Hayattan Bezmiş

341 25 5
                                    

Bugün işe gidesim gelmedi ama gitmek zorundaydım.Çünkü;

anneanneme
"Şirkette ki patronum beni sevgilim diye insanlara tanıtıp sonra da oyun oynadım dedi."Diyemezdim herhalde kadın kalpten giderdi.Mavi dizleri yırtık pantolon,bağlamalı t-shirtümü giydim altına;beyaz mantar topuk ayakkabı giydim.Pek şık olmuştum.Ama bu kesinlikle Ömer içim değildi.
İşe geldim.Odama doğru çıkarken Ömer karşımda duruyordu.Suratına bakmadan odama giriyiryordum ki birinin kolundan tutuğunu hissettim bu kişinin Ömer'den başka birinin olmadığını biliyordum beni kendine doğru çekti.

Ve kolumdan tutup zorla odasına götürdü kapıyı kitledi,duvara yaslayıp dudağımdan öpmeye başladı öpmeye başladıktan bir- iki saniye sonra onu dudağımdan ittim.Odadan çıkmak için kapıya yöneldim açıcakken kolumdan tuttu.
"Defne dur sana anlatacaklarım var.Bir-iki dakika dinle lütfen."
"İstemiyorum"dedim ağlamaklı bir seslr
"HAYIR!"diye bağırdı
"Bana bağırma"dedim ağlayarak
"Seni kırdıysam özür dilerim"ömer'i dinlemeden dışarı çıktım şirketten çıkarken Derya
"Ne o nereye? Ömer Bey'e istediğini yaptıramadın mı?Küçük hanım"
"Derya ağzını topla zaten sinirim tepemde git işine"
"Off!Tamam bee!Sinir şey"
Derya'yı bir an da ittim ve yoluma devam ettim.Hayattan bezmiş gibi yürüyordum...

Bölüm biraz geç geldi ve kısa özür dilerim:(

Arkadaşlar fark ettim de hiç yorum ve vote gelmiyor.O yüzden sınır 5 vote 3 yorum.

Takipte kalmayı unutmayın.
NAZ :)

Aşk AcıdırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin