31. Bölüm (Beceremedin)

567 30 12
                                    



HATIRLATMA

İçeriye geçtiklerinde babası televizyon izliyordu. Chansung'u görünce ona döndü ve ifadesizce baktı. Bakışları hiçbir şey anlatmıyordu. Hiçbir duygu yoktu.

Chansung ani bir hareketle ayağa kalkıp babasına doğru yürüdü ve ona sarıldı. Annesi şaşkılıkla açılan ağzını eliyle kapadı. Babası ise şaşkınlıktan açılan gözleriyle bakıyordu. Elleri boşlukta kalmıştı.

Chansung geri çekildiğinde, babası çarpık bir gülüş attı.

"-Başaracağını biliyordum. Sen benim oğlumsun."


-


2 hafta sonra*


Chansung, sabah kalktığında yatakta bir süre oyalandı. Ardından ayağa kalkıp ayaklarına baktı. Gülümsüyordu. İstemsizce yüzü gülmüştü. 2 haftadır, hiç olmadığı kadar iyi hissediyordu Chansung. Direnmişti. Direnmişti ve başarmıştı da.

Odadan dışarı çıktığında kafasını kaşıdı ve etrafına bakınmaya başladı. Kimse mi yoktu yani?


"-İyi ki iyileştik. Hemen yalnız bırakın."


Chansung suratı asık mutfağa girerken arkadan gelen sesle duraksayıp, arkasını döndü.


"-Kim yalnız bırakmış?"


Chansung, Ellin'in elindeki poşetlerle ona gülümserken baktığını görünce, o da gülümsedi.

Öne atılıp poşetleri aldı ve mutfağa girdi. Poşetlerden, malzemeleri çıkartırken, Ellin yanına geldi ve Chansung'un yanağına öpücük kondurdu.


"-Bu saate kadar uyumayı nasıl becerdin? Saat öğlen 3."

"-Dün gece geç yattım. Hem okula gitmiyorum, işsizim de. Bırakta uyuyayım. Zaten son rahat uyuyuşlarım."

"-Son?"


Ellin ona bakmadan, yardım etmeye başladı.


"-Sene sonu yaklaşıyor ve sınavlar malum. Çalışmaya başladım bile."


Ellin şaşkınca gözlerini büyüttü ve Chansung'a baktı.


"-Ciddi misin? Sınava girecek misin?"

"-Hmm hmm."


Chansung sadece başını sallayıp mırıldandı. Poşettekileri çıkartınca, poşeti buruşturup çöpe attı ve Ellin'e döndü.


"-Hiçbir şey için geç değil."


İçten gülümsemişti Chansung. Ellin de gülümseyip kafa salladı ve Chansung'un yanına gelip, sıkıca sarıldı ona. Uzunca bir süre öyle kaldılar.

İlk ayrılan Chansung oldu ama zaman kaybetmeden, tek elini Ellin'in beline attı ve kendine çekti. Diğer elini eşofmanının cebine sokmuştu.

RAKİP ÇETE // 2pmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin