1. Bölüm (Doğum günü)

54 4 3
                                    

@Zor ve maceralı günler gecti. Olaylar nasıl bu hale geldi bilemiyorum. Ama beni zaafımdan zayıf noktamdan vurmayacaklardı anlayamadılar. 21 yaşındayım adım Burcu Akçam herşey daha doğrusu bu hayat 5 yıl önce başlamıştı

5 yıl önce

Bugün 16. yaşıma bastım. Arkadaşlarım bana doğum günüm hakkında hiç birşey söylemediler. Unuttular mı acaba diye düşündüm. "Aman unutsalar ne olacak zaten doğum günlerini sevmiyorsun" dedi iç sesim haklıydı. Doğum günü partilerinden nefret ederdim tek birşey hariç "Çikolatalı pasta". Teşekkür etmeyi sevmediğim için hediyelerden ve sürprizlerden oldum olası nefret etmişimdir ama bunu kimse bilmez. Kolay kolay demem takıntı ve hoşlanmadıklarımı. Okul zili çaldı sınıfa geçip yerime oturdum sırada genel olarak yalnız otururdum bugün tek kız arkadaşım olan Sedef yanıma oturdu. Biraz sinirlensemde birşey demedim sonuçta o bir kızdı ve tek kız arkadaşımdı. Genelde erkeklerle arkadaşlık kurardım sert olduğum için kızlar bana fazla narin gelirdi. "Ders ne Burcu?" dedi. Sedef salak mısın kızım sen ya? Benim gibi birine ders ne diye soruyor."Ne bileyim kızım tam adamına soruyorsun" dedim ordan Ahmet atladı. "Tarih, Sedef" dedi. Ulan ben anlamıyorum bu Sedef konuştuğunda Ahmet ordan atlamak zorunda mı? "Ulan sen ne karışıyorsun p*ç donsene önüne". " Anamda belli babamda belli iyi ki bir dersi soylemisim bir p*ç olmadığımız kalmıştı"."Uzatma lan dön önüne" dedim. Korktu birşey de ne demeden döndü sonra bizim or*spu Tarihçi geldi. Millet ders işlerken ben 2765. rüyamı görüyordum. Ders bitti Sedef teneffuste adeta koluma tecavüz ederek beni dışarı götürdü. Bu kızı pek sevmezdim ama arkadaşlarımın hepsi erkek diye bir tane kız edindim mecburen. "Senden birşey isteyecegim Burcu". " Bende bu kız bana niye yakın davranıyordu bugün diyordum". "Canım arkadaşım ben seni çok seviyorum sanki bilmiyorsun". " Tabi canım bilmez miyim neyse çıkar şu ağzındaki baklayı". "Ya bir kavga vardı da gelir misin? Diyecektim". "Oğlum sen benim itibarımı mı dusurmeye çalışıyorsun? Beni kız kavgalarına çağırma yalnız erkek olursa çağır". " Hayırsız arkadaşsın yemin ediyorum, gidiyorum ben". "Siktir git lan yanımdan hadi" dedim korktu. Koşarcasına gitti yanımdan. Ateş yanıma geldi."Noldu Burcu sinirlisin yine?". "Boşver Ateş gereksiz birşey sen ne yapıyorsun, bir kavga falan var mı?". " Yok ya olursa senden habersiz olmaz zaten". "Hele bir benden habersiz olsun" dedim ikimiz de gülmeye başladık. Ateş benim en yakın arkadaşım ayrıca okul çetemdede benden sonra en yetkili kişi. Okulda benden güçlüsü yok. 3 yıldır spor salonuna 2 yıldır da kidbocks a gidiyorum. Kavgalarda falan bayağı ise yarıyor. Arkadaşlarım hep çok güzel olduğumu söylerler ama güzellik benim umrumda olan en son şeyde bile yer almaz. "Hadi içeri girelim Burcu bizimkilerin yanına gidelim". " Tamam" dedim ve yurudum tam sınıfa girdiğimde yanımda biri konfeti patlattı, patlattığı an ağzının üstüne dirsek attım bu bizim Arda değil mi? "Burcu ne yaptın sadece konfeti patlattım ya". " Oğlum ne bileyim birden işte ses duyunca öyle oldu". "Neyse ya doğum günün kutlu olsun". "Oğlum hiç gerek yoktu ya ben zaten sevmem sürprizleri" hemen atladı Emir "Bizim hiç mi hatırımız yok sende kanka bizim için kutla ne olur ölür müsün?". " Tamam da bu kızlar nerede?". "Onları kovmuş olabiliriz". " İyi yapmışsınız" dedim. Sonra pasta yedik pasta cikolataliydi. Yarısından çoğunu ben yedim aklıma 2 gün sonra agabeyimin askerden geleceği geldi. "Lan ben çıkmak zorundayım 2 gün sonra ağabeyim askerden geliyor hadi gorusuruz" dedim ve çıktım. Agabeyimi hiçbir erkeği sevmedigim kadar çok seviyordum. Herkesten çok annemden babamdan bile daha çok seviyorum. Annem babam ölmüş ve tutunacagim tek dalım o kalmışta değildi ama onu çok seviyordum hiç kimseyi sevmedigim kadar. Agabeyimin gelmesine seviniyordum ama evde şimdi annem temizlik yapıyordur. Bir yere gitmeliyim Sedef le onlara gidemem diğer arkadaşlarım erkek onlara da gidemem. Buldum basım bir kaç gündür ağrıyor hastaneye gideyim. Telefonunu çıkardım çantadan annemi aradım. "Alo anne ben bugün eve saat dörtte falan gelirim". " Niye?". "Başım ağrıyordu ya bir kaç gündür. Doktora gideceğim." "İşten kaytarmak için gidiyorsun değil mi?". "Ya ne alakası var benim sinirimi bozma.Bugün başım felafet ağrıdı". " Tamam çok geç kalma gorusuruz " dedi kapattı. Sözümüzü tutalım bari hastaneye gidelim. Allahım yürü yürü bitmiyor bu yol. Sonunda geldim çok şükür bir an hiç bitmeyecek sandım. Hastaneye gittim danışmadan kayıt yaptırdım. Sonra oturdum sıranın bana gelmesine daha 17 kişi vardı. Aklıma ağabeyim geldi. Ben öne inanılmaz derecede fazla severdim ama o beni pek fazla sevmezdi. Ben onu ne kadar umursuyorsam o beni o kadar umursamaz. Yinede çok seviyorum onu o beni sevmese de "Burcu Akçam" diye ses geldi. Sıra bana geldi. Doktor bir şeyimin olmadığını söyleyip ağrı kesici falan yazdı. Eczaneye gidip ilaçları aldıktan sonra eve gidip elime bir roman aldım. Eve geldiğimde saat altıydı. 3 saat kitap okuyup iki saat falan televizyon izledikten sonra yatağa geçip uyudum.

Merhaba bu benim ilk kitabım. Umarım sevilirim. Bu bolum kısa oldu ama bölümler ilerledikçe uzayacagina emin olabilirsiniz. Ve bir şey daha benim oyuncu ekleme butonuna bozuldu ama siz şunu bilin
Burcu Akçam:Avril Lavigne
Furkan Akçam: Francisko Lachowski
Aras Gündoğlu: Felix Bujo
Ateş Saygın:Grant Gustin
Arda Yıldız: Logan Lerman
(Multimedya: Burcu Akçam)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 12, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ACIMASIZ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin