Adsız Bölüm 23

1.7K 123 7
                                    

sakince odadakilere bakıyordu ama yoktu..oda boştu..her yer boştu..neden?

Mete

"abicim..bak burdayım..buraya seninle konuşmaya gelmişler"

boşboş baktığım etraftan , karşımda çift olarak oturanlara bakıyorum..Mert ve eşi Ece..

Daha ne istiyorlar..benden..Ece , bana döndü..

"konuşalım mı?" dedi..başımı evet anlamın da salladım..Mert başını yerden kaldırmıyordu..Yüzünün 

bir tarafın da morluk vardı ve abim dişlerini sıkıyordu..Ne olduğunu anlamak zor değildi.

Ece olanları anlattıktan sonra ..aşk dolu gözlerle Mert 'e baktı..

"Artık ..çekiliyorum..Mutlu olun.." dedi

Ayağa kalktı..Ben de aynı anda ayaklandım..Elimle durmasını işaret ettim..

"ben seni dinledin..sıra sizde .." derken Mert'e döndüm..

"evet ..ben Mert'i ilk gördüğüm de ..orada ..yerde kanlar içinde bana bakarken sevdim..Kanlar 

içindeyken bana gülümsemeye çalışan gözlerini sevdim.." derin bir nefes aldım..

Mert başını kaldırıp bana baktı..

"Ama hayat ..Bizi savurdu.." gözlerine baktım..

"o aşk ya da sevgi..her ne derseniz ..yeşermeden öldü..acıttı..kalbimi parçaladı..o benim sevdiğimdi..

ya da ben öyle sandım.."

Mert bir şey diyecek gibi ağzını aralayınca dur anlamın da işaret ettim..

"şimdi ...seni kabul etsem bile olmaz..neden mi?"

Evet anlamın da başını hafifçe salladı..

"çünkü sen istesen de istemesen de evlisin..Bana açıklama yapıp gitsen..." dedim

duraksadım..o yoktu..nerdeydi..hep yanımda olan nerdeydi..

"beklerdim..sen beni terk ettin.." dedim

" ve o bebek istesen de istemesen de artık senin..onun babasısın..onu babasından ayıramam.."

"sen ve ben biz yarım büyüdük..bu olmasın diye , onun yanında olmayı seçtin.."

Mert başını yere eğdi..gözünden bir damla elinin üstüne düştü..Haklıydım..biliyordu..

"evet..benim yetişmem gereken bir yer var..gerçekten ayrılmak istiyorsanız..sizin bileceğiniz.."

Mert'e döndüm..

"ama bana dönmek için geç kaldın..ben ise şu an başkasına geç kalıyorum.."

Hızla çantamı aldım..Abime döndüm..O da ayaklandı..Anlamıştı..

"size mutluluklar diliyorum.."

"Mert.....hoşçakal.."

---------------------------------------

Abim , onun gideceğini söylemişti..Hem de Dikili'ye..Yani mutlu olduğumuz yere..Beni garaja bıraktı..

"sen otobüse git..ben bileti alıyorum " dedi..

Otobüs kalkmak üzere idi..Bileti alarak nefes  nefese yetişti..Yanağımdan öptü..

"Düğüne yetişin..sensiz olmaz.." dedi..

----------------------------------------------

Arabaya bindiğim de gördüm onu..sessizce gözlerini kapatmış..başını cama dayamıştı..Yanındaki beye 

ÇİRKİN ( tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin