Am sarit inapoi gardul, am alergat spre casa si cum am intrat m-am asezat pe scaun la pc. L-am deschis dar ceva erea ciudat..
- DE CE NU MERGE NETUUUUUU ?! T^T
Strig in gura mare si merg sa verific rooter-ul. Era bagat in priza si mergea. Am dat un restart la pc si tot nu se conecta. Am pornit televizorul in timp ce cautam prin agenda numarul de telefon al unui tip ce imi repara de obicei calculatorul. Am sunat dar, parea a avea telefonul inchis. Azi toata lumea are bateria descarcata ? Televizorul s-a deschis pe canalul de stiri. Reporterita parea putin speriata, spunea ceva despre niste pacienti care au innebunit la un spital iar apoi au iesit.. nu am dat prea mare importanta... adica e capitala, sunt multe sectii de politie asa ca vor fi cu siguranta prinsi. Butonam telecomanda in speranta ca as putea gasi un canal pe care sa ma uit pentru a scapa de plictiseala dar pe orice post schimbam era acelasi lucru. Deja era enervant.. Imi pun tenesii iar mai apoi ies pentru a imi cumpara niste ciocolata de la magazinul de alaturi. Prin apropierea mea fugeau cativa oameni destul de grabiti. Ajung in fata magazinului dar cand incerc sa intru,usa era inchisa.Pe geamul ei se vedeau cateva rafturi daramate, niste sos de rosii sau ketchup intins pe jos si o caserita stand cu spatele la usa. Incep sa bat in geam pentru a se inoarce spre mine. bat din ce in ce mai tare pana ce se intoarce si isi lipeste fata de geam, lasandu-si acolo balele.. avea pielea in putrefactie si se vedeau niste firisoare de sange curgandu-i din cap. Ma sperii putin asa ca cad, iar mai apoi cineva care arata asemanator ma apuca de umar si incearca sa ma sarute... cred... l-am impins de pe mine dar continua sa vina.
- Scuze, nu sunt gay.
Iar el continua doar cu niste gemete sau ceva destul de asemanator.
Ma ridic si imi iau distanta de cativa metri de el,iar apoi se ridica si el mergand foarte incet dupa mine. Cred ca ar fi putin mai mult de jumatate fata de viteza unui om adormit.
Fug pana acasa, incui usa si imi sun mama ca sa o rog sa-mi ia ceva de mancare cand vine de la munca. Avea telefonul inchis.. hotarasc sa sun la politie dar linia era moarta.. ce naiba s-a intamplat si ce erau chestiile de langa magazin ?!
Imi iau un rucsac si imi pun in el niste haine, si imi fac cateva sandwich-uri.
CITEȘTI
MORȚII LOR DE MORȚI VII
Diversosapocalipsa. Cu gaini. Si unicorni. Si nave spatiale. Si mancare.