Το πρωί που ξυπνησα ένιωθα ένα κόμπο στο στομάχι μου. Ήμουν φουλ αγχομένη και κυρίως νυσταγμένη. Που κέφι να γράψω ιστορία; Όμως ωραίοι κι αυτοί, πρώτο μάθημα ιστορία! Ε-Λ-Ε-Ο-Σ απλά έλεος! Δεν μας λυπούνται θέλουν να γίνουμε κομπλεξικοί και καταθλιπτικοί, να παίρνουμε ψυχοφάρμακα, να καπνίζουμε και να αυτοκτονούμε στο τέλος από τον πολύ εθισμό ή από την ηλίθια ζωή που ζούμε και τις λανθασμένες επιλογές που πήραμε. Τέλος!!!
Μπήκα στην τάξη κατά τις δέκα και μισή. Κάθησα στην δεύτερη σειρά στο τελευταίο θρανίο και μας παρέδωσε τις κόλλες. Κοίταξα για μία στιγμή τα θέματα... Ε-Λ-Ε-Ο-Σ! Ήταν τα πιο εύκολα θέματα που είχα ξαναδεί. Πιο δύσκολο ήταν το πρώτο διαγώνισμα ιστορίας παρά αυτό! Άρχισα να γράφω με ενθουσιασμό. Ήταν όλα πολύ εύκολα και τελείωσα σχετικά γρήγορα.
Μετά την Πέμπτη γράψαμε Βιολογία. Αυτή κι αν ήταν εύκολη. Στην μισή ώρα είχαμε τελειώσει και φύγαμε. Μετά πήγαμε μία πολύ ωραία βόλτα αλλά αυτό είναι μία άλλη ιστορία.
Την Τρίτη γράψαμε Μαθηματικά. Ήταν σχετικά εύκολα εάν εξερέσετε το γεγονός ότι έγραψα χάλια! Τιποτα σπουδαίο. Απλά θα παρω 14 (😭)!!!
Την Πέμπτη έγραψα Οδύσσεια. Ομολογώ οτι δεν διάβασα σχεδόν τίποτα. Αλλά για σχεδόν αδιαβαστη έγραψα παρά πολύ καλά. Σαν διαβασμένη περίπου, η μόνη διαφορά είναι ότι δεν είχα διαβάσει (😂😂😂)!!!
Την Τρίτη έγραψα Νέα ( Γλώσσα ). Ήταν εύκολα αν εξερέσετε μερικές βλακιουλες που έκανα...(😊)
Την Πέμπτη έγραψα Φυσική. Ήταν ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ! Δηλαδή έντεκα και δέκα είχα τελειώσει!!Πρώτη φυσικά...(😎😎😎)
Την Παρασκευή γράψαμε Γερμανικά. Αυτό ήταν ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ με μπολτ γράμματα! Σε ένα τέταρτο είχα τελειώσει. Και περίμενα κιόλας για να με αφήσουν να φύγω.
Την Δευτέρα γράψαμε Αρχαία (😱😱😱) Και τι έγραψα; Πάμε όλοι μαζί... ΤΙΠΟΤΑ!!! Ναι το ξέρω. Τα πήγα σκατά!
Την Τέταρτη γράψαμε Θρησκευτικά. Να σας πω. Εκει δεν τα πήγα τόσο μα τόσο σκατά. Τα πήγα λίγο σκατά. (😇😇😇)
Την Πέμπτη γράψαμε Αγγλικά. (😨😨😨) Προσωπικά δεν είμαι άτομο που του αρέσουν οι ξένες γλώσσες οπότε δεν ενθουσιάστηκα που έγραψα. Μία ερώτηση την έγραψα στην τύχη και άλλη μία συμπλήρωσα ότι να τανε. Οπότε χάλια! (😏😏😏)
Την Παρασκευή γράψαμε Γεωγραφία. (😛) Με την καθηγήτρια που έχουμε άντε γεια! Τα θέματα ήταν μέτρια και έγραψα χάλια!!! 👏👏
Το τελευταίο (🎆🎆🎆🎆🎆) μάθημα ήταν Λογοτεχνία. Δεν ήταν τίποτα από δαύτο. Καλά τα πήγα για τα δεδομένα μου. Το μόνο που με αγχώνει είναι τα αποτελέσματα...(😓) Εντάξει δεν ήταν πολύ δύσκολο ούτε πολύ εύκολο. Έτσι κι έτσι τα πήγα.
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΕΛΟΣ!!!!!
PARTY TIME!!!! 🎆🎆🎆🎆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Κορίτσια Γυμνασίου
MizahΈνα σχολείο , ένας κόσμος , ονειρικό αγόρι , μια καλή φίλη και μια στριμμενη καθηγήτρια (βασικά πολλές)θα επηρεασουν τη ζωή μιας κοπέλας που πάει πρώτη γυμνασίου . Μέσα από αυτό το βιβλίο μπαίνω στη θέση μιας όχι και τόσο τυχερής κοπέλας της Αλίκης...