,,Stefane pozuri!" vucem ga prema plazi jer ne mogi docekati da stignemo. Iako smo vec nekoliko puta bili, meni je kao prvi.
,,Evo idem ljubavi." ja sam na sebe obukla svjetlo plavi dvodjelni kostim sa resama.
,,Znas, izgledas mi jako seksi u tom kostimu." kako je bezobrazan.
,,Stefane prestani. Idemo na plazu, nije vrijeme za tvoje ispade." pogled sam bacila na plavu povrsinu koja nema kraja.
,,O boze prelijepo je." skocila sam Stefanu u zagrljaj te sam ga socno poljubila.
Spustili smo stvari na bijeli pjesak. Zajedno smo usli u vodu i malo smo se prskali i otplivali daleko.
,,Hvala ti." stavila sam ruke na njegov vrat.
,,Sve za tebe ljepotice. Hocemo li ici veceras negdje?" mogli bi. Stvarno nismo dugo izasli.
,,Moze. Samo da sam sa tobom." poljubili smo se te sam ga ja poprskala.
,,Bolje ti je da bjezis." otrgnula sam se iz njegovog zagrljaja te krenula bjezati. Ali nazalost, on je brzi pa me je uhvatio. ,,Moja si."
,,Samo tvoja."
Usli smo u hotel i produzili do nase sobe.
,,Ova voda me je izmorila."
,,Ajde bejbe tusiranje pa cemo onda spavati." usli smo u kupatilo te skinuli kostime sa sebe. Vise me nije sramota pred njim. Topla voda slijevala se niz nasa tjela. Mene malo ledja bole. Vjerovatno sam izgorila.
Nakon tusiranja smo legli na krevet i umorni zaspali. Ovdje smo jos sedam dana. Meni je iskreno vec dosadilo ali msm Dubai je Dubai.
............................
Probudila sam se prije Stefana te sam ustala i skuvala nam kafu. Stavila sam je na terasi na sto.
,,Ljubavi budi se. Moramo se spremati." polako je otvorio svoje smedje oci i pogledao me.
,,Koliko je sati" pogledala sam na sat.
,,Pola osam." ustao je i zagrlio me. ,,Skuvala sam nam kafu."
Sjeli smo na stolicu tj. ja njemu u krilo.
,,Gdje idemo?" upitala sam naslanjajuci glavu na njegova prsa.
,,Nasao sam nekakav klub preko interneta." popili smo kafu te sam se ja otisla spremati. Ali najprije sam se opet istusirala.
Zamotala sam peskir oko sebe i otisla do ormara. Obukla sam bijeli ves i usku suknjicu na crno-bijele pruge. Na to kraljevsko plavi top a na noge nekakve bijele cipele. Posto je vruce kosu sam svezala u pundju.
Ubrzo mi se Stefan pridruzio u sivim uskim pantolama i tamno sivoj majici. Na glavi je imao sivi kacket a na nogama svjetlo sive adidas patike.
,,Wau. Ta kombinacija ti je predobra. Moracu te veceras cuvam od drugih cura."
,,Ti mene? Mala pogledaj se. Izgledas kao boginja. Ma ni ona ti nije ni do koljena." zacrvenila sam se i spustila pogled.
,,Hocemo ici?" naravno. Usli smo u iznajmljen auto i krenuli.
Hej ljudi zao mi je sto nastavka nije dugo bilo ali ja stvarno nemam vremena. Ali danas sam dobre volje i nastavak ste dobili jer je danas rodjendan meni jako vaznoj osobi.
Nikola srecan ti rodjendan i zivio jos sto godina.
YOU ARE READING
Love the bad guy✔
RomanceLjubav izmedju loseg decka i dobre cure? Da li je moguca za opstati?