Michael pov*
Mă trezesc din somn și închid tâmpitu ăla de ceas care cred că suna de vreo 10 minute . Mă scol din pat și încep să-mi fac rutina de dimineață , după aia mă duc să îmi caut niște haine prin dulap, și se pare că găsesc costumul de ieri care iera tot plin de sânge , îl iau și îl arunc la coșul de rufe care iera plin cu costume mâzgălite cu sânge . Ce să zic nu prea am avut timp să le spăl . Mă îmbrac repede , intru în garaj și îmi iau ferrari-ul alb și mă îndrept spre școală . În timp ce conduceam spre școală mi-am adus aminte de tâmpeniile care le-am făcut ieri , și mă gândesc cum naiba i-oi explica lu puștiu că nu aia o fost intenția mea , chiar nu am vrut să îl sărut , mă rog se mai întâmplă , acuma nu pot reseta timpu și să nu fac aia , nus io așa mare magician să am puteri magice , aș vrea io să fiu dar nus . Ajuns la școală toate fetele se uitau la mașina mea , parchez mașină în parcare , și pe când să ies zeci de fete sar pe mine , întrebându-mă dacă nu le plimb cu mașina , sau unde locuiesc ? Curvele , pe mine nici nu mă interesează fete de-astea . Ca să ne întoarcem la subiectul principal , dau să îl caut pe Angel și chiar fix atunci apăruse cu limuzina , iese un majordom și îi deschide ușa el ieșind grațios , zici ca iera Regina Angliei care merge la un bal , mă apropii de iel și îi șoptesc să mă aștepte după ore pe acoperiș. Zicând asta mă îndrept spre clasă și aștept să se termine orele . Orele se terminară iar acuma trebuia să reglez problema cu puștiu care se pare că mă așteptase pe acoperiș așa cum i-am spus . Mă apropii de iel ial el se îndepărtează de mine.ANGEL: Spune ,ce mai vrei perversule ? Nu ți-a ajuns că m-ai sărutat ieri?
MICHAEL : Nu asta am vrut să sp...
ANGEL : Ce ? Acuma vrei să mă fuți ? Să mă violezi ?
MICHAEL: Am venit să îmi cer scuze , nu am nici o intenție să te fut , sau mai rău , să te violez.
ANGEL : Atunci de ce mai sărutat ? (și mai rău de ce mi-a plăcut ?)
MICHAEL : Nu știu , poate fiindcă tu ai căzut peste mine , și când te-ai ridicat erai la 2cm de fața mea , și fără să vreau team apropriat de mine mai mult.
ANGEL : Și ce vrei să spui ? Că a fost vina mea?
MICHAEL : Eu nu am vrut să pun problema așa , dar dacă tu vrei .
ANGEL : Vina mea nu-i , e a ta ,tu ai fost cel care mai sărutat .
MICHAEL : Și tu ai fost cel care mea răspuns la sărut . Asta înseamnă că ți-a plăcut .
ANGEL : Ba nu-i adevărat .Nu mi-a plăcut.
MICHAEL : Atunci de ce mi-ai răspuns la sărut . Vrei să încerci înc-o dată să vezi căți place ?(stai io n-am vrut să zic asta , gura proastă )
ANGEL : Hai .
Michael pov*
Puștiu ești prost ? Îl prind cu o mână de după cap , și pe cealaltă mio strecor prin spatele lui și îi lipesc corpul de al meu , i-ar puștiu irosește bine de tot , îi împing capul și îi lipesc buzele de ale mele , el nevrand să participe la sărut îi musc buza inferioară , el întredeschise gura iar eu îmi srecor limba în lăcașul sau umed și îi invit limba la un dans sălbatic de nedescris , limba mea o masa pe a lui iar el începu să participe la acel sărut french, limbile noastre se luptau pentru un câștig victorios , și ce să mai zic , clar că ieu câștigasem . Nu pierd niciodată prada , dar oi pierde la un sărut french ? Hai mai lăsă-ma , nimeni nu are cum să mă câștige . Rup sărutul respirând amândoi sacadat, din cauză că am rămas fără oxigen , cred că dacă continuam puștiu cu siguranță leșina , din limbile noastre se rupe un firicel de salivă , noi fiind plini cu salivă curgândune din gură , în special el , era roșu că focu și plin cu salivă de la gură un jos . Zici că lo futut careva , așa arată că după o partidă de sex .MICHAEL : Se pare că eu am câștigat , deci înseamnă că ie vina ta , și cu siguranță ți-a plăcut sărutul fiindcă ești tot topit după acel sărut , zici ca iești o înghețată la bronzat .
Angel pov*
Simt că ard , ceva nu ieste bine cu mine , de ce îmi bate inima așa tare , până acum na făcut niciodată așa , zici că ie nebună . Și dece naiba îs așa de roșu , de ce de fiecare dată când mă atinge el , mă înroșesc iar când mă sărută îi place al naibii de bine. Oare îi plac ? Dar nu are cum , io nus gey , poate el dar eu nu .MICHAEL : Puștiu asculți ce spun ?
ANGEL : D ..da.
MICHAEL : A fost vina ta deci am clarificat treaba . ( zicând asta ma întorc să mă duc spre casă dar Angel mă prinde pe la spate și mă îmbrățișează)
MICHAEL : Ce se întâmplă Angel , de ce mă îmbrățișezi ? Sa întâmplat ceva ? Sau oare nu vrei sa recunoști că îi vina ta ?
ANGEL : Nu ie asta .
MICHAEL : Atunci ?
ANGEL : Vreau să te întreb ceva .
MICHAEL : Spune , te ascult . ( mă întorc curios la ce întrebare o să pună Angel )
ANGEL : De ce îmi bate inima așa de tare în prezența ta ? Mi-ai făcut ceva ca inima să îmi bată așa de tare ?
Michael pov*
Nu-mi spune că sa îndrăgostit de mine . E imposibil . Nu are cum . A înnebunit? Tre să fie nebun , da , cu siguranță ie nebun. Ne cunoaștem de abia doua zile , si l-am sărutat de două ori deabea , una o fost din greșeală din vina mea , nu-mi place să recunosc că ie vina mea ,iar cealaltă deabea acum de vreo 2 minute. Nu suntem întro poveste de-aia cu dragoste la prima vedere .Cu siguranță nu suntem întro povesti cu prinți și prințese care se îndrăgostesc.Va urma....
CITEȘTI
Murdered Love
Roman d'amourCe se întâ când un criminal care ucide din placere (Michael) şi un baiat bogat şi răsfățat (Angel) se întâlnesc? Dar când se îndrăgostesc unul de altul? Hei lume asta este prima mea poveste este yaoi. PS daca nu va place nu citiţi.