıştı. Genç Adam hızlıca buluşma noktasına gidip hazırlık yapması gerektiğini düşündü ve arabasını çalıştırıp malum kahvehaneye sürmeye başladı.



Kahvehaneye yaklaşınca etrafta bir gariplik veya bir pusu olmadığından emin olmak için etrafı dolaşmaya başladı. Bu bir taktikti. Etrafta bir minibüs tipi veya van tipi araç var ise, çevreye uyumlu olmayan kıyafetli veya tipli birisi veya birileri var ise bunlar tehlike arz etmekteydi.

Etrafı kolaçan edip herhangi bir farklılık olmadığını gördü ve kahvehanenin hala açık olması ve içinde insanların çay içiyor olması ona güven verdi. Arabasını kahvehanenin önüne park etti ve kahvehanedeki insanların garipsemiş bakışları altında aracından inip bagaja yöneldi.

Bir Komandonun AnılarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin